Gå til innhold

Miracl3 sin shoppedagbok

Miracl3

Anbefalte innlegg

Har kikket på hjemmesiden, ja, og det ser jo veldig lovende ut. Men har lagt merke til det du sier, at det ikke er så tett program med timer som jeg er vant med. Også ser det ut som om yoga- og pilatestimene er populære og blir fullbooket raskt? Kanskje det er mulig med prøvetime...

Hadde ikke du eksamen i dag, forresten? Gikk det greit? :)

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kikket på hjemmesiden, ja, og det ser jo veldig lovende ut. Men har lagt merke til det du sier, at det ikke er så tett program med timer som jeg er vant med. Også ser det ut som om yoga- og pilatestimene er populære og blir fullbooket raskt? Kanskje det er mulig med prøvetime...

Hadde ikke du eksamen i dag, forresten? Gikk det greit? :)

Hei igjen :vinke:

Når timene er fullbooket så er det fortsatt halvparten av plassene ledige. De legges ut i resepsjonen 30 min før timen starter. Men du kan hele tiden bruker nettbooking til å booke time en uke i forveien. Det er en fordel å være tidlig ute siden, dette gjelder bare halvparten av plassene. Dersom du booker på nett, og ikke møter opp minimum 5 min før timen starter, så gir de plassen til andre. Det er helt sikkert mulig med prøvetime. Send de en e-post eller ring for å høre med de. Tror også de har planer om å utvide pilates og yoga tilbudet, siden timene er så utrolig populære. Hva slags yoga har du og din samboer praktisert til nå?

Eksam gikk veldig fint, og godt er det. Følte jeg var godt forbredt og kunne skrive en god drøftingsoppgave om ulike org.kulturer og endringsledelse. Så nå er det bare å vente på sensure som kommer i januar en gang. Så da er det juleferie fra skolen, men jeg skal selvsagt fortsatt jobbe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har praktisert Sats-yoga! :ler: Har aldri satt meg inn i de ulike formene. Men det er jo veldig fysisk yoga, mer trening enn avspenning og spiritualitet.

Er det ikke deilig å være ferdig med eksamen? Særlig når man har en god følelse... Liker du den delen av pensum - organisasjonsteori og denslags?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har praktisert Sats-yoga!  :ler: Har aldri satt meg inn i de ulike formene. Men det er jo veldig fysisk yoga, mer trening enn avspenning og spiritualitet.

Er det ikke deilig å være ferdig med eksamen? Særlig når man har en god følelse... Liker du den delen av pensum - organisasjonsteori og denslags?

Sats yoga har jeg også vært med på. Den er også insp. av Asthang yoga, så det blir mye det samme. Godt få litt trening ut av det også.

Utrolig deilig å være ferdig med eksamen :) Jeg liker den delen av pensum godt, er egentlig et av mine beste fag når jeg tenker meg om. Er du også student Itla?

I dag er lønnen på konto :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avsluttet bachelorgraden min i våres, og nå har jeg hatt et halvt år "fri". Men etter jul blir det enkeltfag på Blindern, vet bare ikke hva som blir ledig ennå. :)

Jeg tror lønna mi også går inn på konto i ettermiddag - hipp hurra! :hoppe: Har du forresten sett at H&M har kashmirgensere til 300 kr i dag - i julekalenderen? ;)

Edit: Trykkleif.

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror lønna mi også går inn på konto i ettermiddag - hipp hurra!  :hoppe: Har du forresten sett at H&M har kashmirgensere til 300 kr i dag - i julekalenderen? ;)

Jeg var inne på hm.com for å kjøpe kasjmirgenseren i dag morges kl 08.00. Da var de utsolgt i min str i både grå og lilla... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått lønn!! :hoppe:

Den skulle ikke komme før den 15., men det pleier å bety at den er på konto på ettermiddagen den 14. Men når jeg tilfeldigvis sjekket kontoen i går ettermiddag, så viste det seg at den hadde kommet allerede den 12.! Også jeg som til og med overførte en hundrelapp fra sparekontoen når jeg dro på butikken på tirsdag! :ler:

Først i dag kom lønnsslippen på mail da ;)

Men det som er så dumt, er at regningen fra V&R-eventen kommer i disse dager... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avsluttet bachelorgraden min i våres, og nå har jeg hatt et halvt år "fri". Men etter jul blir det enkeltfag på Blindern, vet bare ikke hva som blir ledig ennå. :)

Jeg tror lønna mi også går inn på konto i ettermiddag - hipp hurra!  :hoppe: Har du forresten sett at H&M har kashmirgensere til 300 kr i dag - i julekalenderen? ;)

Edit: Trykkleif.

Super deilig med litt fri :) Når jeg tenker meg om, så vet jeg at du skal ta enkeltfag på Blindern. Det høres spennende ut :)

Isj og dobbelt isj, jeg så ikke på julekalenderen før nå. Typisk en av de dagene jeg glemte det. Men jeg fikk handlet meg en sort kasjmir genser den dagen H&M la ut varer for salg :klappe: Nå venter jeg bare på pakken min. Hvordan er jobbmarkede nå, er det lett å finne relevant jobb eventuelt vikariat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne på hm.com for å kjøpe kasjmirgenseren i dag morges kl 08.00. Da var de utsolgt i min str i både grå og lilla... :forvirret:

:ler: da går det bra at jeg glemte det. Stakkars oss som har disse dumme str :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått lønn!! :hoppe:

Den skulle ikke komme før den 15., men det pleier å bety at den er på konto på ettermiddagen den 14. Men når jeg tilfeldigvis sjekket kontoen i går ettermiddag, så viste det seg at den hadde kommet allerede den 12.! Også jeg som til og med overførte en hundrelapp fra sparekontoen når jeg dro på butikken på tirsdag!  :ler:

Først i dag kom lønnsslippen på mail da ;)

Men det som er så dumt, er at regningen fra V&R-eventen kommer i disse dager... :(

Så utrolig delig med lønn. Har du noen store planer for lønnen din da?

Jeg er så utrolig glad for at jeg bestilte V&R klær som postoppkrav. Da trenger jeg ikke å tenke på fakturan denne månden. Men jeg ønsker meg en rabattkode som virker på LaRedoute :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er jobbmarkede nå, er det lett å finne relevant jobb eventuelt vikariat?

Ikke så lett å finne jobb, nei... Nå har jeg fått forlenget vikariatet jeg har nå til påske, men jeg vet ikke om det blir fulltid videre, tviler egentlig på det. Søkte på en jobb forrige dagen der det var 162 søkere, og det er vel stort sett regla overalt. Litt lei av det, altså. Heldige du som har jobb! :)

De har forresten litt igjen av kashmirgenserne i butikkene... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett å finne jobb, nei... Nå har jeg fått forlenget vikariatet jeg har nå til påske, men jeg vet ikke om det blir fulltid videre, tviler egentlig på det. Søkte på en jobb forrige dagen der det var 162 søkere, og det er vel stort sett regla overalt. Litt lei av det, altså. Heldige du som har jobb! :)

De har forresten litt igjen av kashmirgenserne i butikkene... ;)

Uff da. Lykke til med jobb jakten :klem: den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig delig med lønn. Har du noen store planer for lønnen din da?

Har shoppet litt idag :) Forskjellig utstyr + en sparkebukse til babyen og en Don Donna-veske til meg selv. Har ellers en liste over ting jeg skal kjøpe meg, bl.a. amme-bh'er.

Og så har jeg lyst på en sid, sort kåpe med pelskant til den nette sum av kr. 5.000 eller 5.500 (to forskjellige modeller) men med 20 % rabatt ut denne uka... Og en par sorte støvletter på Bianco.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har shoppet :hoppe:

Kasjmir genseren på H&M i lilla, fikk kapret til men en i small i butikken på Karl Johan. Vet ikke helt hva jeg tror om kvaliteten, men den er myk og god å ha på seg.

Fet fotkrem, fotskrubb og fotfil på Body shop. Nå skal føttene files og neglene få et strøk med neglelakk.

Natusan holidayskin til kropp og ansikt, og en kroppsskrubb fra Vita. Huden skal nå bli litt mørkere i farge :)

To cd-er av noen indianere som spiller fløyte og tromme. De stod på Karl Johan og jeg ble bergtatt, musikken er så typisk meg. De var de samme som spilte på Lillehammer det året jeg giftet meg, så jeg har en cd av de fra før.

Etter endt shopping gikk jeg å trente pilates, og tok steambad. Før shopping tok jeg massasje. Jeg føler meg som ny. I morgen skal jeg shoppe julegaver, og ha besøk av en alternativ venn som skal lære meg mer om meditasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har shoppet litt idag :) Forskjellig utstyr + en sparkebukse til babyen og en Don Donna-veske til meg selv. Har ellers en liste over ting jeg skal kjøpe meg, bl.a. amme-bh'er.

Og så har jeg lyst på en sid, sort kåpe med pelskant til den nette sum av kr. 5.000 eller 5.500 (to forskjellige modeller) men med 20 % rabatt ut denne uka... Og en par sorte støvletter på Bianco....  :sjenert:

:klappe: det er så deilig med lønn. Har du bilde av kåpen? Hvilken butikk er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe:  det er så deilig med lønn. Har du bilde av kåpen? Hvilken butikk er det?

Det er to kåpebutikker her i byen som har den, Angen og Chantal. Prøvde å finne bilde av den på nettet for å sende til Grace igår, men fant dessverre ikke noe. Den er sort, helt sid, belte i livet og har stor pelskant med ekte blårevpels. Jeg har bare sett bilde av den i avisen og snakket med butikken på telefonen for å få vite hva den kostet ;) Jeg må ta et par runder til med meg selv for å finne ut om jeg skal dra og prøve den. Jeg kan uansett ikke bruke den før etter fødselen og det kommer sikkert masse fine kåper på salg i januar...

Støvlettene fra Bianco finnes heller ikke på nettsiden deres, men de har jeg sett på i butikken. Ganske flate og spisse. Enkle og elegante :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Støvlettene fra Bianco finnes heller ikke på nettsiden deres, men de har jeg sett på i butikken. Ganske flate og spisse. Enkle og elegante :)

Husker du hvor mye de kostet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ephemera Den kåpen høres utrolig fin ut. Jeg har alltid ønsket meg en kåpe med pelskant :klem1: syntes det er utrolig stilig.

I dag kom pakken min fra H&M salget på posten, men jeg har ikke rukket å hente den enda. Jeg har sluttet å betale med faktura, syntes postoppkrav er like så greit. Da betaler jeg med en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...