Gå til innhold

Murmelmy prater videre...

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Det høres da deilig ut med barnefri helg! Det frister riktignok ikke veldig for min del enda, mini er litt liten enda. Men om litt....

Hvordan går det når dere "avleverer" T? Gråter han, eller ser han barnevakten såpass ofte at det er et kjent og trygt ansikt?

Kos deg med mannen! Jeg er uten mann denne helgen, og jeg kan ikke si jeg gleder meg til det. Kveldene er nokså slitsomme, Mini har nemlig gjerne sin sutreperiode fra åtte til halv ti/ti. Da er det greit å være to til å bysse og lalle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Så flinke dere er til å ha barnefri... Vi har en del barnepass vi og, men det blir mest 2 timer her og 2 timer der.... Lengste hun har vært borte er en natt :sjenert:

Ønsker deg en god helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*oppdatert*

Sier som de andre: så flinke dere er til å bruke barnevakt. For det er ikke vi nei. Enda det er mange som maser på at de gjerne vi sitte barnevakt. Så der har jeg noe å lære.

Ikke lenge til du skal begynne å jobbe :overrasket: Hvem skal passe T? Regner med at dere ikke får barnehage fra mai?

Håper dere for kost dere masse med barnefri i helgen! Stor :klem: fra meg

Ps: skal skjerpe meg og besøke både din og min dagbok oftere :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dråpe: Det er så deilig og vi koser oss virkelig :Nikke:. God helg til dere også!

Karius: :tunge1:

Samba: Der er slitsomt å være alene om gråtingen. Håper du får en god helg lell :klem:

LinKri: Tror vi er "flinke", ka :Nikke:

Ida: Det er så deilig å ha litt tid sammen som par. Synes dere skal benytte dere av tilbudene som hagler ;)

Cr@sh: God helg!

-----------------------------------------------------

Mannen fikk i dag overraskelse ved middagsbordet. Han fikk dette bildet av minsten i en ramme hvor jeg hadde skrevet noe til han fra minsten. Han ble veeeeeldig glad :)

Nå har vi spist deilig middag (rosastekt svinefilet rullet i bacon, ris, stekte grønnsaker og hjemmelaget peppersaus *nam*), nydelig dessert i form av hjemmelaget fruktsalat og kesam med vanilje. Mannen har fått gave og nå slapper vi av mens vi venter på at gullrekka skal begynne.

Mamma har akkurat ringt og gitt meg dagsrapport :ler:. Minsten har vært i storform, spiser godt, har badet og sovnet halv åtte god og fornøyd :hjerter:.

Ha en super helg, jenter!

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samba:  Der er slitsomt å være alene om gråtingen.  Håper du får en god helg lell :klem:

Status så langt: Ingen gråting, og Mini sover i vogga si! :overrasket:

Vi har altså hatt det riktig så koselig, jeg har badet han, gått og holdt han masse (forebygge gråting ;) ), ammet og så sovnet han så søtt. det varer.... Han pleier ikke våkne og skrike når han først har sovnet for kvelden, så jeg får krysse fingrene for at det går som det pleier. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå fiiin han er Murmelmy :) og så stilig bilde, kan tenke meg pappaen ble glad for den ja.

Håper dere koser dere med barnefri :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Karius og Ida :klem:. Bildet er nå med ham ut på jobb, han gleder seg til å vise det frem :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke se bildet, jeg... :sjenert: Men har jo sett ham før da.. og helskjønn er han definitivt.

Håper helga er bra så langt... det høres sånn ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke se bildet, jeg... :sjenert: Men har jo sett ham før da.. og helskjønn er han definitivt.

Håper helga er bra så langt... det høres sånn ut! ;)

Bildet er i en link rett over her ;). Hakke tatt det bort, I prøømiis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stilig bilde - fristende å stjele ideen, altså! ;)

Så fint at det har gått så fint i helga og at dere har kosa dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Kræsj! :klem:

Stilig bilde - fristende å stjele ideen, altså! ;)

Så fint at det har gått så fint i helga og at dere har kosa dere!

Stjel i vei. Det var en virkelig suksess og mange av mannens kunder har kommentert det :hjerter:

-------------------------------------

Har vært veldig lite på nett i forhold til vanlig denne helgen. Kanke skjønne hvorfor :rodme::humpe::ler:

I går var vi ute og spiste og på kino. Vi så "Mars og Venus" og den var fin :Nikke:. Kjente igjen endel situasjoner og kjente på "alenemor"-følelsen. Lite fristende...

Har sydd to Mei Taier i helgen. Eller, jeg har gjort en ferdig og laget en ny. Den nye er dødslekker. Skal få tatt bilder av den i morgen. Den er med sovehette og greier!

God kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig stilig MT! :klappe: Jeg blir så imponert over hva enkelte her på KG for til - du inkludert... Jeg er nemlig en amøbe på sying... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig stilig MT! :klappe: Jeg blir så imponert over hva enkelte her på KG for til - du inkludert... Jeg er nemlig en amøbe på sying... :rodme:

Takk :). Tihi, det var jaggu jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig mei tai!

Sitter her og syr så det freser jeg og :)

Har sydd en pose til beina til Antilop, du vet den der hvite sammenleggbare plastikk høysstolen fra IKEA. Super å ha med bort, men fire løse bein har en tendens til å rulle avgårde når de stables mellom alt mulig rart i bilen. *hokus-pokus* Nå er det problemet løst og jeg skal ta fatt på en ny mei tai jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...