Fibonacci Skrevet 15. oktober 2006 #121 Del Skrevet 15. oktober 2006 Spreke Murmel! Du kommer til å bli i super-shape på rekordtid! Hvordan var det å trene igjen? Jeg frykter at jeg ikke skal "finne" igjen magemusklene mine... Så deilig med Polen-tur, dere får det sikkert kjempefint. Var det Krakow dere skulle til? Utrolig flott by. Var der for noen år siden! Ha en fin kveld med mann og barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. oktober 2006 #122 Del Skrevet 16. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. oktober 2006 #123 Del Skrevet 16. oktober 2006 Takk for oss! Jeg og M hadde det kjempekoselig på torsdag, og du: Hils naboen og si at kaka var knallgod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #124 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei og hopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. oktober 2006 #125 Del Skrevet 16. oktober 2006 Så sprek du er!! Vurderer sterkt å melde meg inn på treningssenteret her... Men hver gang jeg har gjort det, ender det med at jeg blir støttemedlem Tror jeg må finne noen å trene med, for da er det ikke så lett å sluntre unna! Håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #126 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hallo!!! Må svare alle senere da pc'en til mamma ikke er helt av den gode sorten. Får kun opp mitt første innlegg og alle andre som egne tråder lengre ned på siden. Ganske teit Nå har minsten, voff og jeg kommet oss til mamma. Alltid koselig å komme på ferie på landet . Slipper å lage mat og alt er rolig og bedagelig. mormor passer også på sitt lille barnebarn... Natten vår er som vanlig veldig bra, men jeg fikk så sinnsykt dårlig samvittighet da mannen sto opp kl 19 og fant minsten øverst i sprinkelsengen på tvers uten dyne. Da har han krappet helt fra fotenden av sengen og opp til bamsene...stakkar, han må jo ha vært kald. Men som mamma sa; Det er ikke kulde som er årsaken til krybbedød og ingen barn har frosset i hjel på et soverom i manns minne". Godt å ha mamman sin. Min dårlige samvittighet gjorde at jeg ikke sov lengre enn til 07.10. Poden sov så sinnsykt mye i går at han syntes det var greit å stå opp rundt kl åtte. Greit nok, da hadde han sovet siden kl 23 med ammepause kl 03.30. Godt sovehjerte på han her. Vurderer å begynne å legge han i sengen sin sånn i 19/20-tiden i stedet for at han sover i stuen sammen med oss. Siden vi kom til Spydis for et par timer siden har han bæsjet ut tre bleier og to sett med klær. Glad nå for at jeg alltid pakker for mye. Men som mamma sa; "Vi har vaskemaskin og tørketrommel. I tillegg har jeg Visa kort" . Nå ligger Theo og sover i vognbagen sin. Han simpelthen elsker den bagen. Mamma som la ham og hun sa øynene gikk igjen i det hodet entret sengen. Fine gutten min Maten er ferdig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. oktober 2006 #127 Del Skrevet 16. oktober 2006 Så deilig med "ferie" da Snuppa har også begynt å legge seg på tvers i senga... Eller opp ned... Kos deg hos mamman din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. oktober 2006 #128 Del Skrevet 17. oktober 2006 Opphold på casa de mama er definitivtden aller beste ferien ja! Mammaen min høres lik ut som din! Det er så himla deilig å bare slappe av å bli servert og vartet opp,få avlastning konstant...ahh..!Mammaer er gode å ha altså! Håper jeg blir så flink mamma en dag... Ellers så er du sprek som et lokomotiv ja! Men det er nå godt å komme seg i klærne igjen ja! Det gjør jeg så nå er det bare resten igjen Og resten har sittet godt fast på mage og rumpe i noen år så det er ikke bare å smelte av seg Ha en herlig dag!Med forhåpentligvis litt mindre bæsj,hehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. oktober 2006 #129 Del Skrevet 17. oktober 2006 Du kan tro jeg var spent på å få sjekka opp igjen hvor stor lille T var ved 6-ukerskontrollen - for i dag har vi også vært på kontroll. Nå er jo riktignok Kveruliten 7 uker i dag da, så det går jo egentlig ikke an å sammenlikne målingene - men det var i hvertfall ikke stor forskjell på dem nå, for Kveruliten var 6205 gram i dag - og lille T var 6250 gram ser jeg. Kveruliten var 59 cm lang mot T's 57, så han er bittelitt lengre da. Men T har vel sikkert lagt på seg litt etter kontrollen også, så han ligger vel fortsatt litt foran fremdeles! Håper du koser deg hos mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. oktober 2006 #130 Del Skrevet 17. oktober 2006 Casa di mama er alltid deilig! Kos deg og hils Theo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #131 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei Skytte, Kverris og LT Ja, casa de mama er absolutt å anbefale . Skytte: Fine mamma har bakt brød, laget middag (jeg har bakt langpanne så buksene må jeg se lengre etter ), passet på lille Theo-min og eldstedatteren (meg). Kost med verre... Kverris: MIN ER FEITEST!!! , men din er jo lengst da . LT: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 17. oktober 2006 #132 Del Skrevet 17. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 19. oktober 2006 #133 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ferie hos mamma høres deilig ut ja. Kunne godt tenkt meg det selv jeg Mamma skal ha ferie neste uke, jeg tror nok jeg må bruke henne til til å ha litt alenetid da Hvor mange ganger var T hos kiropraktor? Er han blitt helt bra eller gråter han ennå innimellom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 19. oktober 2006 #134 Del Skrevet 19. oktober 2006 Kverris: MIN ER FEITEST!!! , men din er jo lengst da . ← Fniste høyt her. Konkurranse på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #135 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hehe, syns det er moro å se om de følger hverandre, murf - de er jo født på samme dag. Høres ut som du har kosa deg verre hos mamma, murmel - så bra! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #136 Del Skrevet 20. oktober 2006 Linkri: idaC: Godt å ha mamma, ja...og enda bedre at min er hjemme og delvis student. Kan alltid ringe, bare synd hun bor en time unna . T var hos kiron totalt fire ganger (sist for en uke siden - nå friskmeldt), men vi merket en bedring allerede etter første gangen. Han gråter ofte en tjue minutter i løpet av kvelden, men det tror jeg er fordi han er overtrøtt. Han har nok ikke noe mer vondt enn "normale" unger. MEN han skriker jo høyere enn de fleste babyer jeg har hørt . Som mamma sier: "det der er en gutt med sterk vilje som vet hva han vil" Murf: Min er feitest Kverris: Jeg synes også det er gøy med sammenlikning . Kost meg glugg i hjel ---------------------------------------------------- Nå har jeg ikke skrevet i dagboken min på noen dager. Merker jeg er skikkelig giddalaus . Er innom og leser i alle andres, men får sjelden ned noe. Sorry... En liten oppdatering fra murmelheimen følger: Dro hjem fra mamma på onsdag og møtte en fra snartmamma.com. Vi satte oss ned på Byporten for å mate småttisene og tror dere ikke jeg traff på miiip og hennes nydelige S . På ettermiddagen dro jeg hjem til svigers og ventet på mannen. Fikk servert middag og avlastning med minsten - deilig... Da var det godt to dager siden forrige bæsjebleie, så han presset, gråt og holdt på til masse rennende greier kom ut. Da var livet med ett bedre . Da vi kom hjem gikk jeg ned til naboen med en liten gave. Jenta deres var da fem dager gammel og en bitteliten skjønning. Alt er jo lite nå i forhold til min egen (de som er yngre vel og merke). I går jobbet mannen sent igjen og kona var ikke særlig fornøyd . Trøsten var at minsten ikke hadde noen gråteøkt i går kveld . Han var for det meste fornøyd og lå mye og gliste til mamman sin. Blir mye tid på stellebordet når vi er hjemme hele dagen ettersom han koser seg slik der. Var på trening med poden i går på dagen. Sånn "mor og barn"-time. Fikk svettet skikkelig og i dag er stumpen min øm og støl. Godt! I dag skal vi bare være hjemme og slappe av... Skal bake kaker til mannen sin morfars bursdag i morgen. På mandag reiser jeg på ferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 20. oktober 2006 #137 Del Skrevet 20. oktober 2006 God tur på ferie! Polen (det var dit du skulle?) synes jeg er supert å feriere i, liker godt Krakow og Warzawa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 20. oktober 2006 #138 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jammen er du sprek!!! Gleder meg til å begynne å trene igjen også, har savnet det, men blir nok tungt å komme i gang igjen vil jeg tro... Ønsker deg ei god helg med gutta dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. oktober 2006 #139 Del Skrevet 20. oktober 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #140 Del Skrevet 20. oktober 2006 Så flink du er til å trene Murmel! Det er nok ikke lenge til 29" jeansene passer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå