Gå til innhold

Murmelmy prater videre...

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på dere Samba, Dråpe og Kaffedama :vinke:

Her går alt bra og mest sannsynlig har vi fått barnehageplass! Årna sjøl for gjennom kommunen kommer vi ingen vei nå. En tidligere kollega som nå jobber med mannens bestekompis hadde sitt barn der til de nå fikk kommunal plass. Gode referanser med adnre ord for en liten familiebhg. Skal besøke den i morgen før jobb.

På jobben går det bra. Mye å sette seg inn i og mange flotte kollegaer. Utrolig stas å komme seg ut i voksenverdenen igjen og godt å vite at minsten er hjemme sammen med pappan (som forøvrig får kjørt seg om natten for tiden :ler:). Får daglige oppdateringer fra en stolt far på sms og mms. Gu', så fine de guttene mine er :hjerter:

I morgen er det middag og ut med jobben. Utrolig mye sosialt som skjer, og som oftest er alt dekket :Nikke:. Greit for oss nå som pænpungen er skrapa. Ikke ofte (kan ikke huske sist) jeg kan si at vi ikke har et rødt øre, men nå er gangen. Har punget ut med markise til 14', studielån til 5' + strøm som kommer snart. Blir jo svett av mindre. Godt jeg får nesten syv tusen mer utbetalt i den nye jobben ;)

Beklager at jeg ikke legger igjen spor i noen av dagbøkene deres. Har bare ikke tid om dagen. Neste uke begynner jeg å trene igjen (har hatt fri i over en uke nå pgs jobbstart) så da blir det enda mindre tid. Tror jeg har lagt på meg den siste tiden...må skjerpe meg :forvirret:

Ha en flotters fredag og en super helg, jenter!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å høre at du trives i jobben! Det ER faktisk ganske ålreit å jobbe og ha menn som steller hjemme ;)

Ha en fin helg, og kos deg i kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, har du begynt å jobbe igjen? Tiden går jammen fort!! Gratulerer med ny jobb! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama
Så flott å høre at du trives i jobben! Det ER faktisk ganske ålreit å jobbe og ha menn som steller hjemme ;)

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg på Murmelmylivet!Og det ser jammen meg ut som dere har det helt toppers-ingenting er bedre!!

Spennende med jobbing og mann hjemme..!

Lykke til med treningen din flinkis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei jenter!

Da er det straks en måned siden jeg var innom og skrev sist :rodme:. Utrolig koselig at dere fremdeles gidder å stikke innom og legge igjen en liten hilsen selv om jeg er dritdårlig til det samme.

Det er for få timer i døgnet! Begynner på jobb kl 07, kommer hjem kl 15-16 og da er det full rulle med lillegull frem til han legger seg klokken syv. Etter det blir det enten mannekosing eller MT-sying (eller begge deler ;)).

Nå har jeg imidlertid sønn-, manne- og voffefri frem til søndag. MEEEEEN, jeg skal ta grønt kort ute hos mamma i Østfold i helgen. Kurset varer fra 9-18 hele helgen, så blir ikke mye tid til overs da heller :(

Ellers så går alt strålende i murmelheimen. Mini vokser seg til og er en mobil liten røver. Som regel strålende blid, men har også sin mors temperament :tommel: . Tenk, nå er han 9 1/2 mnd gammel, og jeg regner med han går uten støtte om ikke altfor lenge.

For ca to uker siden fikk han sin første tann nede. Han er bare såååå skjønn :rødme:

Ønsker dere alle en riktig god helg (snart). Jeg har marathonmåned på jobben i juni, men så venter det en måned fri i juli. Det gleder jeg meg til :sol: . Gøy med nye smileyer, men rart med nytt design på forumet...

Som sagt, god senuke/helg! Skal sørge for å ta en liten runde i løpet av morgendagen :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, jenter!

Jeg har hatt barne-, hunde- og mannefri siden onsdag. Fredag dro jeg ut til mamma i Spydeberg etter jobb og rett på golfkurs. Har hatt lange dager på golfbanen hver dag og i dag tok vi den teoretiske prøven til grønt kort. Jeg fikk 30/30 tiktige og full pott .

Dro hjem litt tidligere og ble hentet av tante. Måtte være hjemme til kl 17 ettersom mannen skulle på fotballkamp. Det var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå godt å se min lille rampegutt igjen (les Theodor ) . Han var så glad og skulle bare spise meg opp.

Vi har kost oss og sett på bilene som kjører utenfor der vi bor, spist melon, dusjet sammen (jeg hadde sand over alt etter at jeg pitchet i sandbunkeren i stads), spiste kvelds og ryddet. Nå sover han, og jeg sitter her :Jupp:

Nå er det to hektiske uker igjen på jobben og etter det har jeg en hel mnd ferie. Da blir jeg nok å finne her innimellom. Har simpelthen for liten tid til st jeg skal rekke over alt.

Mamma skal passe mr T neste mandag og hele uken. Egentlig skulle

jeg være hjemme da, men jeg kommer til å pendle til og fra jobb fra Spydis. For det første så orker jeg ikke være barnefri en hel uke etter at de var borte nå også, og for det andre så skal jeg ta den praktiske prøven den onsdagen.

Mulig jeg drar hjem fra jobb til torsdag og henter T på fredagen. Da får mannen og jeg en dag sammen alene

Håper dere alle nyter sommeren som har kommet! Jeg har i det minste fått litt farge i helgen ettersom jeg har stått ute på golfbanen halve dagen begge dagene.

God søndagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si i fra om dere har litt ledig tid her ute på landet en gang da, vi vil jo gjerne treffe dere. Men er veldig opptatte selv også, så om vi får det til gjenstår å se *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Murmelmy, maatte bare inn og sjekke hvordan det staar til med deg og din Theodor. Saa flink du er til aa ha andre ting enn bare familien, golf og ny jobb og greier! :tommel: Akkurat naa savner jeg ikke aa ha fri fra min Theodor, men saa er han jo ganske liten ennaa.

Ha en fin tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!

Jammen meg flere som har det travelt ja! Bra dere koser dere og har det bra alle sammen!

Håper dere får en super sommer og ferie sammen!

T er jo en racer han da!Sjarmisen som spiser mammaen sin!Det gjør Sondre også...det er bare litt mindre sjarmerende for han har 11 tenner....da blir det straks mer au ja :ler:

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

:vinke:

Når jeg først er inne og leser hos deg, kan jeg jo legge igjen et spor også!

Jeg er så glad i bæretøyene mine altså, og får massevis av komplimenter for dem :) Burpelita er også glad i dem, hun eeeelsker å bli bært!

Ha en finfin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...