Gå til innhold

En kanarifugl bekjennelser

Pasha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

viking kampen om 2 uker er jo på åråsen pusla  :)

Sånn kan det gå når man ikke følger med :sjenert: Men da skal vel kanskje jeg også på den kampen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger man å si mer om gårsdagen enn....

YOU`LL NEVER WALK ALONE!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

krysser fingrene for milan seier i kveld og så tar vi istanbul omigjen.. men denne gangen kan jo gjerne liverpool få avgjøre for straffesparkkonkurannsen da.. var litt for spennende her for 2 år tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er herlig dere!!! :hoppe: :hoppe:

manu ut av cl, liverpool i finalen, vålerenga på nedrykksplass og fugla på topp!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:hoppe::hoppe: Enig med deg Pasha, selv om engelsk fotball ikke er helt min greie, så er jeg enig i resten :hoppe::hoppe:

Og mandag er det nok en seier til Fugla :hoppe: Og nok et tap til Enga :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

4-1 :sjarmor:

også tapte jo rosenborg!

kan kvelden bli bedre?

:hoppe: :hoppe:

Fugla er rå! Det er vi som er laget!!!

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Må innom å :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: litt hos deg også :)

Ja her stod jubelen i taket også da repoterne sa: Nå lusker 19000 skuffa trøndere hjem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur jeg i grunn bare kan erklære denne dagen for en møkkadag jeg.

Først så ringer jeg en butikk jeg har bestilt noen varer i for å høre om disse har kommet. Den ene tingen har kommet, men den andre har de ikke enda og de aner ikke når. Reiser da ned til butikken for å hente den ene tingen.. men da viser det seg at de har greit å selge den i mellomtiden! Hvordan er det mulig skjønner jeg i grunn ikke. er det en kundebestilling så setter man da det på den så den ikke blir solgt til noen andre? og dessuten i løpet av et kvarter da? I grunn trur jeg aldri de har hatt den varen inne men bare har sett feil når jeg ringte. Hun jeg pratet med skulle ringe å høre når varene kom inn igjen og som jeg forstod gi meg beskjed så fort som mulig... har enda ikke hørt noe og dette var ved 12-tiden.

Deretter skal først mannen min komme hjem til normal tid i dag.. ergo ikke noe overtid. tenkte jeg skulle lage litt god middag siden vi begge to jobber så forskjellig og mye om dagen. Men like før jeg skal til å begynne å lage middag før jeg melding om at han skal jobbe lengere likevel.

og nå ligger jeg og koste med pusen min. men plutselig blir h*n skremt av noe eller noe sånt og hopper opp.. klatrer over meg og greier å klore meg på øret så jeg begynner å blø litt...

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid for dusj og fjerning av hår diverse steder...

så er det snart kamp!! :hoppe: :hoppe:

Rydde litt burde jeg også gjøre ja....

bare i morgen igjen på jobb og så har jeg fri helt frem til tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

trur du må sende litt mer.. for her er det dårlig med sol fremdeles

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mye liv i denne boka for tiden nei.

i kveld skal jeg bort med noen venner.. reiser vel straks tenker jeg.

godt mulig det er mer liv i den andre boka mi for tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Hei Pasha :) Innom for å ønske deg en finfin dag i :sol: , for nå har du vel endelig fått litt av godværet jeg lovet deg? :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...