Murmelmy Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #502 Skrevet 29. desember 2006 Hei på dere! Nå har jeg fått tilbakemelding fra min første leverte MT. Positivt Mannen er i skrivende stund ute for å hente minstegutt. Storegutt (les voff) sitter på fanget mitt. Vi har vært ute på tur i skogen og kost oss. Er så deilig å være bare oss to alene i skogen når det er mørkt og kaldt. I dag har vi fått byttet jakken mannen fikk av meg til jul, kjøpt to topper til meg og et par sko til mannen. Handlet mat har vi også gjort, samt gjort i stand middagen. I kveld består den av hjemmelagde krydrede kjøttboller, ovnstekte poteter, salat, aioli og pestodressing. Nam Skal bli godt å se minsten igjen nå...han er så god Ha en super fredag, jenter!!!
Gjest miiip Skrevet 29. desember 2006 #503 Skrevet 29. desember 2006 Hei og hopp og hurramegrundt og snart er det 2007! Kos deg!
Lavalampe Skrevet 1. januar 2007 #504 Skrevet 1. januar 2007 GODT NYTTÅR! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Håper det nye året bringer mye positivt med seg for deg! Et nyttårsdikt i boka di fra Lava, som har snoka i de siste dagers skriveri og sett du har tatt skrivefri!
Imax Skrevet 1. januar 2007 #505 Skrevet 1. januar 2007 Godt nytt år Murmelmy! Måtte 2007 bli et like spennende år som 2006 har vært! :hoppe: :hoppe:
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #506 Skrevet 2. januar 2007 Fikk ikke svart deg på PM (full innboks), men tusen takk for svar!!! Du er toppen! Og....jepp.....det er lov å le!
Murmelmy Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #507 Skrevet 2. januar 2007 Godt nyttår til dere også jenter Og Lava, tusen takk for enda et flott dikt! Xavia: Har slettet alle meldinger i inboxen nå. Beklager at jeg lo, og lykke til ------------------------------------------------------ Har vært syk siden lille nyttårsaften, men nå er formen min mye bedre. Nå er jeg "bare" forkjølet. Da blir det babysvømming i morgen I daghar naboen og jeg med våre to små gått laaaang tur og vært på shopping. Kjempe koselig og utrolig flott ute nå. T er bare super for tiden. Lå i vognen med kalesjen (?) åpen og tittet seg rundt. Var super da vi var og shoppet. Fikk en kosebukse til meg og to joggebukser u/fot til minsten. Nå har han holdt mamman sin med selskap mens hun spiste risengrynsgrøt til middag. Han i vippestolen, og jeg på gulved ved siden av ved pc'en Mannen jobber sent i dag, så vi to skal kose oss sammen til han og voff kommer hjem. Nå sitter han og prater og bobler med spyttet sitt (kult for tiden ) I kveld er det Grey's og CSI. Sistnevnte blir tatt opp og nytt i morgen . Ha en super aften!
Lavalampe Skrevet 2. januar 2007 #508 Skrevet 2. januar 2007 Spyttbobling er toppers her i gården også. Ikke rart, med de enorme mengdene av slev og spytt som denne karen produserer. Sa noen kraftkrise?
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2007 #509 Skrevet 3. januar 2007 GODT NYTT ÅR TIL DERE BEGGE, MURMELMY!
Grace Skrevet 3. januar 2007 #510 Skrevet 3. januar 2007 Godt nytt år. Kan jeg spørre hvor du går på babysvømming?
Murf Skrevet 3. januar 2007 #511 Skrevet 3. januar 2007 Vi skal på babysvømming på søndag! Jippi! Gleder meg!
Murmelmy Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #512 Skrevet 3. januar 2007 Hei på dere Babysvømmingen i dag gikk så som så . Trodde minsten var uthvilt, men det var han ikke. Kanskje fordi han lå våken og tittet opp på den store verden fra vi gikk hjemmefra. Fikk sitte på fanget til mamman sin på bussen også. Dermed var det maaaange inntrykk og minsten ble trøtt og sliten. Startet bra de ti første minuttene, gråt de neste ti og vi gikk opp av vannet og dro ti minutter før det sluttet... (varer i 30 min). Så da kom vi oss avgårde fra Badenymfene på Ammerudhjemmet. Gleder meg likevel til neste gang Ha en fin aften
Murmelmy Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #513 Skrevet 3. januar 2007 Har søkt om barnehageplass fra 1. august i dag
Murf Skrevet 3. januar 2007 #514 Skrevet 3. januar 2007 Hvor søker man? Vi skal på babysvømming samme sted! Hihi.
Murmelmy Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #515 Skrevet 3. januar 2007 Hvor søker man? Vi skal på babysvømming samme sted! Hihi. ← Du søker her.
Murmelmy Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #516 Skrevet 3. januar 2007 Det var veldig deilig vann på Ammerudhjemmet, men garderobe og dusje er lite. Husk å ikke ta med for mye, det er ikke plass
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2007 #517 Skrevet 5. januar 2007 Barnehageplass ja...uff...skal søke snart vi også...tenk at de skal begynne i barnehagen i år, Murmel! GOD HELG!
Gjest miiip Skrevet 5. januar 2007 #518 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har også søkt barnehageplass! Nå krysser vi alt vi har av fingre og tær og andre ting.
Fibonacci Skrevet 5. januar 2007 #519 Skrevet 5. januar 2007 Babysvømming er gøy! Må snart tenke på barnehageplass vi også. Hvorfor må tida gå så fort? Ha en flott fredagskveld!
Lavalampe Skrevet 5. januar 2007 #520 Skrevet 5. januar 2007 Å herlighet, barnehageplass! Er det overhodet mulig å søke dersom man ikke er folkeregistrert i Oslo?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå