Fibonacci Skrevet 16. januar 2007 #561 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Så kos å lese hos deg! Det ER virkelig herlig å være mamma! Endret 16. januar 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. januar 2007 #562 Del Skrevet 16. januar 2007 Så herlig å lese om hvor fint dere har det! Det er best i verden å være mamma ja*sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. januar 2007 #563 Del Skrevet 16. januar 2007 Det er helt herlig å være mamma!! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 17. januar 2007 #564 Del Skrevet 17. januar 2007 Innom og oppdaterer meg og legger igjen en Har kikket på bloggen din... Kult navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2007 #565 Del Skrevet 18. januar 2007 Kjenner meg så godt igjen i det du skriver om det å være mamma og ha et lite, vidunderlig menneske i hus som stadig blir større og forstår mer. Moro å tulle med dem nå som de begynner å være med på moroa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. januar 2007 #566 Del Skrevet 20. januar 2007 Goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2007 #567 Del Skrevet 21. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #568 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei alle sammen! Gud som jeg forskjømmer min kjære dagbok for tidem Jadda! La T enda senere i går og han var i seng over kl 21. Fikk mat kl 02 (tror jeg) og kl 06. Ved siste mating var det heller jeg som prøvde å puppe ham i søvn der han lå og skravøa . Kvart over seks sto mannen opp og tok med seg poden mens jeg fikk sove til over 07.30. Vi la oss kl 22 i går så det vil i over 9 timer søvn! Må vel bare snu rytmen jeg også så jeg er uthvilt når vi står opp så tidlig. I dag er det gynekologen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #569 Del Skrevet 22. januar 2007 LT: Takk! Koser meg virkelig glugg i hjel Skytte: Snakket med venninnen min om akkurat dette og jeg sa at jeg er overrasket over hvor mye jeg koser meg. Jeg storkoser meg!!! Linkri: Cr@sh: Tusen takk! Har nå en heng & sleng blogg og en privat hvor man trenger brukernavn og passord. Er litt betenkt på legge ut for mye informasjon og bilder et sted som alle kan se (tihi, gjør vel det her på kg ) Dråpe: De er så fine . Nå er tassen så klar over at jeg kommer når jeg tuller med ham at han lukker øynene og bare venter på at jeg skal grave nesen min inn i siden på ham Cr@sh: God uke! Dråpe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. januar 2007 #570 Del Skrevet 22. januar 2007 Å tulle med de små er det herrligste som finnes! Lykke til hos gyn.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. januar 2007 #571 Del Skrevet 22. januar 2007 Barnelatter og store forventningsfulle øyne er det beste som finnes Håper det gikk bra hos gyn!Og at resten av uka også blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #572 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei LT og Skytte! Det gikk supert hos gynekologen (det er hun som svarer i den spalten i bladet "Gravid") og spiralen kom ut uten at jeg kjente noe som helst. Blør litt nå, det er det eneste... T hadde vært eksemplarisk hos oldemoren sin og smilt og sjarmert som bare det Har shoppet litt klær til minsten i dag og skal ut igjen om et par timer for å hente mannen. Ha en super dag/uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 22. januar 2007 #573 Del Skrevet 22. januar 2007 Ut med spiralen? Skal du lage flere barn med en gang? Jeg må ærlig innrømme at jeg gjerne vil vente en stund til før det kommer flere småttiser. (Nå holdt jeg på å skrive småtisser! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. januar 2007 #574 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Småtisser? Jeg lurer på det samme som miiip...! Endret 22. januar 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. januar 2007 #575 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Ut med spiralen allerede?? *hehe* Huff, jeg må vel også begynne å vurdere prevansjon om en stund... Hormonspiral skal jeg ikke ha, det er helt sikkert, så da gjenstår vel egentlig bare kobberspiral eller minipillen. Hmmm.... Endret 22. januar 2007 av Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 22. januar 2007 #576 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg og lurer! Småttiser har vel småtisser, så det spiller jo ingen rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #577 Del Skrevet 22. januar 2007 Min småttis har en småtiss Nei, jeg ønsker ikke en til helt ennå (men skjer det, så skjer det ). Sist måtte jeg på pergo og greier for å bli gravid og regner vel egentlig med at det må til denne gangen også. Mannen derimot er klar for å kjøre på igjen . Synes det er vel tidlig, men har jo ennå ikke fått menstruasjonen tilbake igjen. Fullammer ennå (ett grøtmåltid etter amming om kvelden). Nå sitter minsten ved siden av meg i vippestolen sin. Han ser på Mikke Mus, gynger i vei på egen maskin og smiler og ler . Rart jeg ikke er fremmed for tanken på en til!?!? Ha en fin kveld! Vi skal ha hjemmelaget pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. januar 2007 #578 Del Skrevet 22. januar 2007 Du kan vente litt syns jeg, så kan du gå gravid med nr to når jeg går med nr1... Fint at dere har det bra og at han er så god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 22. januar 2007 #579 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg og lurer! Småttiser har vel småtisser, så det spiller jo ingen rolle. ← Ikke alle småttiser ha slike småtisser som deres småttiser har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 22. januar 2007 #580 Del Skrevet 22. januar 2007 Ikke alle småttiser ha slike småtisser som deres småttiser har... ← Man kan godt ha utadvendt småttis med innadvendt småtiss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå