Gå til innhold

En kanarifugl bekjennelser


Pasha

Anbefalte innlegg

Den er bare litt godt gjemt om dagen... glemmer den liksom litt bort.

men snart er det sesongstart og da skal det nok komme nioen bekjennelser ja :Nikke:

(så for vi se hvor glad jeg blir i keiko)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det han som stakk fra Viking det hvor det var så viktig at trenere ble behandlet ordentlig men hvor det ikke var så nøye likevel når han selv skulle inn i Lillestrøm. Da var det plutselig helt greit at forrige trener ble sparket på dagen omtrent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er han ja... og ja.. jeg liker han ikke.

(men dersom han gir oss gull så kan jeg tenke på om jeg skal vudere å like han littegranne... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Tom Nordlie! Har vært på foredrag med ham en gang, og jeg ble veldig overrasket over hvor ærlig han var, og hvor sympatisk han fremstod. En knakandes god trener er han også.

Ha en fin helg, Pasha! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Den er bare litt godt gjemt om dagen... glemmer den liksom litt bort.

men snart er det sesongstart og da skal det nok komme nioen bekjennelser ja :Nikke:

(så for vi se hvor glad jeg blir i keiko)

Ja, stemmer det. Fugla har jo fått Keiko de nå ja... :misunnelig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen jeg vil ikke ha keiko! jeg vil ha røsler... og siden lommeboka ikke ville ha røsler så vil jeg ha solbakken.. ikke en stor hval :ler:

helge :klem: til deg og madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller ikke ha Keiko, har igrunn begravet hele lsk-hjertet mitt etter han ble trener, men bare midlertidig altså. Regner med at jeg våkner igjen når det nærmer seg sesongstart, og gjør de de bra da så vil jeg nok like Tom Nordlie jeg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skal godkjenne han dersom han gir oss gull i enten serie, roayl leuge eller cupen... og aller helst alle 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg skal godkjenne han dersom han gir oss gull i enten serie, roayl leuge eller cupen... og aller helst alle 3

Det kommer nok jeg til å gjøre også da, ja, om han gir oss tre gull ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...