Gå til innhold

Kjære dagbok!

Poona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Poona!

Så fint at du vil skrive dagbok her icon_smile.gif

Åhh...som jeg misunner deg den søte logoen din - den var utrolig skjønn!

Om du er redd for at du tar feil av EL-dagen, så er det lurt å *kose* annenhver dag i dagene før og etter beregnet EL. Men det skal jo ikke være noe press da, det kan jo ødelegge stemningen helt... icon_wink.gif

Ønsker deg lykke til med jakten på 2 BLÅ, det blir spennende å se hvordan det går!

Klem fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!

Velkommen som ny dagbok skriver gøy og få noen nye på disse sidene.

Ja det var en utrolig sjønn logo.

Hvis du leser dagboka mi får du vite litt mer om meg.

Vi skrives

klem fra pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Poona, og velkommen hit icon_smile.gif

Jeg tror det er mange av oss som tenker som deg...hva om vi aldri blir gravide?? Tror det er en naturlig tanke når man prøver og så gjerne vil få det til. Tenkte sånn jeg også, men 5 månder etter pilleslutt (1. mnd. med tempmåling) ble jeg gravid. Er nå 7 uker og 2 dager på vei icon_smile.gif

Sitter stadig med litt skrekkblandet fryd - hva i allverden er det vi har begitt oss ut på! Skal vi ta vare på en liten baby??? Vi som eeelsker å sove lenge og gjøre det vi vil, når vi vil!?! Hehe, vi skal nok klare dette også, og jeg tror hver minste tvil og bekymring forsvinner som dugg for solen den dagen vi for første gang holder knøttet i våre armer....

Håper dere lykkes snart, skal nok følge med her, ja!

Påskeklemmer fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjeder meg bare litt..

Jeg får bruke opp litt tid her.

I dag har heldigvis tempen holdt seg over CL, så i morgen vil jeg endelig få svar på om jeg virkelig har EL. Hadde ikke skadet det da icon_biggrin.gif

Kjære ligger å slapper av på sofaen, trett etter dagens arbeid. Deilig med sånne dager. Alt er bare rolig og trygt, og man får tid til å kjede seg. Jeg liker det jeg.

Hm, ikke mye fornuftig å skrive om i dag nei. Har ikke gjort noen ting. Sov lenge, var og handlet og spiste stekt fisk til middag. Litt sunn må man være. Jammen er det deilig med påske.

Gleder meg til Kjære får fri også. I morgen skal jeg kjøpe meg nye skisko, så håper det blir noen dager med flott vær, slik at jeg kan få bruke dem.

Noe må man gjøre for å holde tankene vekke fra all denne prøvingen.

Helt topp å ha denne boken å skrive i da. Slipper å plage alle rundt meg med mine bekymringer og tanker. Ser alltid litt lysere på livet etter at jeg har fått ting ned på papiret.

Nå tror jeg jammen at jeg skal slenge meg ned på sofaen også, det såg faktisk ganske deilig ut det..

Klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Poona, og velkommen til dagbøkene (selv om det vel er en stund siden du startet nå). Kjekt å få flere her på O-U. Har vært alene her leeenge. Koselig å lese det du har skrevet, for jeg kjenner meg så godt igjen fra den første gangen vi var prøvere. Ting er naturlig nok litt annerledes for oss nå, men jeg har fremdeles mye av det samme likevel.

Ville egentlig bare si at det er hyggelig å ha deg her, og håper du får ønsket ditt oppfylt i nærmeste fremtid.

Stor klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Poona !

Velkommen inn i en verden av dagbøker. Etterhvert er det blitt så mange at det blir vanskelig å holde styr på hvem man har skrevet i eller ikke. Men uansett om jeg kanskje ikke kommer til å skrive så mye i dagboken din - den er jo først og fremst din! - så følger jeg deg, og tvinner fingre og tær for at vi lykkes snart begge to. Litt om min bakgrunnshistorie finner under A-G dagbøkene. Lykke til i jakten !!

Klem....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at dette går deres vei!

Du må love å holde oss oppdatert på testingen/tempen... jeg vil så gjerne at alle her inne skal få 2 blå og etterhvert stoooooore mager!

Skal tenke på deg!

Klemmer fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Poona!

Var nettopp innom SG og så en hyggelig melding der...

GRATULERE MED 2 BLÅ!!!!

(Den derre mantran din funka gitt! Kan jeg få låne den når det blir min tur til å teste... icon_smile.gif )

Tenk det, nå har du snart fått en ny tittel: Mamma

Er det ikke en rar følelse å gå rundt med?

Og rarere blir det når det nærmer seg fødselen og når du ser nurket for første gang....hærlige øyeblikk!

Du får kose deg så mye du kan med spiren (OG pappan seff...)

Lykkeklem fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

G R A T U L E R E R !!!!!!!!

Så hyggelig å høre, Poona!!!...åh som jeg misunner deg!!

Håper det går bra med deg og di Kjære....dere må være verdens lykkeligste akkurat nå!...gleder meg til det blir *vår* tur.

klemz12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann snuppelura mi!!!! icon_smile.gif

Tenkte jeg skulle skrive en liten hilsen i dagboka di.

Takker så mye for parten i går det var kjempe koselig. icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Har holdt meg litt unna SG i det siste da jeg syntes det ble litt for mye forkusering på dette med å bli gravid. Føler nok at jeg må ta tiden litt til hjelp. Jeg ble jo gravid etter bare to prøvemnd sist. Håper at det skal ta like kort tid denne gangen. Er jo inne i min første prøve mnd etter laprasckoipen nå. Men vel overstått EL, så er det bare å knipe beina sammen. icon_lol.gif

Har vært inne å titte på SG fra tid til annen og ble kjempe glad da jeg så at du hadde testet TO BLÅ!!!!!!! icon_smile.gif

Det var kjempe koselig! Og du fortjener det kjempe masse!!! icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Tenk nå er du MAMMA!!! Mamma til et lite nurk som vokser og koser seg inne i magen din...... icon_wink.gif

Ååååå......blir helt skjelven jeg.... icon_smile.gif

Håper snart vi treffes på chatten igjen. Kommer du til å komme innom på SG-chatten selvom du er gravid????

Håper det. icon_smile.gif

Masse knuseklemmer fra,

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse så ble det en Januar baby på deg, heldigen ja kunne ønske jeg var i dine fotspor i dag.

GRATULERER SÅ MASSE.

Kjekt at der lykkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy....!!!!!

Gratulerer med den lille spiren - lykke til med svangerskapet...

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...