Gjest NastyNice Skrevet 26. september 2006 #1 Del Skrevet 26. september 2006 Hei! Lurer på om noen av dere har kommet over sider med øvelser til slike ball? Har lett litt, fant ikke mye... På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #2 Del Skrevet 27. september 2006 meld deg inn i www.vektklubben.no (gratis) og logg deg inn der. Litt nede til venstre på siden, under "artikler" står det overskriften "trim". Trykker du der kommer det igjen opp overskriften "treningsprogram og øvelser" og der inne ligger det artige program for oppvarming, styrke og kondisjon for ball. Jeg bruker å velge ut de jeg føler jeg har kontroll på, til sammen ta dette ca 1-1,5 time:) gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NastyNice Skrevet 27. september 2006 #3 Del Skrevet 27. september 2006 Så bra! Men dette er vel en sånn slankeklubb av noe slag? Jeg ønsker egentlig ikke å gå noe i vekt, trener bare for å forbedre kondis og å bli sterkere... Men skal prøve det du foreslår, er jo gøy med nye impulser. Og siden det står øvelser der med ball, er saken biff! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #4 Del Skrevet 28. september 2006 Det er en side for slanking/livsstil, men det har ikke noe å si, jeg bruker ikke resten av siden, synest bare øvelsene er mye greiere og bedre forklart enn noen andre program jeg har funnet:) lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå