Gå til innhold

Miracl3 sin shoppedagbok

Miracl3

Anbefalte innlegg

Etter nærmere ettertanke så ønsker jeg meg hele kolleksjonen fra Victor og Rolf. Tror jeg shopper alt jeg kommer over i min str i morgen. Har jo tross alt et mastercard også  :sjenert:

:ler:

Jeg gikk ut for å leie en dvd, på veien møtte jeg en gjeng fulle ungdom. Da jeg skulle gå forbi de, sparket den ene meg i kneskålen  :overrasket: Jeg ble så forfjamset at jeg ikke fikk frem et ord, men hinket med fremover og hjem igjen. Så her sitter jeg med is på kneet. Fordømte drittunger  :sur: hvor har de lært å oppføre seg slik?

Jeg er rasende  :kjempesinna:

Whitney Houston - It's Not Right, But It's Okay (Remix)

:overrasket:

Så vanvittig teit gjort!! Det er jo sånn som kalles blind vold. Du skulle nesten ringt Politiet og anmeldt dem!

Gleder meg masse til å shoppe på nettet i natt! :hoppe: Jeg ble lettere hysterisk når nettet vårt var nede når jeg sto opp! Men det hjalp heldigvis å slå PC'en av og på. Jeg kan måle hvor lang min trenchcoat er, men du skal jo ikke ha str. 44 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strategi for V&R salg på nett i dag

1. Koble opp alle de tre pc-ene som finnes i huset. Jeg har de to bærbare og mannen min den stasjonære. (må overtale han først)

2. Gå inn på siden lenge før klærne legges ut.

3 Oppdatere siden hvert sekund fra fem på tolv.

4 Legge alt jeg kommer over i kassen i min str :ler

5. Løpe til kassen., eventuelt kaste ut bomkjøp.

6. Feire med champagne, evntuelt feire for penger spart :ler::ler:

7. Legge meg uten å tenke på at klokken ringer klokken 06.00 i morgen. (mulig jeg må jobbe hjemme i morgen :ler: )

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

:overrasket:

Så vanvittig teit gjort!! Det er jo sånn som kalles blind vold. Du skulle nesten ringt Politiet og anmeldt dem!

Gleder meg masse til å shoppe på nettet i natt! :hoppe: Jeg ble lettere hysterisk når nettet vårt var nede når jeg sto opp! Men det hjalp heldigvis å slå PC'en av og på. Jeg kan måle hvor lang min trenchcoat er, men du skal jo ikke ha str. 44  :ler:

Ja det er blind vold. Men tenkt hvor mye verre det kunne gått. Jeg ser for meg senarior hvor de knuser nesa mi :ler:

Jeg skal ikke ha 44, men tror jeg kan trekke fra ca 1 cm for hver str ned. Ved bukser så er det jo 2 cm for hver tomme. Usikker på hvordan det er med frakker :forvirret: Uansett jeg shopper det jeg får shoppet i kveld :) Dette blir gøy! La mastercardet gløde :)

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm det må jeg tenke litt på, tror den blir for lang. Hvor lang er du Ephemera?

Jeg er 180 cm. så jeg er jo 20 cm. høyere enn deg.

Jeg kan prøve den på foran speilet litt senere idag, så kan du få vite hvor sid den er til meg. Den blir litt feilproposjonert pga magen, men :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 180 cm. så jeg er jo 20 cm. høyere enn deg.

Jeg kan prøve den på foran speilet litt senere idag, så kan du få vite hvor sid den er til meg. Den blir litt feilproposjonert pga magen, men  :ler:

Ja det må du gjøre :) 20 cm er i grunnen ganske mye. Gi meg en rapport på hvor lang den er på deg, og prøv å visualisere magen bort :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd trenchcoaten sånn skikkelig, med strømpebukse og høyhælte utepumpssko.

Den går litt over kneskålene til meg. Men jeg kan ikke skjønne annet enn at de har laget den betraktelig kortere i de mindre størrelsene?

Den er i alle fall utrolig fin! :) Sambo er ikke helt enig i at jeg trenger å ha den i sort i tillegg, men det er jo mine penger :Nikke:

Jeg synes forresten den er finest når den er litt oppkneppet, sånn at det blir sjalskrage. Men også utrolig praktisk at det går an å kneppe den helt opp, f.eks. hvis det regner og blåser ute. Jeg kommer ikke til å bruke min før til våren. Både pga magen og fordi jeg synes det er mere vinterkåpe-temperatur ute nå.

Og Floyd har utroooooolig mange fine kjoler!! Jeg så på den linken på en annen tråd igår og det var jammen mange jeg kunne tenke meg der! Forelsket meg spesielt i nr. 45 :hjerte:

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd trenchcoaten sånn skikkelig, med strømpebukse og høyhælte utepumpssko.

Den går litt over kneskålene til meg. Men jeg kan ikke skjønne annet enn at de har laget den betraktelig kortere i de mindre størrelsene?

Den er i alle fall utrolig fin! :) Sambo er ikke helt enig i at jeg trenger å ha den i sort i tillegg, men det er jo mine penger :Nikke:

Jeg synes forresten den er finest når den er litt oppkneppet, sånn at det blir sjalskrage. Men også utrolig praktisk at det går an å kneppe den helt opp, f.eks. hvis det regner og blåser ute. Jeg kommer ikke til å bruke min før til våren. Både pga magen og fordi jeg synes det er mere vinterkåpe-temperatur ute nå.

Og Floyd har utroooooolig mange fine kjoler!! Jeg så på den linken på en annen tråd igår og det var jammen mange jeg kunne tenke meg der! Forelsket meg spesielt i nr. 45 :hjerte:

:ler: Menn er aldri enig at det trenges to av samme ting, så lenge det ikke er sokker eller sko :ler: Men det de ikke forstår er at de perfekte plagg, er der verdt å ha i to forskjellige farger :)

Jeg tror du har overbevist meg, i kveld begynner jakten på en sort trendcoat . Er den for lang så går den bare tilbake . Og tenk hvor fin jeg kommer til å være til våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Menn er aldri enig at det trenges to av samme ting, så lenge det ikke er sokker eller sko  :ler: Men det de ikke forstår er at de perfekte plagg, er der verdt å ha i to forskjellige farger :)

Jeg tror du har overbevist meg, i kveld begynner jakten på en sort trendcoat . Er den for lang så går den bare tilbake . Og tenk hvor fin jeg kommer til å være til våren  :)

:Nikke:

Shop 'til you drop! :ler: Tror du kommer til å bli fin i trenchcoaten, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror det er noen som gleder seg til klokken 24.00 ;)

Virker som du har mye peiling på denne nettshoppingen!? Vet du om det kun er de klærne med kurv under seg som kan kjøpes? Skal man trykke på "shop online" (som sier, hvis vi trykker nå at det åpner 00.01), eller skal man inn på "shop online" på H&Ms vanlige sider?

De klærne under top 5 (for eksempel den sorte kjolen med sløyfe i midjen) er de fra en annen kolleksjon?

Takk for svar hvis du vet noe av dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er noen som gleder seg til klokken 24.00 ;)

Virker som du har mye peiling på denne nettshoppingen!? Vet du om det kun er de klærne med kurv under seg som kan kjøpes? Skal man trykke på "shop online" (som sier, hvis vi trykker nå at det åpner 00.01), eller skal man inn på "shop online" på H&Ms vanlige sider?

De klærne under top 5 (for eksempel den sorte kjolen med sløyfe i midjen) er de fra en annen kolleksjon?

Takk for svar hvis du vet noe av dette. :)

Hei

Det jeg tror er at du logger deg inn på H&M sin vanlige side (shop online), slik at du er innlogget, trykker så på hm.com, da kommer du til Victor og Rolf klær, De klærne som du kan handle er de som det er handlekurv under. Når du finner et plagg du ønsker å kjøpe så trykker du på handlekurven under plaggene. Når du har alle plaggene du ønsker så skynder du deg til kassen og får orderen bekreftet. Først da vet du hva dagens fangst ble :ler:

Under Stella kolleksjonen var mange av plaggene jeg hadde lagt i handlekurven utsolgt når jeg kom til kassen :forvirret:

Kjolen under topp fem hører ikke til V&R kolleksjonen. Send en e-post til H&M for å høre når den kommer i nettshoppen :) Lykke til i kveld :) Nå skal jeg se en film, mens jeg venter på klokken 24 :)

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er en annen link under Viktor&Rolf også, som heter "shop online". Er det ikke der vi skal inn og handle? Vi må jo se og velge de forskjellige størrelsene også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er en annen link under Viktor&Rolf også, som heter "shop online". Er det ikke der vi skal inn og handle? Vi må jo se og velge de forskjellige størrelsene også?

Oi, jeg tror muligens du har rett :blomst: :klø: Håper Bustetroll får med seg dette. Sender pm for sikkerhets skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...