Miracl3 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #21 Del Skrevet 6. oktober 2006 I dag fant jeg de perfekte Vintersko for meg. De er varme, ikke glattte og de har en behaglig hel. De har deilig mykt hvit for inni. Jeg kjøpte meg også et par sorte pumps. Disse kjøpte jeg i en størrelse for stor, slik at jeg kan bruke de med ullsokker utover høsten Ønsker meg disse røde skoene Men de skal kjøpes neste månde. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 6. oktober 2006 #22 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kjempefine sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) ,,, Endret 7. november 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) ,,, Endret 7. november 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 7. oktober 2006 #25 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei, bilde 2 skal jeg også kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) ..... Endret 8. oktober 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) ,,, Endret 7. november 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) ,,, Endret 7. november 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #29 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) S,,, Endret 7. november 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 10. oktober 2006 Lurere på om jeg skal bytte sofabordet i dette. ← Og ja det gjorde jeg i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #31 Del Skrevet 10. oktober 2006 Neste shopping post er nye gardiner til stua. Skal sjekke ut Åhlens, Skeidar og Kid. Trenger noen som er et sted mellom 250 og 260 cm lange. Så kommer innvendige persinner, nye grønne planter, puter og tepper. Har også kjøpt nytt sengesett. Trengte også noen hårprodukter. Kerastase proteinkur . Kerastase shampo bain satin 2 Kerastase fuktighetskur. Kerastase balsam. Jeg har tørt grovt hår med litt fall, og ville ikke klart meg uten disse produktene Jeg tror dette har blitt en dyr shoppingmånde. For ikke å snakke om at jeg trenger to stk nye dressbukser til å bruke på jobb, og to par pulsvarmere til å bruke på fritiden, pluss et par sorte støvletter til å bruke sammen med kjole Jeg tror ikke jeg skal gjøre opp noe shopping regnskap for denne månden Bra at jeg tjener nok penger til å kunne unne meg litt en gang i bland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #32 Del Skrevet 11. oktober 2006 I dag kjøpte jeg den etterlengtede Ebba-kjolen i grønn på Hennes i Karl Johan, og et par kremhvite pulsvarmere med perler på. Har også bestilt et par strikkede på Noa Noa, men det er ca 3 ukers leveringstid. Shoe boxen med Sex & Singelliv kom i posten i kveld. Så da er det film kveld som er planen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 11. oktober 2006 #33 Del Skrevet 11. oktober 2006 Søndag = shoppe på nett dag Kjøpte denne på platekompaniet. Bare 499 kr så løp og kjøp jenter Jeg elsket den serien når det gikk første gangen, gleder meg vilt til å kunne se de episodene jeg vill, når jeg vill ← Oi, lurer på om jeg også må ha! Det er jo halv pris!! Og jeg har ikke engang sett så mange episoder av den serien. Hadde ikke TV3 da den gikk sin seiersgang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #34 Del Skrevet 14. oktober 2006 I dag begynner jakten på en sort og hvit kåpe med mønster, og høyt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #35 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg kjøpte i går tre bokser med lakk i mørk eik, slik at jeg kan lakke en stor kommode, spisestuen og pc-bordet. Etter to strøk er jeg rimlig fornøyd. Nye gardiner på stua i hvitt og beige, brune gulvlysestaker, brune bordlysestaker, en antikk bordlampe med hvit skjerm og masse eplegrønne lys. Alt fra Black design. Jeg er heldig som kjenner butikksjefen og får vennepris Gleder meg til å hente gardinene hos sydamen neste uke Kjøpte en stor husfred og en mørk stor gulvpotte på Plantasjen, en hvit og sort kort jakke, med korte ermer på Vila. En sort kjole med lommer forand og innsving i livet, og en grå lang kjole med lommer og hette, begge fra Vila. Decelor hudpleieprodukter (vennepris) ansiktsrens, krem, olje og maske. Kåpen med mønster som jeg lette etter fant jeg ikke, men jakten fortsetter denne uken Må huske å se på soroundsystem til tv-en denne uken (også vennepris) Dette har vært en strålende helg Jeg er utrolig heldig som får vennepris på så mye av det jeg kjøper. Alt fra klær til matvarer på Rimi Dette i tilegg til en god lønn, gjør at jeg kan shoppe ganske langt over det "normale". Selv om jeg har lovet meg selv at neste månde skal bli en rolig handlemånde. Må kanskje ha et par nye bøker, som jeg heldigvis har bransjeavtale på Notere meg bak øret at mamma ønsker seg boken om Mette Marit Nytt lydkort til pc-n hadde heller ikke vært å forakte. Jeg var på kino og så "The devil wears prada", absolutt verdt å se, masse supre antrekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. oktober 2006 #36 Del Skrevet 15. oktober 2006 og en grå lang kjole med lommer og hette, begge fra Vila. ← Hørtes ut som noe for meg! Må innom Vila og se hvis (når) jeg tar meg en tur til byen i uka som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #37 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hørtes ut som noe for meg! Må innom Vila og se hvis (når) jeg tar meg en tur til byen i uka som kommer ← Då må du fortelle meg hvordan det gikk. Jeg kjøpte min på Vila Gjøvik, men den finnes sikkert i Oslo ogsp. Kjolen har ganske tynt stoff, og er deilig myk. Der jeg kjøpte den hadde de den i sort, grå og grønn. Et av mine beste kjøp denne høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #38 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) I går fant jeg den etterlengtede kåpen i hundtannsmønster på Hennes på Oslo City. Det ble en halvlang kåpe med tre store knapper, og tre trykknapper på innsiden. Den har høyt liv og skrår litt ut etter livet. Fant desverre ikke bilde Men den er utrolig fin, laget av ullmiks så den bør være varm. Minner om denne fra Stella , men min er altså Hennes Tror jeg skal la være å kjøpe flere klær denne månden, heldigvis er det bare 15 dager igjen til neste månde. Men et høyt hvit garderobeskap i hvit chabby chick stil skal / må jeg ha i gangen. Jeg har så utrolig mange jakker, at de må gjemmes i et skap. Og jeg trenger en pensum bok, snart eksamen, Jeg må få kjøpt meg den boken. ** må sjekke nettbanken, må se hvordan det står til der inne** Endret 29. oktober 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #39 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Her er garderobeskapet jeg ønsker meg. Det er så innmari fint, men det koster 3000 kr brukt, hvor kjøpe nytt? Også tror jeg nesten at jeg syntes 3000 kr er for mye. Dette må jeg tenke på Endret 17. oktober 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #40 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Flotte nettsteder Glamourbibliotekaren Ebba bloggen En glamourprinsessas dagbok Style bytes Shoeblogg Vouge Endret 17. oktober 2006 av Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå