Murmelmy Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #621 Del Skrevet 1. februar 2007 Se som han har forandret seg.... 1 uke gammel 5 mnd gammel Fantastisk nydelig gutt, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #622 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg er skikkelig på mimrer'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 1. februar 2007 #623 Del Skrevet 1. februar 2007 Er jeg rar hvis jeg synes han er kjempelik seg selv? Men VELDIG skjønn, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #624 Del Skrevet 1. februar 2007 Er jeg rar hvis jeg synes han er kjempelik seg selv? Men VELDIG skjønn, da. ← Nei, du er ikke rar Synes også han likner seg selv, men mener han gått fra å være bred i ansiktet til å bli med oval (men riktige veien ). MEN, synes han begynner å likne mer og mer på meg... (PS jeg bruker alltid 'k' i stedet for 'g' der det er mulig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2007 #625 Del Skrevet 1. februar 2007 Måtte bare sitere denne: Neida, det er nok bare jeg som er så treig...tipper at vi føder rimelig på likt jeg! Bare håper det blir i august... ← Rimelig på likt ja - DET ble det i hvertfall - 12 timer mellom eller no' sånt. Jeg syns også at gullet mitt har forandra seg mye på disse 5 mnd - men han har nok bare blitt rundere i ansiktet, i motsetning til T! Herlig gutt du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. februar 2007 #626 Del Skrevet 1. februar 2007 Som han har forandret seg Han er jo - nesten - ikke til å kjenne igjen. Men du så skjønn da. Du skal være stolt av den sjarmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. februar 2007 #627 Del Skrevet 1. februar 2007 Han er kjempeherlig! Rart å se sånne bilder, hvor lik de er seg selv samtidig som det er en helt annen baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. februar 2007 #628 Del Skrevet 2. februar 2007 Hei og hopp! Nydelig T er! Morsomt å se bilder - og jo, jeg syntes han har forandret seg, men som LT sier også - den samme gutten likevel. En go'ing er han i hvert fall... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. februar 2007 #629 Del Skrevet 3. februar 2007 Så utrolig skjønn... Håper alt er bra med deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 3. februar 2007 #630 Del Skrevet 3. februar 2007 For en herlig sjarmis du har!! Ville bare innom for å si takk for mange gode ord i boka mi - bra det finnes slike som du! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. februar 2007 #631 Del Skrevet 3. februar 2007 Rart å se sånne bilder, hvor lik de er seg selv samtidig som det er en helt annen baby! Godt sagt, det var akkurat det jeg tenkte også. Håper dere koser dere i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #632 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei på dere Dråpe, monja, LT, Cr@sh, Grace, Karius og miiip Dråpe: Ja, tenk de har blitt store! T har vel godt fra å være rund i ansiktet til å bli mer oval. Søt er'n lell Monja: Tusen takk. Jeg synes også han er forandret, men likevel lik seg selv . Han begynner å likne mer på meg (da jeg var barn. Så ut som en gutt :roll) og min familie. LT: Cr@sh: God helg! Grace: Takk . Alt er bra her, vøtt...bare litt trøtt (OI, det rimte!) Karius: Tusen takk, og takk for PM. Kan ikke forestille meg hva du går gjennom nå...har sendt deg PM miiip: Håper du koser deg i helgen også . Snart er det jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #633 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei alle sammen! En liten stund siden jeg har skrevet nå, men tror jeg kommer til å bli mer aktiv nå i løpet av de neste ukene... Skal nemlig bli flinkere til å slappe av og ikke ha noen planer. Neste uke er jeg kun hjemme på mandag så dårlig start mtp å ta det rolig. Og mandagen skal jeg mest sannsynlig møte min kjære venninne (en av dem ). Ikke mye som har skjedd her bortsett fra at T tuller like mye på natten . Vi skal prøve å ta ham inn til oss igjen i natt og se om det hjelper. Kanskje han bare savner mamman og pappan sin om natten . Og han er jo bare fem mnd, så det er vel ikke så uvanlig at han ligger inne hos oss? Uken som var gikk med til KG treff, SM treff, turer, barnefri dag på torsdag m.m. Helgen starter i dag i.o.m. at mannen jobber annenhver lørdag. Skal kose oss hjemme med mange programmer vi tok opp i løpet av uken (jeg legger meg jo så tidlig når jeg vet T tuller om natten). I dag har vi bare vært hjemme så T kan sove som vanlig om dagen. Fikk en av mine gravide venninner med voff på besøk og det var utrolig godt å se henne igjen . Har bakt Focaccia og skal kose oss med det, salat, grillet kyllin og aioli til middag *nam* Ellers har jeg støvsuget to ganger (før og etter besøk, disse hundene våre røyter som bare det!), vasket gulvene, shinet badet, satt på et par maskiner, skiftet sengetøy m.m. Får gjort endel når jeg endelig er hjemme . Med andre ord, en digg dag! Ha en flotters helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. februar 2007 #634 Del Skrevet 3. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. februar 2007 #635 Del Skrevet 3. februar 2007 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 4. februar 2007 #636 Del Skrevet 4. februar 2007 Mornings! Synes T er lik seg hele veien, kjekkasen! Vi fikk ryddet og shinet huset i går og endelig ryddet gjesterommet (eller the abyss som jeg kalte det en stund... alt som havnet inn der forsvant i alt rotet ) og jeg er glad vi ikke har hund, for vi to voksne røyter vel trippelt så mye som bikkja di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. februar 2007 #637 Del Skrevet 4. februar 2007 Så skjønn han er!!!Ååå de er altså så gode disse sjarmisene våre! Det er koså mimre ja,sitte å se på bildene fra de første timene og dagene og prøve å huske hvordan det var*sukk* Snart på tide med en til Ja du er jammen meg mye på farten!Men det er jo godt å komme seg ut litt da!Og godt å slappe av hjemme når man føler for det! Ha ei fin uke sammen med herlige T! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #638 Del Skrevet 6. februar 2007 Her går det jaggu noen dager mellom hver posting i min egen dagbok LT: iss: Murf: Takk . Det er helt utrolig at jeg i det hele tatt har hår igjen på hodet slik som jeg røyter . Hvor lenge vil det holde på slik egentlig? Skytte: Hei snuppa! Du, det er helt utrolig hvor for tiden har gått samtidig som jeg føler han har vært her i mange år... Jeg skal ned på apoteket og kjøpe meg p-piller etterpå - vil vente ett år til...tror jeg ------------------------------------------------------- I dag får jeg besøk av min gamle sjef og hennes en måned gamle tass. Det blir veldig koselig. Har sydd en slynge til henne og håper hun blir fornøyd. Gutten hennes har nemlig kolikk... Skal bake scones (som jeg også gjorde i går) som jeg vil serevere med jordbærsyltetøy og kaffe når de kommer i ettermiddag. Nå sitter jeg og laster ned enda flere bilder på Lefdal. Har valgt 9cm format. Da får jeg plass til mange bilder pr side . T sover og voff piper for å komme ut... Han er pent nødt til å vente til lillebror våkner. Da er det apoteket som venter og piller som skal knaskes ,). Ha en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2007 #639 Del Skrevet 6. februar 2007 Jegmå jo bare spørre siden jeg må tenke på prevansjon snart jeg også. Hvorfor valgte du bort spiral? (Var det hormon eller kobber?) Og hvilke p-piller er det du kan bruke selv om du ammer? (Har skjønt at minipillen er rimelig skummel med tanke på at den MÅ tas til samme tid hver dag.... ---> Ammetåke, ametåke og vips var jeg gravid igjen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. februar 2007 #640 Del Skrevet 6. februar 2007 Så snill du er som syr slynge til gamle sjefen din da! Håper du har en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå