Murmelmy Skrevet 28. september 2006 Forfatter #41 Del Skrevet 28. september 2006 Pondusa og Skytte: Takk Nyter detimene han sover, ja iss: Oppdater deg så mye du vil! Linkri: Så snuppa de er ei lang og tynn babe, hun da . Min er det motsatte, kort og tykk . Nydelige er de uansett! Jeg pumper meg og lagrer en hel haug i fryseren. Her om dagen så randt 200ml av seg selv ut av den ene puppen. Trengte neste ikke pumpe Kverula: Tassen min får mest pupp. Det har ikke blitt så veldig mye MME. Maks 1/2-1 måltid om dagen. Håper du blir med på treff snart! Grooo: Jeg er ei ekte Oslojente, men mamma har utvandret til Østfold Xavia: Du er selvskreven deltakter på disse treffene. Husk at både jeg, murf, imax og mammasarius var med før vi fikk baby. Imax: Mye moro skal det bli! Cashew: Har prøvd meg men er nok like uvitene som deg. Synes å huske at den var litt lengre opp, bakover og hardere enn vanlig. MEN, mulig jeg tar feil, er endel måneder siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashew Skrevet 28. september 2006 #42 Del Skrevet 28. september 2006 Takk-takk murmelmy. var faktisk det jeg skrev at jeg synes det var i dag tidlig.... kanskje-kanskje-kanskje... nei, hopes down. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. september 2006 Forfatter #43 Del Skrevet 28. september 2006 Har ikke fått skrevet så mye på forumet i det siste. Lysten er tilstede, men har ikke vært så mye hjemme. I skrivende stund er jeg hos mamma (hun skifter på poden og jeg sitter her) og det er deilig med litt moderlig kjærlighet og avlastning Gutten har hatt mye magevondter i det siste og gråter nå også litt når det presses om dagen. Har nå bestilt time hos kiropraktor til uken, på tirsdag. Blir lei meg når jeg ser han har det så vondt, men det er ikke så mye mer en å presse bena hans mot magen jeg kan gjøre. Får så vondt av å se den lille ha så mye luft i magen... Nå skal han ha mat. Vi sees om ikke lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. september 2006 Forfatter #44 Del Skrevet 28. september 2006 Vi skal til kiropraktor i dag . Fikk time på Klinikk for Alle i kveld - gleder meg masse! De siste tre dagene har han hatt mye luft i magen og grått endel også på dagtid. Om natten går det relativt greit men med mye pressing. Blir spennende å se om kiron har virkning. I dag har han grått så sinnsykt masse og sovet minimalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2006 #45 Del Skrevet 28. september 2006 Xavia: Du er selvskreven deltakter på disse treffene. Husk at både jeg, murf, imax og mammasarius var med før vi fikk baby. ← Så hyggelig sagt!!! Mulighetene er store for at jeg sniker med med når jeg er i permisjon, foreløpig er jo ikke det så lett å få til når man jobber fullt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2006 #46 Del Skrevet 28. september 2006 Så bra at du fikk time til han allerede i kveld da, Murmel. Skjønner godt at det må være vondt å se at den lille har det vondt...det skjærer jo i et mammahjerte... Håper at han kan få behandling som hjelper, den lille gullungen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. september 2006 Forfatter #47 Del Skrevet 28. september 2006 Hei og takk for hilsner Cashew, Xavia og Kverula. So far so good, gutten min er så langt en annen gutt etter den relativt korte behandlingen hos kiron . Vi var der, han klemte på tassen og snakket med meg og vi gikk. Femten minutter maks var vi inne, men skal tilbake igjen på mandag. T var supersulten da vi kom men jeg ga ham ikke noe mat mtp gulping og hikking. Han gråt endel på vei til timen men ga seg etterhvert. Da han lå på benken og ble behandlet var han relativt rolig men skrek som en stukken gris da kiron trykte noen visse steder. Kiron advarte meg gudskjelov på forhånd . Minsten ga seg med en gang han sluttet og skrek ikke engang da jeg kledde ham! Etter at vi kom fra timen gråt tassen masse av sult, men var stille med en gang maten var på bordet. Han rapte godt og spiste lenge. La ham i vognen og han sovnet. Ikke noe pressing eller hylskriking på slutten av måltidet som han har gjort de siste dagene! SUPERT! Han sov i vognen i et par timer mens jeg shoppet. Nå har han ligget i vippestolen mens vi spiste middag og nå ligger han hos mannen. Ennå ikke hørt noen presselyder fra ham . Blir spennende å se hvordan det går i natt og i morgen. Jeg har i det minste fått god søvn selv om han presser endel under og etter nattmåltidene. Rapport følger i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 29. september 2006 Forfatter #48 Del Skrevet 29. september 2006 Oppdatering fra murmelheimen: Tassen har ikke hatt magevondt etter kiropraktortimen i går . Han har sovet masse i dag og vært som før magevondtene gjorde sitt inntog. Det er helt utrolig, og jeg håper virkelig det varer. Vi sto opp kl 10 i dag etter en fin natt med amming kl 22, 04, 07 og 10. Altså kun en amming i natt . Vi gikk ut og møtte en venninne i byen. Gikk totalt 1.1 mil med lunsj på Mecca. NAM NAM, kyllingsandwichen deres er rett og slett nyyydelig! Var hjemme ved fire-tiden, ammet tassen og koste til pappa kom hjem i halv seks-tiden. Han tok med tassen til oldefar på sykehuset og ble borte i et par timer (kom akkurat hjem). Sikkert mye pga en farmor som simpelthen forguder sitt barnebarn og okkuperer ham så snart hun får sjansen . Jeg pumpet meg 110ml som de tok med, men han har ikke spist det før nå (mannen mater). Mens gutta var borte fikk jeg brettet klær, satt på et par maskiner samt tørketrommelen, støvsugd og vasket hele leiligheten, gjort i stand maten og dekket bordet, dusjet meg selv og satt hårkur samt shavet leggene og gått tur med voff. Jammen meg effektiv Regner med at poden straks skal ha påfyll før vi spiser middag om en halvtimes tid. Det blir i dag båtpoteter, pepperhakkebøf, sopp, tomat og peppersaus. Nam nam. Fikk vite i dag at et av våre nærmeste vennepar (mannens forlover) venter liten guttebass. Det blir så stas og de skal ha i mars! Ha en super kveld ladies Her blir det Skal vi danse og deretter gullrekka på ennarkey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. september 2006 #49 Del Skrevet 29. september 2006 Tenk at lillegutten din er 1 mnd alt. Gratulerer masse med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. september 2006 #50 Del Skrevet 29. september 2006 Så flott at det hjalp med kiropraktor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 30. september 2006 Forfatter #51 Del Skrevet 30. september 2006 Monja og Grooo: Nå er jeg ikke i tvil lengre - gutten vår smiler nå kontrollert når vi dikkedakker med ham . I dag har vi vært på farten siden halv ni og han har vært i storform. Ikke noe magetull i det hele tatt! Tenk at han har blitt så mye bedre. Synes det er helt utrolig . Vi gikk inn og ut av butikker og regnet, likevel var han i storform under de to ammingene og sovnet ikke lenge etter. Det er så godt å ha gutten min tilbake Fikk kjøpt bursdagspresang til pappa på Zara. En sjokoladebrun tykk genser som kommer til å være kjempefin på ham bare størrelsen er riktig. Uansett så kan den jo byttes. Fikk invistert i en ny paraplyx også - vel verdt de 149 kronene jeg brukte på den. Kvelden skal gå med på å slappe av, spise taco og se på stæsj som lventer på dvdopptakeren. Deilig kveld med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 30. september 2006 #52 Del Skrevet 30. september 2006 Er det ikke herlig da de smiler???!! Snuppa smiler med HELE ansiktet. Hun vet hvordan hun skal smelte mammas hjerte ja Ha en finfin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 30. september 2006 #53 Del Skrevet 30. september 2006 Er så deilig når de smiler ja! M har begynt å le med latter når ting er morro, det er stas det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. oktober 2006 #54 Del Skrevet 1. oktober 2006 Guri så bra dere fikk hjelp av kiroen...Hadde blitt steike tullete av mye grining og se på sånne smerter...her er vi litt bortskjemte vi... Men bra at ting er bare fine nå! For effektiviteten! Er sikker på at småbarnsmødre er verdensmestere i effektivitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #55 Del Skrevet 3. oktober 2006 Linkri: De er nyyyyydelige når de smiler . Og de blir bare større og bredere for hver dag som går... Grooo: Gleder meg til latter... Skytte: Griningen er det ikke så farlig med, men det å se ansiktet og kroppen som vrir seg, det er det som river i morshjertet mitt . Men nå er det sannelig over . Føler forresten at jeg virkelig har vært flink til å gjøre husarbeid, luftet hunden og passet ungen. Rene Stepford Wife ------------------------------------------------ Et par dager siden jeg var her sist. Tiden har vært kjempe fin med en lykkelig liten gutt som sover godt og ikke har vondt i magen lengre. Regner med at kiropraktoren har rett når han sier at det ikke er i magen han har vondt, men i ryggen. Når han presser for å få ut luft/bæsj så har han strammet magen noe som gjør vondt i ryggen. Var til behandling med ham i går også og han er blitt mindre stiv i ryggen. Skal yilbake igjen på torsdag. Hjemmeleksen min er å massere ham langs ryggraden (på begge sider). Dette skal jeg bare fortsette med da det vil gjøre tassen mye mer bevegelig når han begynner å krabbe. Dette har virkelig virket!!! Ikke noe mer gråt foruten når han er sulten, trøtt eller vil kose Til neste uke er det treff hos meg på torsdag. Hvem er det egentlig som blir med? Sender ut veibeskrivelse. Håper det passer sånn ca 12 da tassen skal på 6 ukers kontroll 10.20. Tassen og jeg (og som regel voff) er jo ute og farter hver bidige dag (omtrent). Synes det er deilig å komme seg ut av leiligheten og få brukt bena. Om ikke jeg starter opp trening på Elixia denne uken så blir det i hvertfall neste uke. Tassen er jo fem uker i dag , så på tide å komme i gang med litt styrketrening. Noe annet gidder jeg ikke iom at jeg går minimum en mil om dagen. Det bør holde I går var vi på Majorstua politikammer og fikset pass til meg. Skal jo ha til tassen også, men han må registreres i Folkeregisteret først. Var derfor der i dag tidlig for å levere arket hvor vi har skrevet navnet hans osv. Fikk forresten passet i posten i dag - etter kun en (1) dag I dag skal vi ha laks, poteter, agurksalat, gulrøtter og hjemmelaget sandefjordssmør til middag. NAM! Mannen er på vei hjem så får vel sette i gang. Tenkte bare jeg skulle dele et par bilder med dere før supermedlemskapet mitt får ut på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #56 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fårikål Marius Jeg kan smile litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 3. oktober 2006 #57 Del Skrevet 3. oktober 2006 For noen nydelig bilder av lille gutten din. Kjempefin Mariusgenser altså og veldig fin hårtust på hodet. Koselig at du vil legge de ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. oktober 2006 #58 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kjempefine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. oktober 2006 #59 Del Skrevet 3. oktober 2006 Åhh han er jo alldeles nydelig... Han må nok ha en pen mamma og pappa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #60 Del Skrevet 3. oktober 2006 Takk for sønneskryt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå