Gå til innhold

Miracl3 sin shoppedagbok

Miracl3

Anbefalte innlegg

Utrolig fine støvletter du kjøpte deg  :klappe:

:hoppe: Ja, håper de passer, og at de er fine i sort, det var jo ikke noe bilde av de i andre farger enn brunt. Brunt var stilig det også, men siden jeg har sort kåpe ville jeg være litt fornuftig ;)

:hjerter: De var søte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har snart trøyen. Bestilte den og trusen i går...

Du er heldig :) Da må du fortelle meg om den er like fin som på bildet :)

Mulig jeg må bli faktura kunde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er heldig :) Da må du fortelle meg om den er like fin som på bildet :)

Mulig jeg må bli faktura kunde  :)

Skal holde deg oppdatert. Får den om 7-10 dager.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal holde deg oppdatert. Får den om 7-10 dager.... :)

Så bra :dagens-rose:

Jeg får ankelstøvlettene mine om 7-10 dager. mens kåpen kommer ca 25 november. Da har jeg noe å glede meg til :)

I morgen er shoppingdagboken min 1 mnd :bursdag:

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine ankelstøvletter og kåpe! Hadde kjempelyst å bestille kåpa selv, men hadde ikke samvittighet til det siden jeg har kjøpt jakke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine ankelstøvletter og kåpe! Hadde kjempelyst å bestille kåpa selv, men hadde ikke samvittighet til det siden jeg har kjøpt jakke...

Hva slags jakke har du handlet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne røde jakka. Er fin den, men den sitter ikke helt perfekt...

Den er kjempe fin :) Er en av de som jeg kjøpte i høst også .

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste med en fredag, er å kunne rusle rundt i Bogstadveien, med et fnugg av høstsol. Møte en venninne og drikke nypresset te i en bakgård,med varmelamper og pledd, mens sola titter frem på himmelen og alle rundt deg er i fredagstemmning. Dette gir meg en utrolig god følelse av at helgen har begynte, og det får meg til å smile litt ekstra.

Hvordan liker dere andre å tilbringe en fredagsettermiddag?

Min ruseltur endte selvsagt også i litt shopping. En reiseguide til Paris av Vibeke Knopp Rachline og Per Spook Parisere. Jeg drømmer om å besøke Paris om høsten eller våren. Men akkurat nå resier jeg mentalt gjennom reisehåndbøker.

Jeg kjøpte også Allen Carr sin Endelig ikke røyker. Så nå har jeg avslørt en av mine dårlige sider. Jeg er en røyker, som forsøker å slutte.

Tok også med en bok til mamma Stor stemning : blomsterboken for deg : gjør hverdag festlig og festen fantastisk.

Og to stk håndleddsvarmere fra Uno, en stk sort og en stk rød. I 100 prosent ull, så nå er muligheten for at jeg holder meg varm stor.

God helg til alle :) Dagboken min har 1 måndes bursdag i dag, derfor får alle som komme innom servert en god kopp nypresset te :vinke:

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fredagskveld på nett, med blandt annet Youtube. Fantisk nettsted, hvis dere ikke har sjekket det ut, så gjør det nå.

, mange er nok lei den, men jeg liker den fortsatt :)

En jente har fotografert seg selv hver dag i tre år, og satt alle bildene sammen til en film. Se filmen her.

Gary Jules http://youtube.com/watch?v=D1Nq086QB1Q, teksten finner du her.Jeg kan gråte av denne, så full av følelser

Justin Timberlake - sexy back Litt fredags stemmning.

James Blunt Goodbye my lover. Enda en vakker stemme.

Kan du ikke fransk, så kan du se på :)

Evanescence My Imortal.

Sarah Brightman & Andrea Bocelli - Con te partiro

Kenny Roges Lady

Litt utenfor shopping emne, men bra tidsfordriv :) Legg gjerne igjen linker til meg fra Youtubes hvis dere finner noe spennende :)

Alt kan ses direkte fra Youtubes ved å trykke på linkene :)

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag vurderer jeg å bestille en kasjmir genser fra Laredoute. Er litt i tvil siden den er i ren kasjmir og må håndvaskes eller renses. Men jeg har jo faktisk aldri vært eier av en kasjmir genser. Har hørt det skal være utrolig deilig å hå på seg. Skal, skal ikke. laget en tråd om dette under velvære,klær og kosmetikk. Får se om noen kan gi meg noen argumenter, for og imot .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Det beste med en fredag, er å kunne rusle rundt i Bogstadveien, med et fnugg av høstsol. Møte en venninne og drikke nypresset te i en bakgård,med varmelamper og pledd, mens sola titter frem på himmelen og alle rundt deg er i fredagstemmning. Dette gir meg en utrolig god følelse av at helgen har begynte, og det får meg til å smile litt ekstra.

Hvordan liker dere andre å tilbringe en fredagsettermiddag?

God helg til alle :) Dagboken min har 1 måndes bursdag i dag, derfor får alle som komme innom servert en god kopp nypresset te  :vinke:

Det har allerede rukket å bli lørdag, men jeg må si jeg er enig med deg angående fredagsfølelsen man får når man er ute og rusler mens sola skinner. Kjenner at den følelsen strømmer på bare av beskrivelsen du ga :)

Gratulerer med 1 månedsdagen! Spennende å lese shoppingdagboken din! Også lurer jeg på en liten ting.. Kunne jeg få en kopp nypresset te, selv om det er lørdag? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har allerede rukket å bli lørdag, men jeg må si jeg er enig med deg angående fredagsfølelsen man får når man er ute og rusler mens sola skinner. Kjenner at den følelsen strømmer på bare av beskrivelsen du ga :)

Gratulerer med 1 månedsdagen! Spennende å lese shoppingdagboken din! Også lurer jeg på en liten ting.. Kunne jeg få en kopp nypresset te, selv om det er lørdag? ;)

Hei hei :) Du kan få to om du har lyst :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...