Grooo Skrevet 19. november 2006 #281 Del Skrevet 19. november 2006 Bærehjelpere? Jøss, er det vanskelig å få til? (Fikk litt sånn ammehjelp følelse her nå....) ← Neinei! Poenget er mer at man kan få teste ting før man velger hva man skal kjøpe! Du, sånn apropos trykknapper - du vet det finnes trykknapper du kan hamre på? Sånne som er mellom beina på bodyer? Ikke altfor dyre, og MYE morsommere å hamre enn å sy. ← Clas Ohlson er stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 19. november 2006 Forfatter #282 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg klippet gutten min i fingeren og han blødde så lenge at jeg måtte ta på ham plaster (Bamseplaster vel og merke )... Jepp, dårlig mamma - igjen Takk for knappetips. Er ferdig med hetta og har montert den på MT'en. VEldig fornøyd, ble kjempe bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 19. november 2006 #283 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Og forresten: Jeg har også bomma på Sigurds negl... Det er ikke akkurat lett å klippe de små neglene når småttisene vifter med armer og bein. Endret 19. november 2006 av miiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 19. november 2006 Forfatter #284 Del Skrevet 19. november 2006 Og forresten: Jeg har også bomma på Sigurds negl... Det er ikke akkurat lett å klippe de små neglene når småttisene vifter med armer og bein. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. november 2006 #285 Del Skrevet 19. november 2006 Det er sånt som skjer, Murmel! Har vært hyl og gråt her i kveld også, lille K skalla munnen eller haka i kragebeinet mitt. Det gjorde kanskje ikke så vondt, han ble vel mest redd. Uansett ikke no' moro når de har det vondt - får jo vondt langt inn i hjerterota sjøl... Jeg klipper forresten ikke neglene til K - når de fliker seg opp, så river jeg de bare av. Fungerer fint det også, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. november 2006 #286 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg klipper forresten ikke neglene til K - når de fliker seg opp, så river jeg de bare av. Fungerer fint det også, altså. ← Det funker ikke lenger med propellen min, neglene har blitt hardere nå. Derfor klippet jeg henne i tommelen forrige tirsdag, men det gikk heldigvis fort over det vonde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. november 2006 Forfatter #287 Del Skrevet 20. november 2006 Det funker ikke lenger med propellen min, neglene har blitt hardere nå. Derfor klippet jeg henne i tommelen forrige tirsdag, men det gikk heldigvis fort over det vonde... ← Det funker ikke å rive her heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. november 2006 #288 Del Skrevet 20. november 2006 *rekker opp hånda* Det er flere som har klippet små barnefingre, gitt... Men Storegutt har tilgitt meg nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. november 2006 #289 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg må bare si at dere er jo kjempesøte begge to!!!Både mor og sønn! Men en sånn MT så utrolig lur ut...spes med hette på..hemhemhem....Får man kjøpt de med hette på?Skulle så gjerne hatt en slags bæredings for kjappe turer til byen o.l....Eller kanskje jeg må spesialbestille en av deg................. Alle er så flinke til ting føler jeg...Jeg kan sy risposer-weee liksom...Og kjøkkengardiner,men hvor vanskelig er det da.. Ups...det var mange farlige mødre her nå Jeg biter et hakk i neglene så river jeg dem av...Men jeg har klippet en gammel dame i fingeren på jobb.......... Blødde rimelig heftig det også gitt..... SÅ da er jeg nok medlem i klubben jeg også! Ha en fortsatt kjempefin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 20. november 2006 #290 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har ikke klippet noen fingre enda! Men så overlater jeg stort sett neglene til mannen, da, nettopp fordi jeg er så redd for å gjøre det... Skytte, du trenger virkelig en MT! Murmel er så flink å sy at vi må bare bukke for en knall Meitai-debut og henført "stilig!" sukke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. november 2006 Forfatter #291 Del Skrevet 20. november 2006 *rekker opp hånda* Det er flere som har klippet små barnefingre, gitt... Men Storegutt har tilgitt meg nå da... ← Cr@sh: "Godt" å lese at det er flere enn meg Skytte: Takk for bildeskryt . Vet ikke om det er å få kjøpt MT med hette, men synes den ble veldig snasen . Brukte jo dobbelt så lang tid på hetta som påMT'en da . Bar minsten en halvtime i BabyBjörnen i staf og det var ikke godt for skuldrene mine. Synes det er helt utrolig hvor stor forskjell det er å bære med de forskjellige. Du får si i fra om du skulle bli MT-nøden, vennen , så skal vi se hva vi får gjort ----------------------------------------------------- I dag har jeg ikke gjort stort. Strøket 8 av mannens skjorter, ryddet i krydderskapet, gått tur med de minste gutta mine og pumpet meg masse. Vi se hvor mye minsten drikker og kanskje få inn en litt bedre rutine når vi er hjemme. Er så lett å bare legge han ved brystet når han griner. Morgendagen er allerede planlagt. Skulle egentlig ut til mamma og til frisøren, men avlyste begge deler. Vil avkrefte/bekrefte om minsten har kiss-syndrom og skal til manuell terapeut i morgen. I tillegg skal jeg se om jeg får kjøpt meg bunadsskjorte + noen julegaver. Bestis kommer på lunsj med sin lille tulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 22. november 2006 #292 Del Skrevet 22. november 2006 Hvordan gikk det hos terapeuten i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 22. november 2006 #293 Del Skrevet 22. november 2006 Måtte bare si HEIHÅ SØTA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 22. november 2006 #294 Del Skrevet 22. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. november 2006 #295 Del Skrevet 22. november 2006 Hvordan gikk det hos terapeuten i går? ← Det lurer jeg også på... til deg og T! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. november 2006 #296 Del Skrevet 22. november 2006 *rekker opp hånda - jeg har også klippet små fingre* Rognis; knallfint dikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 22. november 2006 Forfatter #297 Del Skrevet 22. november 2006 Murmel er så flink å sy at vi må bare bukke for en knall Meitai-debut og henført "stilig!" sukke! ← Søta Hei på dere idaC, Rognis, miiip, Cr@sh og LT Ja, i går var vi altså hos manuell terapeut og fikk påvist KISS på minsten. Han er stiv som bare det i rygg og nakke. Han ble "knadd" opp og mamma (les jeg) fikk vite hvordan hun skal forhindre at han stivner igjen. Han skal nå altså være "fri" i muskulaturen. Dagene flyr og i morgen skal vi ha hjemmedag. Mannen har tatt seg fri på fredag så vi tar helgen i morgen. Skal pleie oss litt. Vår lille familie på fire Kommer sterkere tilbake (i morgen *fnis*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. november 2006 #298 Del Skrevet 22. november 2006 Bra du fikk vist hvordan du kan hjelpe godgutten når han har vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. november 2006 #299 Del Skrevet 22. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 22. november 2006 #300 Del Skrevet 22. november 2006 Nå har jeg lest så mye etterpå at jeg har glemt hvem som spurte, men joda: Det selges meitaier med hette, de fleste som syr selger det. Skal snart sy en jeg og tror jeg! Eller.. hm.. trenger ikke stresse med det nå, for jeg har jo akkurat fått en lekker en i posten fra Rognebær så jeg har jo. Kan godt bruke den masse en stund, og sy en egen litt senere. Er så masse annet jeg vil sy og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå