Fibonacci Skrevet 24. februar 2007 #741 Del Skrevet 24. februar 2007 Anbefaler TFK som sportsvogn, den blir mindre sammenlagt enn OTH! Og så er det bedre plass i den til større barn, pluss at den har regulerbart fotbrett og håndbrems. Fiiiin vogn! Ønsker dere en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. februar 2007 #742 Del Skrevet 24. februar 2007 Håper dere får en fin helg i Murmelheimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2007 #743 Del Skrevet 24. februar 2007 Anbefaler TFK som sportsvogn← Denne har vi. Så langt har vi bare brukt dypvognsdelen, og vi er kjempefornøyd! Regner med vi ikke blir mindre fornøyde med sportsvognsdelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 24. februar 2007 #744 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg er storførnøyd med vår hartan skater, men den blir kanskje ganske lik tetonian? Er ikke sikker jeg. Dattern vår har ikke brukt dypbaggen siden hun var 4 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #745 Del Skrevet 24. februar 2007 Da er TKF'en i hus...omsider. Vi startet dagen tidlig og var på Babyshop kl 10 for å se på Phil&Teds vognen. Den var fin men litt smal til lengre bruk. Dro så til Barnas Hus i Sandvika og bestemte oss for en sort TFK. Hun fant frem en og satte den sammen for oss og 6000 kr fattigere gikk vi ut. Tok turen innom Lefdal og mannen hørte en skurrelyd nede på bakhjulene...yeah . Minsten var overtrøtt og særs utålmodig som til slutt gikk over til gråting. Personalet prøvde flere hjul og etter en og en halv time så gikk jeg ut igjen av butikken med kontanter i hånden. Da var det rake veien til Alnabru (de hadde ikke flere sorte igjen på Sandvika) hvor det ALLTID tar lang tid. Etter en god stund fikk jeg hjelp (mannen var i bilen med en nå sovende Theodor) og sa hva jeg skulle ha. Spurte om de kunne sette den sammen for meg. "Du vil ikke prøve selv først?" "Nei, det vil jeg ikke " Kom oss omsider hjem...med en vogn med noe bilyd ved hjulene, men som mannen til nå har fått fikset. Laaaaang vogndag Men fått en fin vogn til slutt ALlerede vært ute og testkjørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 24. februar 2007 #746 Del Skrevet 24. februar 2007 Grattis med ny vogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. februar 2007 #747 Del Skrevet 25. februar 2007 Grattis med ny vogn... Må si det tok sin tid å få den i hus... ...men den som venter på noe godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 26. februar 2007 #748 Del Skrevet 26. februar 2007 Skræbbis med vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. februar 2007 #749 Del Skrevet 26. februar 2007 Gratulerer med ny vogn! Vi må treffes snart, så kan vi se stilige ut ved siden av hverandre med samme vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. februar 2007 #750 Del Skrevet 26. februar 2007 Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #751 Del Skrevet 26. februar 2007 Gratulerer med ny vogn! Vi må treffes snart, så kan vi se stilige ut ved siden av hverandre med samme vogn! ← Det er jo bare å henge seg på et av treffene...det er jo stort frafall for tiden etterson Imax, Grooo og Miiip har begynt å jobbe igjen . Også er jo LT hjemme med syke barn... Takk for gratulasjoner, jenter! Fremdeles fornøyd med vognen Da har jeg vært på spinning med poden. Han ble passet av barnepasserne på Elixia. Jeg har vært ute med voff, ryddet litt i leiligheten og sitter nå med en cappuccino i hånden, hjemmelaget scones i ovnen, svett og forferdelig. Venter nemlig bare på at poden skal våkne - han ligger i vognen nede i oppgangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #752 Del Skrevet 26. februar 2007 Jo, jeg har endelig fått kjøpt p-piller og da ble det jo cerazette. Har hørt så mye dritt om dem, men nå tusler jeg for å knaske min første pille på to år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 26. februar 2007 #753 Del Skrevet 26. februar 2007 Hallo! Jeg jobber bare 50% og har absolutt mulighet til å treffes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #754 Del Skrevet 26. februar 2007 Hallo! Jeg jobber bare 50% og har absolutt mulighet til å treffes! ← Så bra -------------------------------- Jo, nå har jo Mr T sovet på eget rom to netter og jeg driver jo og prøver å vende ham av med nattpupping. Første natten så la han seg 18.30, våknet til mat kl 00.30, fikk vann kl 04 og sto opp kl 06. Hadde vel totalt 4 smokkinnputtinger, to ganger på hver side av midnatt. I går la vi ham kl 19, han våknet og ville ha smpkken kl 22, mat kl 00.15. Da holdt han det gående til kl 02, sovnet og sov så til kl 06.15. MEN, tror jeg fant ut hvorfor han ikke fikk roen i seg i natt. Da jeg skulle ta av ham soveposen så hadde han fått begge bena ut mellom knappene på pysjen og de satt fast. Han hadde ligget i froskestilling . Denne pysjen (name it) har så store mellomrom mellom knappene at nå pakkes den vekk . Lurer på hvordan natten i natt blir. Han skal få ett måltid i natt også men i morgen prøver vi oss uten, evt bare gi ham litt vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2007 #755 Del Skrevet 26. februar 2007 Gratulerer med ny vogn! Har du et bilde av den eller - jeg er ikke så kjent med hvordan den ser ut jeg da. Du får knipse T i den, så får jeg se på han i samme slengen! Oj, har både Imax, Grooo og Miiip begynt å jobbe igjen...så FORT tida flyr...og om et par måneder er det din tur, Murmel, var det ikke så? Rart å tenke på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 26. februar 2007 #756 Del Skrevet 26. februar 2007 Tøffaser! Jeg er ikke klar for nattavvenning ennå... og T er yngre enn A. Er det trehjuling du har fått deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #757 Del Skrevet 26. februar 2007 Dråpe og Murf: denne vognen er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2007 #758 Del Skrevet 26. februar 2007 Stilig vogn! Men jeg må komme med en innrømmelse...jeg trodde TFK var forkortelse for Teutonia ettellerannet jeg da...SÅ mye greie på vogner har jeg... ...ikke min store interesse, akkurat. Men FYTTI for noen priser da - men dere fikk vel en del for vogna dere solgte også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #759 Del Skrevet 26. februar 2007 Ja, Dråpe, det er drøye to måneder til jeg skal ut og tjene til livets opphold. Deilig og skummelt! Murf, nå har det seg jo slik at T spiser et skikkelig grøtmåltid en time før han legger seg (kl 18). Han spiser endel under det ene måltidet, men ellers så bare sutter han litt og sovner. Det blir jo til slutt bare masete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 26. februar 2007 #760 Del Skrevet 26. februar 2007 Propellen har alltid tynne sokker uten på pysjen, ellers har hun enten fire bein (to pysjbein og to babybein som stikker ut mellom knapper) eller bare ett bein (pysjbein med to babybein inni) når hun våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå