Liljen Skrevet 24. oktober 2006 #41 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei hei:) Og tusen takk for besøk i dagboka mi. Det var kjempekoseli altså Har ikke greie på fotball altså... men oppussing vet jeg snart alt om. Har nettopp pusset opp pcrom selv vi. Det er jo så gøy når det er ferdi Ha en strålende dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #42 Del Skrevet 27. oktober 2006 Nå er datarommet så og si ferdig. Har blitt kjempefint og virker mye større. Det eneste som gjenstår er spikre fast lista på 2 vegger, feste noen ledninger og støvsuge gulvet. Samt henge opp en liten hylle. Var på ikea på onsdag og fikk handlet en del ting. og brukt opp alle gavekortene derifra som vi fikk til bryllupet vårt. Skal en tur til dit snart.. må handle det vi skal ha til stua. (fikk bare kjøpt 2 bokhyller.. resten av serien lå på det andre lageret og dit gadd vi ikke kjøre..(selv om det bare er rett over veien) samt at jeg ikke hadde fått plass til så mye mer i bilen. Vi fikk også kjøpt en bokhylle til datarommet, med dør. men døra var i en annen farge så den må byttes. Dobbeldyne kjøpe vi også. bare en sånn der billig enn (trur det ene sengesettet vi kjøpe med var dyrere faktisk),, men den er bra nok for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #43 Del Skrevet 30. oktober 2006 Å så gøy å fikse opp, at datarommet er så å si ferdig! :-D Får så lyst å pusse opp selv når jeg leser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #44 Del Skrevet 30. oktober 2006 oppussing er gøy. spesielt når man er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. november 2006 #45 Del Skrevet 1. november 2006 for ferdig datarom Dere er flinke. Alltid gøy å se det endelige resultatet. Vi holder på med kjøkken, noe som har tatt myyye lenger tid enn anntatt. Ha en strålende kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 3. november 2006 Forfatter #46 Del Skrevet 3. november 2006 Pusene mine er så søte. Nå driver den store og vasker og koser den lille. Den lille på sin side skjønner ikke helt at det ikke er mamman hans og prøver å finne melk der noen ganger... men da bare legger storepusen han i bakken eller går i fra han. Snart skal jeg på jentetur. Det blir gøy. Har laget lasagne til mannen min og satt øl i kjøleskapet så han har noe å kose seg med mens jeg er borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 5. november 2006 Forfatter #47 Del Skrevet 5. november 2006 sliiiiten.... tar på å være på tur ja. Storepus hadde savnet meg og måtte ha kos av meg kjempelenge når jeg kom inn døra i stad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 6. november 2006 #48 Del Skrevet 6. november 2006 Jentetur kan tære hardt på kreftene ja! Ha en fin mandag, IdaH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. november 2006 Forfatter #49 Del Skrevet 8. november 2006 har egentlig vært lite til bekjennelser her til nå ja. Ikke at jeg har så mye å bekjenne heller akkruatt da. Nå er det snart tid for å reise på jobben og i kveld bør jeg vel vaske litt klær og kanskje ordne litt julegaver. Blir jo veldig mye jobbing i desember og mye stress på jobben så greit å være ferdig med det man kan være ferdig med. Har bare en gave klar til nå da, og det er til mannen. Lurer på om han skal få noe til. får se hva jeg finner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. november 2006 Forfatter #50 Del Skrevet 10. november 2006 vært flink og begynt med gavene..¨ helt ferdig med 3,, og bare 3 vi ikke har kjøpt noe til i det hele tatt.. resten har vi kjøpt noe til.. men må ha mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. november 2006 Forfatter #51 Del Skrevet 12. november 2006 såvidt begynt å sette inn bilder fra usa i album. mange bilder å gå igjenom så det tar nok ltt tid... men men.. greit å ha begynt i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. november 2006 Forfatter #52 Del Skrevet 13. november 2006 Dette er en trist dag for en kanarifugl. Røsler og halle har blitt sparket.... og forrige uke gikk grønnlund ut og sa at de hadde jobb et år til... pressekonferansen er kl 1300.. men da er jeg på jobb. hva som ligger bak avgjørelesen vet jeg ikke. de sier at det er sportslige resultater.. riktignok har sesongen i år vært skuffende den siste halvdelen.. ,men han har da fått oss opp av gjørma fra 7plassene og tatt oss til 2 finaler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 13. november 2006 #53 Del Skrevet 13. november 2006 Ja, jeg leste dette.... :klø: Har gitt hele fotballen jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. november 2006 Forfatter #54 Del Skrevet 14. november 2006 det er jo noe rart i norsk fotball når 8 av 14 lag kvitter seg med treneren sin... den egentlig grunnen til røsler var den jeg tenkte meg. og når "onkel" lukker pengesekken sin dersom han ikke får det som man vil, gjør man best i å gjøre som "onkel" vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 15. november 2006 #55 Del Skrevet 15. november 2006 Gratulerer med ny trener ! Hva synes du om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. november 2006 Forfatter #56 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg er ikke særlig glad for det. Nordlie er ikke min favoritttrener. Han er jo en god trener.... i en sesong... (toppen 2) men deretter går det bare nedover.. og han har jo mistet jobben i mange klubber-.... så er det en mann vi vil ha? billig blir han nok heller ikke..... ikke når også viking er med å vil ha han... men når han som sitter med pengesekken har lyst på han,.,,så blir det nok han er jeg redd for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. november 2006 #57 Del Skrevet 20. november 2006 Gøy å sette bilder i album. Scrapping er KJEMPEgøy, tenkt på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 20. november 2006 Forfatter #58 Del Skrevet 20. november 2006 Synes det blir litt for mye dildall med scrapping jeg.... men jeg limer bildene selv inn i album og skriver under og limer inn diverse ting som biletter o.l Nå er jeg forresten ferdig med bryllupsalbumet.. mangler bare litt tekst under bildene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 21. november 2006 Forfatter #59 Del Skrevet 21. november 2006 Røsler er på vei til viking, mens vi har fått keikio. vil ikke ha keiko joa.. han er en god trener han... i en sesong!! så det ender vel med at han får sparken om 1 1/2 år... (dessuten har han en fortid i voff..) er nesten som jeg håper at viking kommer foran lsk på tabellen neste år-- så kan onkel pengesekk (aka per berg) se hvor dum han var,,,, men bare nesten altså--- laget er jo tross alt viktigere enn treneren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #60 Del Skrevet 24. november 2006 Her du holder til ja :-D Utenom tittelen på boka di så var det koselig å finne deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå