Gå til innhold

Grrr

Gjest Starya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sendt linken til min skotske venninne i Danmark. Hun har en hjerne som omtrent er konstruert for slike ting som dette, og jeg skal gi tilbakemelding så for hun greier det. Det tok henne mindre enn 5 minutter å løse en av de der mer kompliserte variantene av "4 menn skal over sundet i en båt, men bare en kan.....osv...." - gåtene....

Hun vil få se den på mandag.....så jeg regner med at hun har den i løpet av dagen...

Det er vel en løsning på den, er det ikke???

min reaksjon: :frustrert:

milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan i h.... kommer jeg videre i rommet med peis og den maskin-greia?? Har funnet trekanten og peiskubben og skrudd av lyset...

Må jeg skru av strømmen? Hvordan???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nålen, ja.

og boksen.

men.....hvordan!!! hvordan :frustrert: får man til å åpne boksen med nålen? jeg ser jo muligheten....men jeg vet altså ikke hvordan man finner et sted hvor man kan sette boksen ned, for dernest å åpne den med nålen.............

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVorfor skulle jeg finne på og gå inn på dette spillet...- jeg kan da ikke gå og legge meg før jeg er rundt?? er det ikke noen barmhjertige som har løsningen og sende meg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LEA??  kan du hjelpe meg videre før jeg flyr på veggen her??  :)

Hehe.. legg flisene inn under trappegreia (åpner seg ved å klikke på et sted på gelenderet) slik at de lager en "gang" eller linje mellom bryterene. Slipp rotta løs i enden mot rommet du hentet flisene i og bruk stolen for å komme opp og klikke på glenderet igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjempesinna: Dette er skikkelige irriterende!!!

:oops: Og pinlig... Hvordan i helvete kommer jeg meg ut av det aller første rommet, da??? :o

Har fått plassert en poster under døra, men ellers er det da ingenting annet å gjøre??

HILFE!!!Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir hekta på sånt.....

Hvordan får jeg koden??? Jeg har funnet disketten, og jeg har satt den i pc'en, men jeg får ingen kode til døra.........Hjelp meg :cry: :cry:

jeg blir gal av slikt :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...