Murmelmy Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #761 Del Skrevet 26. februar 2007 Dråpe, vi fikk 5.000 kr for Teutoniaen og ga 6.000 kr for denne ny. Grooo: Din luring! Det kan jo vi og gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #762 Del Skrevet 26. februar 2007 Stjålet fra Cr@sh: Havregrynsvafler: 8 dl havregryn 8 dl melk 2 egg 2 ss smeltet smør 3 ss potetmel 1 ss sukker 1 ts bakepulver litt salt Bland havregryn med melk og la dem svelle (1/2t) Tilsett så det andre og rør godt. Steks på vanlig måte. Og lag gjerne dobbel - for de er rågode med syltetøy og brunost på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #763 Del Skrevet 26. februar 2007 Theodor er så nydelig Nå sitter han i vippestolen og sutter på pære i babyfeederen og ser på Disney Playhouse. Tok fra ham feederen for å putte i mer pære og han gikk helt bananas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2007 #764 Del Skrevet 26. februar 2007 Så flink Mr T er som allerede er på eget rom. Sikkert en befrielse både for han og dere det. Husker det var herlig å få smurfen inn på eget rom iallefall. Grattis med ny vogn - lekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2007 #765 Del Skrevet 26. februar 2007 Disney Playhouse er en slager her i heimen og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. februar 2007 #766 Del Skrevet 27. februar 2007 Mikkes klubbhus er helt klart favoritten her. Veiver med armene og uler til Mikke og Gluggen og mystiske mysketing. Men BabyFeederen er ikke interessant i det hele tatt. Snodig, for jeg putter jo så mye godt oppi den synes jeg selv i alle fall *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 27. februar 2007 #767 Del Skrevet 27. februar 2007 Bare innom med en ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #768 Del Skrevet 28. februar 2007 Ååååååå i natt var en GOOOOOOD natt! La seg i 20-tiden (hadde en litt sen dupp), fikk mat kl 01 og våknet kl 06 . Bare synd jeg har sloss med søvnen i natt . I dag er det babysvømming! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2007 #769 Del Skrevet 28. februar 2007 Det er jo bare å henge seg på et av treffene... ← Hallo! Jeg jobber bare 50% og har absolutt mulighet til å treffes! ← Når er neste treff da??? Jo, jeg har endelig fått kjøpt p-piller og da ble det jo cerazette. Har hørt så mye dritt om dem, men nå tusler jeg for å knaske min første pille på to år... ← Jeg var på 6 ukers kontroll i dag, og dro derfra med en resept på disse. Har egentlig ikke lyst til å begynne på de tror jeg. I hvert fall ikke riktig enda. Har lyst til å nå trivselsvekta først i alle fall. Ha en fin dag, og håper T sover like godt i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #770 Del Skrevet 28. februar 2007 Gjesta, jeg har aldri lagt på meg av p-piller . Vey ikke når neste treff er, men skal si i fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 28. februar 2007 #771 Del Skrevet 28. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #772 Del Skrevet 28. februar 2007 Hei, hei miiip I dag har vi vært på babysvømming. Mr T startet med å grine i garderoben på vei inn til svømmehallen og jeg så for meg at vi måtte pakke sakene med det samme og dra hjem igjen. Han ble ikke trøstet av hverken meg eller puppen, bare sutret og gråt . Men i det vi gikk ned i vannet så var han smørblid, bassengets gladeste . Smilte, lo og lagde godlydet Dro rett fra svømmingen og møtte en høygravid venninne på løkka. Fikk i oss et par kaffer og scones og tuslet en god tur rundt. Tok turen innom Liten & Tøff og kjøpte et par helsdresser, en fra Katvig og en Molly. Kjempe fine og jeg har siklet på Katvigdressen leeeenge. Lurer på om jeg skal dra på trening i dag eller vente til fredag. Har jo gått lang tur både i går og i dag. Vi får se.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. februar 2007 #773 Del Skrevet 28. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 28. februar 2007 #774 Del Skrevet 28. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 28. februar 2007 #775 Del Skrevet 28. februar 2007 Hvilken Katvig-dress kjøpte du, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #776 Del Skrevet 28. februar 2007 Hvilken Katvig-dress kjøpte du, forresten? ← Hmmm...den er fra høstens kolleksjon og er for det meste hvit og brun... Må finne noen nettsider som fører merket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #777 Del Skrevet 28. februar 2007 denne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #778 Del Skrevet 1. mars 2007 6 måneders kontroll i dag, og tallene er som følger: Vekt: 8.460 g Lengde: 69 cm HO: 45.7 cm Alt i alt en perfekt liten gutt. Legen var fornøyd da Theodor gikk rett opp i stående da han skulle sjekke nakken. Jo, også var begge nøttene på plass Nå er minsten allerede i seng. Var trøtt nå etter en lang dag med mindre søvn enn vanlig. Traff Murf, Jolie og Lava i dag . Vi har en barnefri helg nå så i morgen skal vi kose oss alene med god middag og gullrekka på nrk. På lørdag skal vi ut og spise + kino med et vennepar som venter en liten gutt 10. mars. Fin helg og gleder meg til å "get up close and personal with my hubby" Mamma henter Mr T etter skolen kl 12. Deretter skal jeg ned til byen, gå på café (akkurat som om jeg ikke gjør det mange nok ganger i uken ), se om bildene av Theodor er ferdige (fotgrafbilder som er en overraskelse til mannen) samt til frisøren kl 14. Lurer på om jeg skal få trent og evt ta sol. Kanskje shoppe litt? Har gavekort på tusen daler på Massimo Dutti Ha en finfin torsdag! Jeg venter på at mannen skal komme hjem fra jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 1. mars 2007 #779 Del Skrevet 1. mars 2007 Dere er flinke til å ha barnefri, Murmelmy - der har jeg noe å lære. Har det fortsatt til gode jeg, bortsett fra noen timers barnepass da vi var på julebord i desember... KOSE DERE MASSE I HELGA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 2. mars 2007 #780 Del Skrevet 2. mars 2007 Ha en herlig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå