liv Skrevet 8. februar 2007 #661 Del Skrevet 8. februar 2007 Selvsagt har du lov til å reagerer! Mannen og jeg har avtale om at han tar M frem til tre (han treng er ikke mat før det) og etter tre tar jeg han for da er det mating og sånt, om det er noe. I helgene bytter vi på, så han står opp tidlig en av dagene, og da får jeg sove til 11-12!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #662 Del Skrevet 8. februar 2007 Tusen tkk for all støtte, jenter Snakket med mannen på telefonen før klokken var ti. Jeg sa unnskyld for måten jeg snakket til ham og han sa unnskyld for at han ikke tok poden i dag tidlig. Det som er digg med oss er at vi alltid blir kjapt venner igjen . Mulig T får for lite mat, som idaC skriver, men tror ikke det. Han går fint opp i vekt, spiser godt, gulper og står i . Og han holder jo ikke på sånn hver natt. Som regel så sover han jo fra 19.30-06 med mat sånn ca kl 23, 03 og 05. ...nå er maten ferdig...skriver mer senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. februar 2007 #663 Del Skrevet 8. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 8. februar 2007 #664 Del Skrevet 8. februar 2007 Så flott at stemninga er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2007 #665 Del Skrevet 8. februar 2007 Så bra at dere blir fort venner igjen - og noen diskusjoner hører jo med egentlig. Det må være slitsomt at det er så mye action om natta, men det er vel kanskje bare en periode. Vi har hatt det sånn nå i januar, men nå har det heldigvis roa seg igjen, og jeg er bare oppe et par-tre ganger for å putte inn smokken når han knyr etter den. Han får ikke mat på natta om ikke jeg skjønner at det er uungåelig. Men jeg pøser på med mat på dagtid da. Grøt til lunsj og kvelds, middagglass og et MME-måltid på dagtid, samt MM til frokost. Mange mener at de SKAL ha mat på natta, men jeg er overbevist om at så lenge de har nok å sove på så sover de. *evig diskusjon* Siden jeg er så sjelden innom nå, så ønsker jeg GOD HELG allerede nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #666 Del Skrevet 8. februar 2007 Da er barnet lagt, god og mett. Brukte Hipp havre- og risgrøt for første gang i dag og den er jo virkelig god! Hadde ikke engang banan i Lurer på om poden begynner å få tenner nå og at det er det som plager ham. Ikke vet jeg. I morgen drar vi på hytta. Jeg blir hele 27 år og stor jente i morgen :jippi:. Det er rart det med bursdag - det er liksom ikke så viktig lengre. Man gleder seg ikke i like stor grad og dagen blender litt inn i alle de andre 365... til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. februar 2007 #667 Del Skrevet 8. februar 2007 Sier gratulerer med dagen nå jeg da! Så jeg ikke glemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 8. februar 2007 #668 Del Skrevet 8. februar 2007 Grattis med dagen - ha en fin helg på hytta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. februar 2007 #669 Del Skrevet 9. februar 2007 GRATULERER MED DAGEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 9. februar 2007 #670 Del Skrevet 9. februar 2007 Hurra for deg! GÆMLIS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #671 Del Skrevet 9. februar 2007 Tusen takk liv, Karius og Grace Ble vekket i dag tidlig med kake, levende lys og gaver på sengen . Fikk kjole og thermokopp som passer i kaffebrenneriets koppholder (henger på vognen). I dag skal vi dra på hytta på Beito og blir der i hele helgen sammen med bestevenninnen min, mannen hennes og lillejenta deres. Blir koselig. Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #672 Del Skrevet 9. februar 2007 Hurra for deg! GÆMLIS! ← Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 9. februar 2007 #673 Del Skrevet 9. februar 2007 Gratulerer med dagen, Murmis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. februar 2007 #674 Del Skrevet 9. februar 2007 Tusen takk liv, Karius og Grace Ble vekket i dag tidlig med kake, levende lys og gaver på sengen . Fikk kjole og thermokopp som passer i kaffebrenneriets koppholder (henger på vognen). I dag skal vi dra på hytta på Beito og blir der i hele helgen sammen med bestevenninnen min, mannen hennes og lillejenta deres. Blir koselig. Ha en super dag! ← Hørtes ut som en flott helg. Kose deg masse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #675 Del Skrevet 9. februar 2007 Takk Murfie! Det er jo bare såååå koselig å ha bursdag da . I hvertfall når så mange husker på en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. februar 2007 #676 Del Skrevet 9. februar 2007 Parkerte her litt lenge jeg!Men så var det jo bursdag og da GRATTIS MED DAGEN!!!!!! Ha en fabelaktig bursdagshelg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. februar 2007 #677 Del Skrevet 9. februar 2007 GRATULERER MED DAGEN SNUPPA!!! kaffebrenneriets koppholder (henger på vognen). ← Dette høres interessant ut! Er det koppholder som du har kjøpt hos Kaffebrenneriet? Som kan festes på vogna? ....eller misforsto jeg helt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 9. februar 2007 #678 Del Skrevet 9. februar 2007 GRATULERER MED DAGEN SNUPPA!!! Dette høres interessant ut! Er det koppholder som du har kjøpt hos Kaffebrenneriet? Som kan festes på vogna? ....eller misforsto jeg helt nå? ← Hihi, den har jeg og! Vi hippe, urbane mødre må jo ha noe å feste vannflaska/latten vår med! 140 kr (?) på Kaffebrenneriet, lett å skru på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. februar 2007 #679 Del Skrevet 9. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 9. februar 2007 #680 Del Skrevet 9. februar 2007 Gratulerer så mye med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå