jordbær Skrevet 18. januar 2003 #61 Del Skrevet 18. januar 2003 IK! Rom med rør.. Hva gjør jeg? Jeg har fått tak i det hjulet og kommet meg opp og ned heis.. Jeg har lest på papiret og skrydd på lampe.. Hehe HJEEEEELP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2003 #62 Del Skrevet 19. januar 2003 Hjææææælp. kommer ikke ut av rommet med peis. Har tent i peisen, delt trekanten og aktivert security, men så???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 19. januar 2003 #63 Del Skrevet 19. januar 2003 Du må sette bitene tilbake i boksen. De skal stå på en spesiell måte slik at døra går opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2003 #64 Del Skrevet 19. januar 2003 Jammen jeg har gjort det og får beskjed om at security er aktivert, men ikke faen om døra går opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 19. januar 2003 #65 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg tror kanskje du har satt de galt inn. Det er en "lås mekanisme" som går frem og tilbake, og du må sette bitene slik at du lager et spor til denne "lås mekanismen". Jeg satte i allfall bitene galt første gangen jeg prøvde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 19. januar 2003 #66 Del Skrevet 19. januar 2003 FLAUT !!!!!!! :oops: jeg er i et rom med en seng og greier ikke åpne døren !!! har funnet en nøkkel med det går ikke - hva gjør jeg feil????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 19. januar 2003 #67 Del Skrevet 19. januar 2003 nøkkelen passer jo ikke i døren ! plakaten ligger under døren ....men døren går ikke opp??????er nøkkelen på utsiden? har prøvd å priek i låsen men det er feil nøkkel som er på innsiden ....sukk ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 19. januar 2003 #68 Del Skrevet 19. januar 2003 hehe har fått låst opp skapdøren og funnet et skrujern - men det er for stort til låsen på døren ...kommer ikke videre jeg ..sukk ... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 19. januar 2003 #69 Del Skrevet 19. januar 2003 Nøkkelen passer til skapet. Du skal presse nøkkelen ut på andre siden med en tegnestift tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 19. januar 2003 #70 Del Skrevet 19. januar 2003 hehe nå er jeg i rom nr to .....tar tid dette her tror jeg .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 19. januar 2003 #71 Del Skrevet 19. januar 2003 Får ikke til å legge de flisene under trappa jeg !!!!! drar de bort dit men de legger seg ikke der ...hjeeelp !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 19. januar 2003 #72 Del Skrevet 19. januar 2003 jeg gir opp ....har holdt på med den trappen i evigheter nå ......that's it ...... er ikke god på slikt jeg ... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 19. januar 2003 #73 Del Skrevet 19. januar 2003 Virgo.. klikk på venstre side av gelenderet så åpner trappen seg. Da får du flisene på plass. De vil bare sitter der de passer i en bestemt rekkefølge. Så må du justere dem slik at det blir en sammenhengende gang og slippe "rotta" på høyre side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 19. januar 2003 #74 Del Skrevet 19. januar 2003 sukk ....mine fliser vil ikke det ......de ligger ved siden av hverandre og den diskett boksen oppe på skjermen ....ville ikke ligge under trappen i det heletatt .....så jeg gav opp ....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 20. januar 2003 #75 Del Skrevet 20. januar 2003 Herregud, nå sitter jeg fast..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. januar 2003 #76 Del Skrevet 20. januar 2003 Hehe.. satt fast stadig vekk jeg, men kom meg løs etterhvert. Hvor har du satt deg fast da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 20. januar 2003 #77 Del Skrevet 20. januar 2003 I rommet med rotta! Skjønner bare ikke disse flisene..... ....kan det være fordi jeg er så innmari trøtt, men ikke greier å rive meg løs..... F***! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 20. januar 2003 #78 Del Skrevet 20. januar 2003 *Ler* jeg står fortsatt fast på det rommet, med Rotta Jeg vet jeg skal lager linje, men jeg får det ikke til. Rotta vil ikke løs!!! Kan ikke noen hjeelpe meg igjenneom det rommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 20. januar 2003 #79 Del Skrevet 20. januar 2003 HA nå kom jeg meg ihvertfall et rom videre *smiler fornøyd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 20. januar 2003 #80 Del Skrevet 20. januar 2003 Hva er det med disse "Smilefjesa" hvem skal jeg trykke på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå