Gjest Mzfire Skrevet 18. januar 2003 #1 Del Skrevet 18. januar 2003 Er ikke gamle jenta men har flyttet en del ganger i løpet av livet mitt. Skal vi se her, hvet ikke hvor mange ganger jeg har flyttet enda: Først Horten, så Helland, så Nykirke to ganger der, så Horten fem ganger, Tønsberg en gang og Oslo to ganger. Det blir 12 ganger det. Ikke rart jeg er lei av og hater å flytte! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. januar 2003 #2 Del Skrevet 18. januar 2003 14 ganger hele livet, men her skal jeg bo til jeg flytter inn i omsorgsbolig eller aldershjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 18. januar 2003 #3 Del Skrevet 18. januar 2003 Har flyttet 10 ganger i løpet av livet..... Nå håper jeg det er slutt, for jeg hater å pakke ned og pakke opp og rydde osv...... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 18. januar 2003 #4 Del Skrevet 18. januar 2003 Som barn flytta jeg mange ganger, men kan egentlig ikke huske noe særlig av flytteprosessen før vi flytta inn i eget hus da jeg var 6 1/2. Vi bodde hele tida i samme by, men i mange forskjellige leiligheter de første årene av mitt liv 5-6 ganger flyttet jeg vel før vi flytta inn i det huset. (kan det virkelig ha vært så mange ganger? Vel, jeg vet vi bodde npen måender hos mormor og morfar rundt den tiden min bror ble født. Så vidt jeg vet flyttet vi en gang like etter at jeg ble født, og ellers kan jeg huske to andre plasser vi bodde i alle fall. Flytta litt frem og tilbake) Men altså hele tida i Ålesund. Da jeg var 19 flytta jeg på hybel, i Bergen. Etter 3 1 /2 år flytta jeg til en annen hybel på samme studenthjem, men da en dublett, sammen med min kjære. Etter et halvt år der flytta vi til den leiligheta vi nå bor i. Her har vi bodd i ca et halvt år, og jeg håper at vi kan bli boende her ei stund, jeg HATER dette med å pakke ned for flytting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 18. januar 2003 #5 Del Skrevet 18. januar 2003 Hmm.. i løpet av mine 21 år så kommer jeg til... uhm... minimum 17... Som jeg i allefall er 100% sikker på. Jeg husker ikke om vi flyttet flere ganger enn de jeg husker før jeg begynte på skolen... Nå er det i allefall siste gang på maaaange år at jeg har flytta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 18. januar 2003 #6 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg flytta aldri da jeg var barn, jeg begynte ikke å flytte på meg før jeg flytta ut hjemmefra da jeg var 18. Etter det har jeg flytta 6 ganger...det var ikke mange i forhold til mange andre her. Her jeg bor nå kommer jeg også til å flytte ut fra, og det blir til sommeren.......har alerede begynt å grue meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 18. januar 2003 #7 Del Skrevet 18. januar 2003 Har vel flyttet 12 ganger som jeg kan komme på. Og jeg er ikke fersig med flyttingen ennå :-) Synes ikke akkurat at det er gøy å flytte. Spesielt det året jeg flyttet 3 ganger var jeg ganske lei. Men de 2 gangene jeg ahr kjøpt egen leilighet har det vært morsomt å flytte. Vi skal vel selge her og kjøpe nytt igen om noen få år, og det gleder jeg meg faktisk til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. januar 2003 #8 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg har flyttet.. 11 ganger.. Skal snart flytte inn til kjæresten min og her blir jeg forhåpnetligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 18. januar 2003 #9 Del Skrevet 18. januar 2003 Flyttet en gang som barn - over halve landet; en traumatisk opplevelse. Som voksen har jeg flyttet tre ganger - i samme kommune innenfor en avstand av 1 km... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 18. januar 2003 #10 Del Skrevet 18. januar 2003 Flyttet to ganger, jeg! :D Men det var på det samme stedet. Bare litt lengre opp i gata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. januar 2003 #11 Del Skrevet 18. januar 2003 Dette er den 4. kommunen jeg har bodd i. Har flyttet tilsammen 6 ganger. Pluss noen ganger til som baby, men det husker jeg ikke noe av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 18. januar 2003 #12 Del Skrevet 18. januar 2003 Tittel: Hvor mange ganger har du flyttet og bodd? Jeg har flytta 4 ganger, men jeg har bodd i hele mitt liv... Første gangen jeg flytta var jeg 1år, og flytta fra en liten kåk og inn i barndomshjemmet mitt, på stedet der jeg kommer fra. De tre andre gangene har skjedd i 1999, 2001 og 2002. Sammen med sambo, da! :D Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 18. januar 2003 #13 Del Skrevet 18. januar 2003 Kirkenes,Fredrikstad og nå bor jeg i Oslo.Her har jeg bodd i 20 år og vi stortrives med naturen rundt huset. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisjeba Skrevet 18. januar 2003 #14 Del Skrevet 18. januar 2003 Hmm... jeg har flyttet... 7 ganger i løpet av mine 18 år... skal flytte igjen til høsten for å gå på skole... etter ett år der har jeg tenkt på å studere et år eller to i Irland... det blir altså to ganger til som jeg vet om... hva jeg gjør når jeg er ferdig... kanskje jeg blir i Irland? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 18. januar 2003 #15 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg er ca 19.. Har bodd i Mosjøen, Porsgrunn og Oslo. Jeg har flyttet 10 ganger.. I april/mai blir det 11... Det er spennende å flytte! Blir aldri lei da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 18. januar 2003 #16 Del Skrevet 18. januar 2003 Det er kjekt å flytte INN, men å flytte UT er stress. Det er min mening. Jeg elsket det å flytte sammen med min kjære, det å få mer enn et rom, det å være to, og den nye plassen. Jeg ELSKET å flytte i egen leilighet (leid, men likevel) og trivdes med å kjøpe møbler og gardiner og alt det der. Det var det med å pakke ned, rydde, kaste ting, pakke, rydde og vaske ut jeg ikke likte. Det kommer jeg ikke til å like neste gang heller. Ogikke gangen etter det, om det blir enda mere flytting. Helst håper jeg at vi blir boende her til vi kan kjøpe noe eget, og kanskje bli boende der "for evig". Men det vil tiden vise. Selv om jeg drlømmer om eget hus, så trives jeg i denne leiligheta jeg. Så, tanken på å flytte UT herfra, den ligger langt vekke. Stress det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 18. januar 2003 #17 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg har bodd i Lillehammer, Bergen, Oslo, noen år utenlands (Østerrike), men der jeg bor nå, har jeg bodd i 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 18. januar 2003 #18 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg har flytta 8 ganger.. Jeg er ikke ferdig ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 18. januar 2003 #19 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg har bodd i 4 forskjellige byer, men har flyttet 7 ganger. Jeg er ikke ferdig med flyttingen. Jeg skal flytte tilbake til Norge etter noe år og vi skal også byttet ut huset vårt i Oslo til et større hus. Jeg vet om to nye flyttinger innen 5 år(????). Etter de to flyttingene håper jeg vi har funnet et hus vi ønsker å bli gamle i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 18. januar 2003 #20 Del Skrevet 18. januar 2003 Hmm, la meg se.. *tenke hardt* Første gang som 13 åring, da foreldrene mine ble skilt, flyttet bare noen hundremeter.. Andre gang som 15 åring, til ny kommune sammen med modern. Der byttet vi leilighet to ganger. Deretter flyttet jeg med en liten baby på slep, inn i en midlertidig leilighet, så videre inn i et møkkahus vi kjøpte billig. Så ble jeg skilt, flyttet inn i en liten dårlig leilighet. Etter et år byttet vi til en større, helt ny leilighet. Så flyttet jeg til en annen kommune for å ta høyere utdannelse. Der byttet vi leilighet en gang da den første viste seg å være ynglegård for merkelige insekter med en uspiselig huseier i etasjen over. Nå bor vi i studentbolig, så mer flytting blir det. men deretter får jeg pinadø finne noe permanent! Summen ble alstå 10 hvis jeg telte rett.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå