Gå til innhold

Kjære dagbok!


Poona

Anbefalte innlegg

GRATULERER SÅ MYE POONA!!!! Kjempegøy!!!!!hoppe.gif

Håper på å komme etter snart.....

Noen her skrev at du får et januarbarn, men det kan vel ikke stemme??? Når er termin???

Kos deg masse, og hold oss oppdatert!!!!

Stoor klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen Poona icon_smile.gif

Jeg blir så glad inni meg når jeg leser dagboka di! Så herlig for deg det må være å være gravid. Og kjempeartig at familien din er helt *med*....sukk...

Jeg vil bare takke deg for at du galdret for meg - den virket!!! Jeg kom i rute med mensen, og er nå på dag 2 i syklusen! icon_biggrin.gif

Tusentakk-takkogtakk kys_2.gif

Kos deg i vårsola og med den bittelille spiren icon_wink.gif

Kos og klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på rett spor icon_wink.gif

Fin dagbok du har. Skal legge meg i hardtrening og prøve å være like flink som deg. Håper vi kan følge hverandre nå når det ser ut som ting faller på plass her hos meg.

Kos deg med magen.

Klem fra

Sonora vinke.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Poona! icon_smile.gif

Må skrive noen ord til deg her vettu, nå som jeg har rotet meg inn på dette forumet også *s*

Tida flyr, og dagene kryper sakte men sikkert mot de magiske 12, som du venter på. Dette går såå fint så, det er jeg sikker på!

Føler du deg litt mer gravid om dagen da? Sånn bortsett fra at puppene vokser ut av alle dimensjoner mener jeg, hihi!

Det er rart med det - vi liker jo ikke å føle oss uvel, men når det kommer til en graviditet, så er liksom både kvalme og oppkast, ryggvondt og andre vondt'er plutselig særdeles velkomne! Jeg håper nå at du slipper unna de verste plagene, du skal se du har et snilt lite nurk der inne som ønsker at mamma'n sin skal ha det best mulig! icon_biggrin.gif

Lykke til videre vennen! Kos deg med magen som ennå gjemmer en liten hemmelighet uten at det syns på utsiden. Du blir tidsnok stor og uformelig og full av småplager! icon_wink.gif

Kos & Klem,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!!!

Takk for koselig hilsen i dagboka så det blir des barn på deg ja jeg har regna feil,men for meg selv satser jeg på januar barnet hi,hi.

Ja vi er i full gang med temp ikke så stress som jeg trodde.

Til og med lørd og sønd synes sovedyret det er helt greit merkelig hva vi orker når det gjelder barn.

Lykke til i Svangeskapet, følger med deg

klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare gi deg en klem og takke for hilsenen i dagboken min. I dag kom mensen desverre, men vi må jo bare prøve igjen neste måned. Gråt mine modige tårer med en gang, men nå ser jeg lyst på det og innser at jeg er litt kravstor.

Hold oss oppdatert på hvordan det går med deg. Lykke til fremover, jeg følger med deg.

Vi "snakkes".

Stor klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Poona

Jeg har ikke fått gratulert deg enda jeg, så GRATULERER SÅ MYE med to blå. Det må være utrolig herlig følese når du har gått inn for å prøve:) Nå får du bare nyte dagene med forandring i kroppen, og håpe du slipper unna det verste icon_wink.gif Men hvert lite stikk i magen og hvert kvalmetak er jo tross alt positive tegn!!

Håper tiden din frem til uke 12 går kjemperaskt:)

Hilsen Hoppe74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeei!!!!

Hjertet mitt stoppa da jeg titta innom desember-klubben - og så at du har mistet....stakkars deg....så forferdelig trist!!Jeg har ikke ord...

Dette skulle jo ikke skje...men dessverre skjedde det.

Ønsker deg lykke til videre, du får sørge ifra deg nå - og prøve videre igjen når du er klar for det. Ta vare på deg og mannen, ikke sant?

Suss og klem fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei......uffameg....så trist at det skulle skje deg !!

Hold motet oppe - så lykkes dere nok snart igjen skal du se.....

leit er det uansett....

*trøsteklem*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så vondt av deg, Poona! *klump i halsen*

Jeg ønsker dere alt godt,

og håper dere kommer styrket gjennom dette!

Sender over en varm, lang trøsteklem!

*klem*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KJÆRE POONA!!!

Uff så trist og lese at du har mistet, men bra og høre at du ser lyst på neste gang.

Håper du lykkes fort.

Klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste den triste meldingen på SM. Jeg er kjempelei meg på dine vegne grine.gif.

Husk at jeg (vi) er her for deg, om du skulle trenge noen å "snakke" med, eller å få ut følelsene.

Ta vare på deg selv i tiden som kommer, lov meg det.

Stoooooor trøsteklem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...