Majabeth Skrevet 25. september 2006 #1 Del Skrevet 25. september 2006 Vil egentlig bare si at i dag er første jaktdag i elgjakta. Og jeg sitter på jobb!!! Har ikke mulighet å ta noe fritt denne uka, men til helga da skal jeg ut i skogen! Gleder meg som bare det! Vet ikke om jeg traff rett forum med denne, men måtte bare skrive litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 25. september 2006 #2 Del Skrevet 25. september 2006 Vet ikke om jeg traff ← La oss bare håpe at du ikke må bruke denne replikken til helgen. Selv skal jeg ikke ut og skremme elgen før 5. oktober, vi bor litt for nær kysten til at jakten er i gang foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 25. september 2006 #3 Del Skrevet 25. september 2006 mmmmmmmm elg-kjøtt. Det er godt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 25. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 25. september 2006 La oss bare håpe at du ikke må bruke denne replikken til helgen. Selv skal jeg ikke ut og skremme elgen før 5. oktober, vi bor litt for nær kysten til at jakten er i gang foreløpig. ← Ønsker deg hvertfall lykke til! Og husk at noen ganger er det beste skuddet det som aldri ble avfyrt...så den replikken du nevner håper jeg får være usagt...Bank i bordet, det har gått bra hver eneste gang hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 25. september 2006 #5 Del Skrevet 25. september 2006 Oi, er det mye elg i Oppland? Og jeg som skal begynne å ri på tur i skogen her, får finne fram sikkerhetsvesten da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Majabeth_* Skrevet 25. september 2006 #6 Del Skrevet 25. september 2006 Oi, er det mye elg i Oppland? Og jeg som skal begynne å ri på tur i skogen her, får finne fram sikkerhetsvesten da! ← Ikke sikker på elgen i Oppland, men her hvor jeg bor (i Troms) er det noe. I dag har de sett 5 elg + 1 bjørn... Refleksvest er nok ikke så dumt, nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 25. september 2006 #7 Del Skrevet 25. september 2006 Refleksvest er nok ikke så dumt, nei.... Hehe, får skaffe meg en knallrosa en så jeg syntes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå