Gå til innhold

Tv-shop

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!!

Satt her en dag og svitsja tilfeldig innom tv shop:) der såg jeg reklame for thigh trainer, og synes det såg litt morsomt ut! samtidig som en får trent:) bestilte meg en sånn igår!

Noen som har en sånn og kan fortelle litt om de er fornøyde eller misfornøyde??!!Erfaringer:)

Hilsen ei som snart skal begynne å trene!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ler av alle de der remediene de selger på TV-shop. Hadde det vært så enestående, hadde alle helsestudio brukt TV-shop som hovedleverandør på treningsaparater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Trådstarter her:)

Akkurat honey 21, den kan jo være bra!

Selvsagt er jo de reklamene på tv shop overdrivet, tror liksom ikke man faller i vekt så drastisk som det ser ut som der, jeg er ikke en av de som så reklamen og tenkte, yes!sånn blir jeg kvitt fettet!

Nei nei, jeg bestilte den fordi jeg har egentlig alltid ønsket meg noe i den tur (før jeg så reklamen!) :icon_smile: det ser også morsomt ut! (trening skal jo være gøy!):tommel: Den passer ypperlig til kvelder som man har lyst til å trene, men ikke orker ut pga regn, kulde, vinter osv.....Den tar ikke stor plass, kan ta den fram og gjemme den like lett! Den erstatter ikke all annen trening, men kan være med å løfte opp lysten til å trene mer også ellers!

Er jo også med dvd m/ programm og diverse, så man kan få tips!

Og den koster jo ikke mer enn en vanlig ergometersykkel hadde gjort på en vanlig sportsbutikk......

Gleder meg til å prøve den jeg!!Virkelig ingen som har en sånn eller noe lignende som kan fortelle erfaringer?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes man alltid bør prøve ut et apparat i virkeligheten før man kjøper for å se om den passer ens behov, er solid bygget osv.

Men, det er vel antagelig bedre å ha noe enn ikke noe i det hele tatt forutsatt at man faktisk bruker apparatet regelmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trådstarter her=)

Nå har jeg fått thigh traineren min!rask leveringstid altså!!

Ikke fått prøvd den ordentlig enda, men prøvde såvidt i sted og det var kjempegøy!samtidig som jeg kjente det godt i lårene mine:)

var med video som man kan trene etter, + hefter med ulike tips også!bra kjøp synes jeg:)

Ville bare si det!!Fremdeles ingen som har en sånn???gleder meg til å ta den ordentlig i bruk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg gjøre:)

Kjente bare på de få minuttene jeg prøvde den at den virker godt på lår og rumpe:)

Dette blir spennende! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellsippa

Jeg har en sånn, men har dessverre ikke brukt den noe særlig. Det har med meg å gjøre, og ikke apparatet. Fikk ikke den inspirasjonene som jeg håpte på da jeg bestilte den. :forvirret:

Har bare brukt den noen ganger, men det kjennes virkelig godt å lårene når jeg bruker den. Så jeg tror den er bra.

Må ta meg sammen og begynne å bruke den. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ikke bare jeg som har en nå altså?!så bra!

Kanskje du vil ta deg sammen og bruke den, også kan vi pushe litt på hverandre!?:)

Behøver jo ikke mer en ti min hver dag til og begynne med!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellsippa
Oi, ikke bare jeg som har en nå altså?!så bra!

Kanskje du vil ta deg sammen og bruke den, også kan vi pushe litt på hverandre!?:)

Behøver jo ikke mer en ti min hver dag til og begynne med!:)

Ja, jeg satser på det. Har tenkt å sette den fremfor TVen. Kan jo være greit å trø litt når man ser dagsrevyen, i stedet for bare å sløve i en stol.

I morgen skal jeg jammen trø til dagsrevyen :) Du også?

Endret av Fjellsippa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan trå til nyhetene jeg=) eller kanskje til hotel cæsar...uff ja, jeg ser på det noen ganger;)

Hadde tenkt å pusse vinduer først=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjellsippa

Det ble et kvarters tråing. Lårene er som gele. Takk for puffet som skulle til for å ta den i bruk :)

Hva med deg trådstarter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!

så flink du er!Fem min flinkere enn meg:) ble ti min på meg=) men kjenner det godt i lårene ja!.... mer imorgen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!

så flink du er!Fem min flinkere enn meg:) ble ti min på meg=) men kjenner det godt i lårene ja!.... mer imorgen=)

Oj, så flinke!

Kanskje jeg skal kjøpe en jeg også???

Høres morsomt ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva kostet den? Nå som vinteren kommer frister det mye mer å trene hjemme enn å dra ut på treningsstudioet. Hvilke muskler føler du at du trener? Jeg vurderer å kjøpe en :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her=)

ja, det er morsomt!!

Jeg betalte vel med porto og sånn ca.1448 kr, dvs den kostet 1299 + 149 i porto:)

Synes ikke det er aller verst jeg:)

man trener både legger, lår og rumpe, det meste egentlig:) med pakken følger det hefter med forskjellige tips til øvelser som gjør at du kan f.eks konsentrere deg om lårene, eller rumpe osv..... er også med en dvd med to treningsprogram på hver 10 min som du kan følge!og ja, men blir faktisk sliten etter ti min:) jeg blir ihvertfall det, nå sånn i begynnelsen:)

Og alt med den ikke går bare opp og ned men også til siden er det også forbrenningstrening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_reidun_*
Trådstarter her=)

ja, det er morsomt!!

Jeg betalte vel med porto og sånn ca.1448 kr, dvs den kostet 1299 + 149 i porto:)

Synes ikke det er aller verst jeg:)

man trener både  legger, lår og rumpe, det meste egentlig:) med pakken følger det hefter med forskjellige tips til øvelser som gjør at du kan f.eks konsentrere deg om lårene, eller rumpe osv..... er også med en dvd med to treningsprogram på hver 10 min som du kan følge!og ja, men blir faktisk sliten etter ti min:) jeg blir ihvertfall det, nå sånn i begynnelsen:)

Og alt med den ikke går bare opp og ned men også til siden er det også forbrenningstrening:)

tvshop here I come!

takk for tipset! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tvshop here I come!

takk for tipset! :tommel:

Trådstarter her:)

Så bra!!!Vi blir flere eiere av en thigh trainer:)

Nå skal jeg forøvrig tråkke i vei samtidig som jeg ser hotel cæsar:) Tråkk på!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...