Gjest miiip Skrevet 23. januar 2007 #581 Del Skrevet 23. januar 2007 Man kan godt ha utadvendt småttis med innadvendt småtiss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 23. januar 2007 #582 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg trenger tips til hyggelig gynekolog, vil helst sette INN spiral Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #583 Del Skrevet 23. januar 2007 Grace: SKal prøve Grooo, Lava og miiip: Jeg trenger tips til hyggelig gynekolog, vil helst sette INN spiral ← Smestadgynekologene er flinke og raske -------------------------------------------- I dag har jeg vært på langtur og gått mer enn 27.000 skritt. Flink Minsten ble lagt kvart på åtte på eget rom for første gang . Mannen hoster og harker om natten for tiden pga forkjølelse og minsten har sovet mi ndre bra. I natt våknet han før fire og var klar for dagen. Jippi . Lot han like å tøyse og han sovnet til slutt etter fem en gang. Våknet så 7.45, greit nok. La meg kl 2 i går og fikk vel tilsammen åtte timer søvn Blir spennende å se hvordan natten blir. Må straks inn og lukke vinduet. Skal være sånn ca 16 grader der inne, det samme som vi har på vårt soverom. Han har fått på seg sånn sovepose for å ikke sparke av seg dynen. I morgen er det babysvømming igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 23. januar 2007 #584 Del Skrevet 23. januar 2007 Kos dere på babysvømming i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 23. januar 2007 #585 Del Skrevet 23. januar 2007 Spennende med eget rom! Vi har ingen planer om det ennå, men det hadde nok gått greit for hun sover veldig bra om natten når hun først har sovnet. Men det er jo ikke godt å vite, kanskje er det pappans snorking som gjør at hun sover?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #586 Del Skrevet 24. januar 2007 Linkri: Blir ikke svømming i dag, minsten er pottetett... Skal på lørdag i stedet Grooo: Tihi, bakgrunnsstøy er flott vøtt! ------------------------------------------------- Da er første natten over og den gikk høvelig greit. Ikke noe problem å legge ham på eget rom, men han våknet litt oftere enn normalt. Han ble lagt 19.45, fikk mat kl 23.30, 02.30 og 04.30. Klokken halv fem nektet han å sove igjen (pottetett i nesen). Han holdt det gående til 05.20 før han sov til kl 07. På slutten før han sovnet så gråt han så innmari hjerteskjærende . Tok ham opp men han var helt utrøstelig. La ham ned igjen og han sovnet momentant Skal gjøre om på rommet i dag og få opp gjestesengen igjen. Greit for meg å kunne legge meg nedpå om det skulle ta helt av. Konklusjon: Alt i alt en grei natt (bedre enn de siste fire nettene...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. januar 2007 #587 Del Skrevet 24. januar 2007 Innom for å oppdatere meg, sånn litt i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #588 Del Skrevet 25. januar 2007 Lillegutt har blitt stor... ...også så glad han er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #589 Del Skrevet 25. januar 2007 Andre natt på eget rom. La seg før kl 21, ville ha mat 00, 03, også var det morgen kl 06. Lå deretter og pludret til halv syv hvorpå mannen hentet ham inn til oss. I ettermiddag skal vi få opp gjestesengen så da kan jeg sove litt der om jeg ikke orker å gå fra rom til rom. Er nemlig blitt syk igjen. Influensaen biter seg fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 25. januar 2007 #590 Del Skrevet 25. januar 2007 Det siste bildet der er jo bare ubetalelig... Håper du blir frisk igjen raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #591 Del Skrevet 25. januar 2007 Det siste bildet der er jo bare ubetalelig... Håper du blir frisk igjen raskt! ← Tusen takk NÅ sitter han og gynger i vippestolen foran tv'en . Jeg sitter ved siden av på pc'en og susser på han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. januar 2007 #592 Del Skrevet 25. januar 2007 Fine bilder av gutten din! De blir så fort store! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2007 #593 Del Skrevet 25. januar 2007 Så herlig han er Murmelmy! Håper formen din kommer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2007 #594 Del Skrevet 25. januar 2007 Så spennende med tilvending til eget rom. Jeg føler meg ikke klar for det enda jeg da, og nå ser det ut til at han også sover bedre om natta igjen, så da tror jeg vi fortsetter sånn som vi gjør inntil videre. Selvom rommet står klar til bruk. Håper du kvikner til snart igjen, har vært sjuk den uka her jeg også, ikke no' ålreit i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #595 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei Dråpemor Ja, det er litt rart med lillegutt på eget rom...men det går overraskende bra! Får kost litt med ham under nattammingen. Vi ligger og ammer på storesengen på rommet hans. ------------------------------------------------ Jepp, nå er jeg blid og fornøyd Ser ut til at sykdommen fant det for gått å gjøre retrett. Har nesten ikke halsvondt lengre! I tillegg så sov minsten fra kl 19.30-07 med mat kl 22.30, 01.30 og kl 07 . Han sov altså lengre i natt selv om han la seg mye tidligere enn de foregående nettene. Tassen skal ned til min tante om et par timer og skal være der til fem-tiden. Jeg skal på messe med mamma og rett og slett shine hjemmet. I kveld skal jeg på middag med jentegjengen. Gleder meg! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #596 Del Skrevet 26. januar 2007 Sånn da er 200 ml pumpet og jeg er klar til å dra på messe (må bare få på meg klærne ). Gleder meg til å se hva de har å tilby av ulike tøystoff og materiale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. januar 2007 #597 Del Skrevet 26. januar 2007 Han er kjempeherlig! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #598 Del Skrevet 26. januar 2007 Han er kjempeherlig! Ha en fin helg! ← Nå har jeg bestilt fem ruller med stoff fra Amy Butler . Kommer inen en måneds tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 26. januar 2007 #599 Del Skrevet 26. januar 2007 Å schteike, har du bestilt RULLER! Dette må jeg finne ut mer om. Jeg skulle også vært på messe, men det var i overkant langt å reise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. januar 2007 #600 Del Skrevet 28. januar 2007 Oi, ruller ja! HVor mye er det på rullen da? Og hva skal du sy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå