Murmelmy Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #701 Del Skrevet 14. februar 2007 Utrolig spennende med mulig ny jobb! Tredjegangsintervju og greier, da, digg! Leter stadig i bloggen din etter deg, men du er jo søkk vekk overaltfra ← Søta! Mamma kommer med nye stoffer i morgen og da skal det syes og punliseres . Fremdeles interessert i stoff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 14. februar 2007 #702 Del Skrevet 14. februar 2007 Søta! Mamma kommer med nye stoffer i morgen og da skal det syes og punliseres . Fremdeles interessert i stoff? ← Punliseres? :klø: Tar gjerne en meter og ti med koriander om du vil avse litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #703 Del Skrevet 14. februar 2007 publiseres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 14. februar 2007 #704 Del Skrevet 14. februar 2007 Åja Herreminhatt jeg er jo helt dust! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 14. februar 2007 #705 Del Skrevet 14. februar 2007 Så spennende med jobbintervju!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #706 Del Skrevet 14. februar 2007 Takk Linkri! Søte du, Lava *fnis* Lurer på om jeg finner på noe glupt å spørre dem om i morgen. Noen idéer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 15. februar 2007 #707 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvordan gikk det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #708 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvordan gikk det i dag? ← Det ble utstatt til i dag . Skal dit i ettermiddag etter at minsten er levert på jobben til svigermor. Dette er den marathondagen . Skulle egentlig vært hos legen 8.30 men avlyste fordi jeg er så forkjølet og minsten sov lengre enn vanlig (07). I tillegg må jeg forberede til jentemiddag i kveld. Altså; 08.30 - legen (avlyst) 07-10 - forberede jentemiddag (vet ennå ikke hva hovedretten blir...) 11.00 - møte venninne med baby 13.30 - levere minsten ca 15 - ny samtale med potensiell fremtidig arb.giver. 16-19 - lufte hunden, handle inn til middag, forberede og lage, rydde og vaske leiligheten osv osv. Har allerede begynt på desserten, en brownies kake med sjokoladekrem i midten og på toppen. Forretten er også ferdig planlagt; halv avocado med hvitløksdressing og reker. Lurer på om middagen blir marinert kyllingfileter i rødvinssaus, hjemmelaget potetmos og stekt sopp Jepp, da har minsten endelig sovnet, tror jeg tar sjansen med å gå en rask tur med voff (har babycall) mens svkommet purker... Ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. februar 2007 #709 Del Skrevet 16. februar 2007 Ser ut som du har nok å gjøre i dag, ja... Lykke til på samtale med evt. fremtidig arbeidsgiver! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. februar 2007 #710 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvordan gikk det i dag, da!? Æsj, du har sikkert ikke tid til å oppdatere før i morra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. februar 2007 #711 Del Skrevet 16. februar 2007 Har allerede begynt på desserten, en brownies kake med sjokoladekrem i midten og på toppen. Forretten er også ferdig planlagt; halv avocado med hvitløksdressing og reker. Lurer på om middagen blir marinert kyllingfileter i rødvinssaus, hjemmelaget potetmos og stekt sopp ← Ja takk! Passer det at jeg kommer i 19 tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #712 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg fikk jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 17. februar 2007 #713 Del Skrevet 17. februar 2007 HEY! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 17. februar 2007 #714 Del Skrevet 17. februar 2007 Gratulerer masse!!!!! Så utrolig moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2007 #715 Del Skrevet 17. februar 2007 GRATULERER SÅ MYE MED JOBB, MURMEL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #716 Del Skrevet 17. februar 2007 Jepp hepp! JEG FIKK JOBBEN!!! Møtte venninnen min i går kl 11, dro på BrynSenteret og var der et par timer. GIkk så jeg fikk levert minsten til svigermor på jobben hennes halv to. Deretter var det ned til byen, kaffe og scone på KaffeBrenneriet og toget videre til samtale kl 14.30. Snakket med personen som sitter i stillingen nå og sjefen. De gikk ut og snakket sammen og han kom inn og sa de gjerne ville ha meg til den jobben . Fikk bra lønn også, vøtt! Dritfornøyd! Begynner 2. mai Skulle ha jentene på tre retters middag i går kl 19 og hastet hjemover da jeg hadde skrevet under kontrakten. Var hjemme kvart over syv, gikk ut med hunden, ryddet, forberedte maten, fikset kaken (dessert). Jentene kom og vi spiste nyyydelig middag: Forrett: 1/2 avocado med hvitløksdressing og reker Hovedrett: Sjøtunge med råstekte båtpoteter og vårløk/sopp/artisjokksalat Dessert: Browniskake med sjokoladekrem i midten og på toppen I dag skal jeg møte søs i byen, jeg skal shoppe litt klær og deretter komme meg hjem igjen. Vi får mannens forlover og kone på besøk. De venter en liten guttebass innen en måned Kos dere! Jeg må pumpe meg i.o.m. at Theodor er hos svigers (har derfor sovet nyyyydelig i natt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. februar 2007 #717 Del Skrevet 17. februar 2007 Så kult! Gratulerer masse med ny jobb!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 17. februar 2007 #718 Del Skrevet 17. februar 2007 Grattis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. februar 2007 #719 Del Skrevet 17. februar 2007 Grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 18. februar 2007 #720 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Hei Hei. takk for at du la igjen spor i min dagbok og grattis med ny jobb? hva slags jobb er det? helse/it??? Endret 18. februar 2007 av Felicity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå