Gå til innhold

Murmelmy prater videre...

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Så skjønn han er :legrine:

Og schteike så sprek du er :overrasket: 27.000 skritt...holy moses!!

Spennende å følge med på hvordan det går å ha han på eget rom!

Vi har ikke tenkt i de baner enda....må fikse gjeste/klestørkrommet om til barnerom og vi er max late for tiden.... :sjenert:

Morsomt med messe og kvalitetstid med mammaen din!

Håper middagen var trivelig!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liv: Det er 9-10 m på rullen... SKal sy slynger og nor panel til MT.

Skytte: :klem: det går veldig bra på eget rom, bedre enn da han lå med oss. Det eneste er at han våkner så sinnsykt tidlig! Mellom 4-6, og da er det morgen.

I dag våknet T kl 03.45 :Gjesp:. Han fikk ligge i sengen sin til han sovnet kl 06. Det er IKKE morgen før kl 06, men da sovnet han jo og sov til jvart på syv. Mannen tok ham og jeg fikk sove i en time til.

T er 5 mnd i dag :jippi:, og vi skal på kontroll om en time...stakkar gutt skal få sprøyte.

Forøvrig så er han nå klippet kort:

Kort på håret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må spørrre...

Nå har jeg fått meg MT. Kan lillegutt sitte i den nå, eller er det litt tidlig? :klø: Den virker jo for bred. Hvordan gjør jeg det i så fall med bena hans?

*grønn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må spørrre...

Nå har jeg fått meg MT. Kan lillegutt sitte i den nå, eller er det litt tidlig? :klø: Den virker jo for bred. Hvordan gjør jeg det i så fall med bena hans?

*grønn*

Som liv skriver så kan han sitte med bena oppi MT'en. Når han kan ha dem ut på siden kommer an på hvor bred MT er nede mellom bena på tassen. T startet litt sent i.o.m. at vi ikke hadde MT fra starten.

Bare husk at knærne skal være på høyde/høyere enn stumpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 5 måneders dagen lille T! :gratulerer:

Fin sveis også! :klem:

:kyss:

Jeg er trøtt :Gjesp: og legger meg nok ganske så tidlig i dag :Nikke:. Lurer på om jeg kun skal gi T morsmelk til magen hans er i lage igjen. Han gjør jo ut ti bæsjebleier om dagen (de siste tre dagene)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan sitte som en frosk. Om du forstår hva jeg mener?

Bare husk at knærne skal være på høyde/høyere enn stumpen.

Takk! Da var det som jeg trodde, men ikke var helt sikker på. ;) Skal prøve i morgen tenker jeg. Han bør kanskje ikke sitte for lenge av gangen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Da var det som jeg trodde, men ikke var helt sikker på. ;) Skal prøve i morgen tenker jeg. Han bør kanskje ikke sitte for lenge av gangen...?

Han kan faktisk det, fordi han får god støtte til hele den lille kroppen sin. Så lenge han virker fornøyd, kan han bare sitte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine tall! Tror mitt lille gull er noe større for han er like lang som stellematta og den er 70 cm, og så tror jeg nok han er snart 9 kg, om ikke over ;) Må opp å veie han snart. Har 5 mnds kontroll midt i februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kan faktisk det, fordi han får god støtte til hele den lille kroppen sin. Så lenge han virker fornøyd, kan han bare sitte!

Ok, supert!

Håper jeg får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine T :) De begynner å bli så store! Fine tall på T, da har han lagt på seg den siste mnd? E hadde samme lengde, 67cm dagen før han fylte 4 mnd han. Og veide 6,6 kg. Det er en lang gutt vi har ja.

Så sprek du er :overrasket: Det er IKKE jeg nei :riste: , men må nok bli flinkere etterhvert.

Hadde T så langt hår at han måtte klippes? E har mistet nesten all hår han ble født med, så det han har er det som har kommet siden, og det er ikke mye hår det nei.

Ha en fin dag snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev tidligere at vi skulle drøye med eget rom til gullet vårt også, men nå er vi igang vi også. Spennende å se hvordan det går!

Så fin T var med nyklippa sveis. Gullet mitt har langt hår på toppen og har slitt bort alt i bakhodet han da - merkelig sveis. :ler:

Så fine tall fra kontrollen - og gratulerer med 5 måneder. Tenk at det er så lenge siden vi fødte allerede, Murmel...jeg fatter det ikke jeg...

God kveld! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...