Gå til innhold

Murmelmy prater videre...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oj!! Får vi se bilde! Du er sikkert fin! :Nikke:

Må bli en dag jeg har årna meg litt ;)

Skrevet

Du ble sikkert kjempefin på håret. Forandring fryder uansett.

:klem:

Skrevet

Utrolig flott MT! :tommelsmil:

Ser utrolig kjekt ut å bære småttisen i den der... :Nikke:

Du er superflink! :klappe:

:klem: til deg!

Skrevet

Takk :)

Fikk forresten min første bestilling på MT inne på tettinntil i dag :Nikke:. Det var gøy!

Skrevet

Syr du for salg?

Hadde jeg bare visst det for noen dager siden.....

Skrevet
Syr du for salg?

Hadde jeg bare visst det for noen dager siden.....

Fikk forespørsel om å sy, så da gjør jeg jo det :). Tok det som et kjempekompliment at hun ville ha "min" type MT :Nikke:

Skrevet

Jeg er veldig spent på hvordan søsterens kommer til å se ut. Kanskje du får en aldri så liten forspørsel av meg også etter hvert? :sjenert: Synes dine så kjempefine ut. Jeg likte utrolig godt den grønne, selv om jeg hadde trodd at jeg var sånn ensfargoman. :ler:

Skrevet

Så flink du er til å sy!! :)

Sjekka på tett inntil om bærehjelpere, men var jo ingen rundt her da..... :sjenert:

Fikk lyst på å bære jeg også.... :roll:

Skrevet

Bor jo ved Glomma jeg og, men mener vel kanskje å huske fra før at vi bor langt fra hverandre for det...

Men bare spør på Tettinntil, det finnes alltids en bærer i nærheten av deg selv om det ikke er en bærehjelper! Vi kan nok hjelpe til vi andre og :)

Skrevet
Jeg er veldig spent på hvordan søsterens kommer til å se ut. Kanskje du får en aldri så liten forspørsel av meg også etter hvert? :sjenert: Synes dine så kjempefine ut. Jeg likte utrolig godt den grønne, selv om jeg hadde trodd at jeg var sånn ensfargoman. :ler:

Det hadde vært veldig koselig. Jeg er også ganske konservativ, men koste meg med den nye MT'en i byen i dag. Fikk mange fine blikk :Nikke:

LinKri: TAKK :blomst:. Som Grooo skriver, så er det mange som kan hjelpe :)

Vurderer seriøst å sdtarte mitt eget lille kjøkken"foretak". Lage en hjemmeside og selge MT'er til de som måtte ønske. Kanskje en liten coachingtime hos miiip hadde vært noe :sjenert:. Hadde vært gøy å ha noe på siden av lærerjobben til høsten, og ikke minst til da :Nikke:

Hva synes dere?

Skrevet

Jeg synes absolutt du skal prøve jeg!

Viktig å spre bæregleden, alle burde ha en meitai!

Skrevet

Det høres ut som en super idé!! Må være kjempehyggelig å ha en hobby som også kan gi en aldri så liten bi-inntekt!

Skrevet

Oppskrifter jeg må huske...

Dølår:

75 gr margarin

75 gr sokkår

3/4 dl fløte

50 gr potetmel

100 gr hvetemel

1 ts van. sokkår

100 gr mandlår

180 gradår i ca 10-15minuttår

negårbollår (25stk):

100 gr smør

1 dl sokkår

3 dl havregryn

2 ss kakao

1 ts. vanilje sokkår

2 ss kald kaffe

også tilslutt rullår du de i blæudisen sammen med kokos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...