Miracl3 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #101 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) I dag vurderer jeg å bestille en kasjmir genser fra Laredoute. Er litt i tvil siden den er i ren kasjmir og må håndvaskes eller renses. Men jeg har jo faktisk aldri vært eier av en kasjmir genser. Har hørt det skal være utrolig deilig å hå på seg. Skal, skal ikke. laget en tråd om dette under velvære,klær og kosmetikk. Får se om noen kan gi meg noen argumenter, for og imot . ← Jeg bestiller den med en gang jeg våkner i morgen. 16 stykker som har svart på tråden, og de fleste er for. Jeg gleder meg til å teste om den er like myk og god som folk sier. Jeg syntes det er noe glamoriøst over ordet kasjmir, så dette må bli bra :)Jeg skal gi tilbakemeldinger når jeg får den. Noe sånn som Miracl3 tester sin første kasjmir genser Endret 29. oktober 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #102 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Dagens gobiter Gatemoteblogger Hva inspirere meg mest? Moteblader eller folk på gata? Oslo Oslostil Helsinki trykk her . Paris Facehunter. En god nummer 2 : London Catwalkcity New York Min favoritt Australia Nownow Japan Fruits Jeg henter min inspirasjon både fra motemagasiner og folk ute på gata. Heldigvis kan jeg også la meg inspirere fra folk på gata i Paris, New York, Japan og London også. Med gatemotebloggene er alt mulig En gyllen mulighet til å utvide horisontene, og se hvordan andre mennesker i fjerne land setter sammen sine antrekk. Endret 29. oktober 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #103 Del Skrevet 29. oktober 2006 Dagens godbiter Smykker fra CC- skye Armbånd Armbånd 2 Armbånd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #104 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Flere kortfilmer om vårmoten Chole Trykk her La Perla Fantastisk Prada Enjoy ! Endret 29. oktober 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #105 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) I dag legges Victor & Rolf sin kolleksjon ut på Hennes & Mauritz Blir spennende å se det som ikke er sett enda And I find it kinda funny I find it kinda sad The dreams in which I'm dying Are the best I've ever had I find it hard to tell you I find it hard to take When people run in circles It's a very, very mad world mad world Endret 29. oktober 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #106 Del Skrevet 29. oktober 2006 I morgen må jeg sjekke ut kasjmir på Hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #107 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Flere gatamoteblogger Barcelona Trykk her Berlin StilinBerlin Italia Fashion hunter Los Angeles La looks Moskva Look at me Shanghai Trend Stokholm Trykk her Om du ikke gidder å sjekke alle, så syntes hvertfall jeg Italia sin er utrolig fin Endret 30. oktober 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #108 Del Skrevet 30. oktober 2006 Victor og Rolf sin kolleksjon ligger nå på Hennes og Mauritz. Jeg har laget en tråd under velvære, klærog kosmetikk hvor jeg spørr hva syntes dere. Kankje vi kan kaste terninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 30. oktober 2006 #109 Del Skrevet 30. oktober 2006 Må få gratulere dagboken din med vel overstått dag! Har ikke vært pålogget i helga, så beklager forsinkelsen... Utrolig fin beskrivelse av en fredags-ettermiddag! Jeg elsker å tilbringe ettermiddagen sammen med mine gode venninner på cafè etter noen timers shopping... Eller hjemme sammen med min familie med god mat foran peisen når det er skikkelig ufyselig høstvær ute. Når det gjelder kasjmirgenseren så hadde jeg definitivt kjøpt den dersom lommeboka tillot det. Har alltid ønsket meg en slik genser, men har latt være pga prisen... Kanskje jeg kan ønske meg en til jul? Hmm... Utrolig mye fint på catwalken fra La Perla og Chloe, ja! Du spurte om hvor vi henter vår inspirasjon fra, tror jeg er ganske lik deg. Henter den fra en kombinasjon av motemagasiner og folk på gata. Synes også det er utrolig stor forskjell på klesbutikkene. Noen er utrolig flinke med utstillingene sine, mens andre er mindre dyktige. Kan faktisk bli inspirert av en god utstilling også. Er ikke alltid så mye som skal til... Skal sjekke ut gatemotebloggene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 30. oktober 2006 #110 Del Skrevet 30. oktober 2006 Victor og Rolf sin kolleksjon ligger nå på Hennes og Mauritz. Jeg har laget en tråd under velvære, klærog kosmetikk hvor jeg spørr hva syntes dere. Kankje vi kan kaste terninger ← Her var det mange fine kjoler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #111 Del Skrevet 30. oktober 2006 Her var det mange fine kjoler! ← Ja kjolene var flotte, men syntes en del av det andre var litt skuffende. Den rød kjloen er en av mine favoritter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #112 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Butikklista som viser hvor du får kjøpt Victor og Rolf sine klær Flere bilder av kolleksjonen finner du her Endret 30. oktober 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #113 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Ja kjolene var flotte, men syntes en del av det andre var litt skuffende. Den rød kjolen er en av mine favoritter ← Jeg ønsker meg: Rød kjole Brun kjole Sorte sko Sort strikkekjole, men belte på byttes ut Endret 30. oktober 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 1. november 2006 Forfatter #114 Del Skrevet 1. november 2006 De siste dagene har jeg handlet annet en kjedlige matvarer (sans youghurt, sukkererter, brød, epler, fisk, grønnsaker etc) Har ikke rukket så mye sammen med jobb. i tilegg til at jeg er utrolig forkjølet. Men i morgen skal jeg møte en venninne for lunsj i Bogstadveien. Kanskje jeg finner noe å bruke pengene min på da Må hvertfall bestille time til manikyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 2. november 2006 Forfatter #115 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Da jeg skulle betale for en pakke røyk på 711 i dag, virket IKKE minibankortet mitt Jeg kjente jeg begynte å kaldsvette, og stammet frem at jeg skulle ta meg en tur i minibank. Mannen bak kassen, og køen bak meg begynte å bli utålmodig. Han pekte strengt mot minibanken inne på 711. Med trygge skritt satte jeg farten mot minibanken. Jeg satte inn det ene kortet mitt "kort ugyldig", jeg satte inn det andre kortet mitt "fortsatt ugyldig". Jeg lette etter flere kort, men det var ikke mer enn to. Jeg ringte banken, og kortene mine var avmagnisert. Kanskje av LV-vesken min, eller Gucci lommeboken min. Jeg nekter å tro det. Jeg får ikke nye kort før om en uke. Jeg kan ikke vente med en uke med å handle strømpebukser, v-gensere, skjerf og hansker. Jeg vill ha i dag Den gode nyheten: pakken min fra LaRedoute er på vei, og Nike genseren min ligger på postkontoret, og i morgen har jeg time til manikyr Mulig dette kan bli en bra helg, men en helg uten minibankkort kan bli hardt. "Må begynne å lete etter mastercardet mitt" Vet det er her et sted. Endret 2. november 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 2. november 2006 #116 Del Skrevet 2. november 2006 Det kan bli en tøff helg for deg, ja! Uten minibankkort og alt... Uff, grusomt det når sånt skjer! Var inn på LaRedoute og sjekket status på min pakke i dag, og min er også på vei!! Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 3. november 2006 Forfatter #117 Del Skrevet 3. november 2006 sko fra stress jeg ønsker meg til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 3. november 2006 Forfatter #118 Del Skrevet 3. november 2006 Boktips The Goddess Guide Trinny & Susannah Cook with Jamie Sinful Sex: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 4. november 2006 #119 Del Skrevet 4. november 2006 sko fra stress jeg ønsker meg til jul ← Å, de skoene så gode og varme ut! Hadde trengt noen skikkelige vintersko selv, men som regel så ender jeg opp med noen ufornuftige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 5. november 2006 Forfatter #120 Del Skrevet 5. november 2006 Å, de skoene så gode og varme ut! Hadde trengt noen skikkelige vintersko selv, men som regel så ender jeg opp med noen ufornuftige... ← Jeg har så utrolig mange ufornuftige sko, at denne vinteren vill jeg ha noen som er gode og varme også. Kjøpte jo noen par tidliggere i høst, men trenger hvertfall noen par til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå