Gå til innhold

En kanarifugl bekjennelser

Pasha

Anbefalte innlegg

jeg må bort på mandag så jeg får desverre ikke vært der når de knuser fredrikstad skya...  *snufs snufs*

:troest:

Men det er et langt fotballår og nok av muligheter til å heie frem Lillestrøm til andreplass i serien! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trur jeg kanskje dropper det.. selv om det hadde vært utrolig gøy om de faktisk rykket ned et år :ler:

men uannsett.. vi har det laget som har vært lengst i den øverste divisjonen og der tenker vi å forbli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gjort meg så mye heller om Rosenborg rykket ned, men jeg ville nok ikke veddet på det nei ;) . Men gutta våra, Pasha, de skal være høyt oppe på tabellen i år, håper jeg iallfall, selvom jeg er litt usikker og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også veldig usikker grunnet keiko... han har jo så langt ikke imponert meg.. tom fjørtoften som ikke har noen trener-erfaring gjorde det jo bedre enn hva han gjorde (han har jo ikke tapt en eneste kamp med de.. mens keiko ikke engang greite å få oss vidre til finalen i r.l).. og har for det beste bare skaffet oss uavgjort kamper...

men fredrikstad burde vi jo uannsett slå... selv uten brenne på laget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SERIESTART!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

gallery_7323_45_712.gifgallery_7323_45_712.gif

FORZE FUGLA!!

Endret av Pasha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg kanskje dropper det.. selv om det hadde vært utrolig gøy om de faktisk rykket ned et år :ler:

men uannsett.. vi har det laget som har vært lengst i den øverste divisjonen og der tenker vi å forbli

Hadde ikke gjort meg så mye heller om Rosenborg rykket ned, men jeg ville nok ikke veddet på det nei  ;) . Men gutta våra, Pasha, de skal være høyt oppe på tabellen i år, håper jeg iallfall, selvom jeg er litt usikker og...

:ler: Tror dere gjør lurt i å stå over det veddemålet ja!

Tipper dagbladet Lillestrøm som tippeligavinner? :klø:

http://www.dagbladet.no/sport/2007/04/09/497234.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte

TIPPELIGASTART!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Sitter her å hører på "vi er lillestrøm kanaris" og depper litt fordi jeg måtte reise fra Lillestrøm på formiddagen i dag :sjenert: Men kampen skal ses på tv i det minste!!

Ååååååååhhhh som jeg gleder meg :-D :-D :-D :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal bekymre deg for Keiko. Husk at han tok Start fra 1. divisjon til seriesølv (nesten gull!! :grine: ) på ett år. Han er utrolig dyktig.

Lykke til i seriestarten, Pasha! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa.. han har sikkert vært dyktig og er det muligens også..

men så langt har han ikke imponert meg... og det ligger jo i bakhodet at han har fått sparken fra mange klubber.. så er han egentlig så god i mer enn 1-2 år i hver klubb?

Kjørte gjennom lillestrøm nå for ca en halvtime siden og det var et vakkert syn det ja! Masse gule og svartkledde mennesker på vei til kamp. *sukk*. Trur det blir bra stemning der i dag.. er utsolgt også så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og nei du kort innpå.. der tok du feil ja :ler::hoppe: :hoppe:

Sesongen kunne vel ikke ha startet bedre for en kanarifugl..

3-0 til gutta mine (og på toppen av tabellen så langt) også tapte jo enga :sjarmor:

Livet er godt dere..

og nå satser vi på at gamle-treneren sørger for tap for rosensorg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :danse: :danse: :hoppe: :hoppe:

Hurra!!! Det var gøy med seriestart og 3 poeng! De spilte ganske bra også, iallefall så jeg mange bra tendenser og til tider bra spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og nei du kort innpå.. der tok du feil ja  :ler::hoppe: :hoppe:

Sesongen kunne vel ikke ha startet bedre for en kanarifugl..

3-0 til gutta mine (og på toppen av tabellen så langt) også tapte jo enga  :sjarmor:

Livet er godt dere..

og nå satser vi på at gamle-treneren sørger for tap for rosensorg!

:)

Jeg viste at det ikke var mulig å vinne med det laget.

3 nøkkel spillere ute og tarik var skadet andre halvdel i 06

4 spillere fra benken og de to nye som ikke fikk trenet med

laget før serie åpningen.vi får holde hode over til de jobber sammen.

jeg skal heie videre så ses vi i fredrikstad 22 juli.

:klem: fra FFK suporter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du sier noe der kort innpå.. men jeg trur ikke dere hadde hatt sjans uannsett jeg. :sjarmor: Det blir alltid mål når fugla og plankene spiller mot hverandre.. men de fleste målene er det lillestrøm som putter.

og jeg satser på at vi tar en ny seier på deres bane jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...