Murmelmy Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #381 Del Skrevet 5. desember 2006 Skytte: Hei på deg, det er bare å parkere så lenge du måtte ønske . Takk for MT-skryt og guttebasskryt. Send en PM til Lava, så kanskje du får vite Kverris: Har solgt noen allerede! Er ikke så innmari aktiv her om dagen jeg heller. Utrolig hvor busy man er som hjemmeværende Ida: Energi og giv er herved oversendt . Mannen lurer på hvor jeg tar det fra, men er i overraskende god form! LT, miiip og Grace: Stor ................................................................. Hva som skjer i murmelheimen for tiden? Litt av hvert Driver og syr disse MT'ene og koser meg med det. Neste prosjekt er vendbare lommeslynger. Er ikke så interessert i ringslynge da jeg synes halen virker å være litt i veien. Mulig jeg blir overbevist om jeg prøver det en gang. Minsten vokser og blir bare mer og mer nydelig. Sjarmerer mamman sin hver eneste dag . Er fremdeles superforelsket i ham og faller dyper for hver dag som går *fnis* I dag skulle venninnen min, våre to barn og jeg bade i basseng for første gang. Dessverre var det stengt , men vi prøver igjen på fredag. Vi dro på BrynSenter i stedet, shoppet litt og dro så hjem til meg og laget Chocolat Chip Cookies. Jeg spiser så altfor mye digg for tiden, men vekten går likevel nedover . Må skjerpe meg og få i meg mer fisk . Har forresten fått fryst Elixiamedlemskapet ut februar. Digg å slippe å tenke på det. Bare kose meg og gå turer som fysisk aktivitet. Helt utrolig hvor busy man er som hjemmeværende mamma . Har sjelden en hel dag hjemme - noe jeg trives med. Liker å være i aktivitet, så koser meg. Fikk solgt det elastiske sjalet mitt i dag. Får ikke minsten til å sitte ordentlig i det ettersom han er så tung. Han trives også mye bedre i Mei Taiene. Nå begynner Greys Anatomy, så da må jeg logge meg av. Ha en super kveld og uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. desember 2006 #382 Del Skrevet 5. desember 2006 Lenge siden jeg har vært her inne, og det høres ut som om du stortrives som mamma og hjemmeværende Superfin MT du har laget! Det skal jeg huske på neste gang jeg har en liten tass å drasse på,! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. desember 2006 #383 Del Skrevet 5. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. desember 2006 #384 Del Skrevet 5. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2006 #385 Del Skrevet 6. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. desember 2006 #386 Del Skrevet 6. desember 2006 Ja nydelig MT! Onkel skal kjøpe til meg, han jobber i Sør-Kinahavet og er innom bl.a HongKong et par ganger i mnd. Men det blir vel til at jeg syr et par selv og etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 7. desember 2006 #387 Del Skrevet 7. desember 2006 Takk for i går! Sees til uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #388 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei på dere alle! Da er minsten levert og mor er alene. Har spist lunsj, drukket et par kopper kaffe latte og spiser nå x-antall hjemmelgde sjokoladekjeks (ære være amming!). Skal hente mannen på jobb om en times tid. Vi skal kjøpe tripp trapp stol med tilbehør for mamma (dåpsgave til minstemann), rammer til bildene besteforeldrene får til jul, kjøpe mat og hjem for å kose oss . Må først shine litt hjemme Skal sette meg ned med den nye symaskinene etterpå - gleder meg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #389 Del Skrevet 9. desember 2006 Pumpet meg i går kveld og i dag morges og nesten ingenting kom ut . Skal pumpe igjen nå...håper jeg ikke er i ferd med å miste melken. Men på den annen side så hadde det vært greit om jeg gjorde det...minsten er nemlig "livredd" når pappan har ham. Mannen var jo hjemme alene på onsdag og ungen hylgrein og var helt utrøstelig hele kvelden... I dag tidlig gikk jeg ut med voff og ungen var som onsdag mens jeg var borte. Hver gang pappan holder ham så gråter han. Hva skal jeg gjøre? Mannen min er jo helt fortvilet og blir så utrolig lei seg (forståelig nok). Bare han skifter bleie eller prater til guttungen så begynner han å gråte. Det er så sårt for meg og ikke minst for pappan. Han er jo så glad i og stolt av sønnen sin, men så får de jo ikke noe kos sammen. Blir så lei meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #390 Del Skrevet 9. desember 2006 Pumpet meg nettopp og fikk ut 120ml tilsammen...to timer etter siste amming... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. desember 2006 #391 Del Skrevet 9. desember 2006 Så leit at det er sånn når pappaen skal passe på ham! Har det blitt sånn nå nylig? Ylva er redd for bestefarens stemme, den er så dyp, så han kan ikke snakke når hun er hos ham... Hva med andre fremmede, er det også skummelt? Håper pumpinga tar seg opp, det går gjerne veldig opp og ned det der. Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 9. desember 2006 #392 Del Skrevet 9. desember 2006 Det finnes en nesespray på resept som hjelper på melkeutdrivningen, spør legen din hvis du trenger litt ekstrahjelp ved pumping. Håper det går greiere etterhvert med pappakontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #393 Del Skrevet 9. desember 2006 Så trist å høre at gutten ikke er så glad for å være sammen med pappaen sin. Det kommer garantert til å gå over! Har han mulighet til å ta noen fridager til å være hjemme sammen med deg og guttungen? -Har han jobbet mye i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #394 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei LT, Murf og Xavia: Har pumpet nesten 300ml siden kl 14, ved to anledninger, så har nok nok () melk. Ja, det er utrolig leit det med T og pappan. Sr jobber altfor mye så jr ser ham max et par timer om dagen. I tillegg har det blitt mye helgejobbing i det siste... Kommer til å pumpe osv for at mannen kan gjøre litt av de koselige tingene fremover i tillegg til at han skal gi grøt etterhvert. Nå skal vi kose oss med indrefilet av storfe, båtpoteter, brokkol, sopp og hjemmelaget peppersaus - uten innblanding fra minsten (som forøvrig storkoser seg hos mormor og bestefar Ha en super kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #395 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Så bra at du har fått ut masse mer melk! Ha en koselig kveld! Endret 10. desember 2006 av Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. desember 2006 #396 Del Skrevet 9. desember 2006 Håper du har en deilig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2006 #397 Del Skrevet 10. desember 2006 Det er en utfordring det med at pappaene skal få nok tid med småttingene. Har noen små tendenser her også - om gullet er trøtt og sliten og sutrer av den grunn er det foreløpig bare mammas armkrok som gjelder. Jeg tror også det har litt med at mennene våre stort sett er sammen med guttene på kveldstid - og da er de jo gjerne trøttere og mer krevende enn på dagtid - og da blir det ofte mer gråting også. Mannen sa det for ei stund siden at "han gråter jo hver gang han kommer til meg", og selvom det jo var ganske riktig, så tror jeg at det har mer med at gullet er trøtt enn det har med pappan å gjøre egentlig. GOD SØNDAG I MURMELHEIMEN! Håper dere har sovet godt i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #398 Del Skrevet 10. desember 2006 Xavia: Pumpet meg i dag tidlig og fikk ut 300ml, så det går nok greit Cr@sh: Vi hadde det koselig Kverula: Det samme sier mannen min. At gutten gråter hver gang han er hos pappan sin... Men i dag så har det ikke vært slik i det hele tatt . Mannen har matet og kost, snakket og smilt. De har vært så søte sammen...T sovnet t.o.m. på pappan i stad! -------------------------------------------------- Våknet kl 9.30 av meg selv! Sto opp, dusjet, spiste frokost, pakket inn julegaver og koste meg. Hentet minsten sånn i 13-tida. Siden har vi vært hos svigers og prøvd dåpskjolen og kost oss hjemme. Minsten har vært i strålende humør, men måtte kaste inn håndklet i halv åtte-åtte-tiden. Ligger og sover nå, og snart tusler vi etter. I morgen kommer naboen på bakedag og kl 17 skal vi i dåpssamtale i kirken . Lurer på om jeg skal prøve å få dratt med naboen ned på åpen HS. Vil gjerne veie minsten Nattinatt! Har forresten lekt meg med den nye symaskinen i dag. Den er fabelaktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. desember 2006 #399 Del Skrevet 10. desember 2006 Hvilke mål bruker du på MT? Lurer på om jeg skal prøve å sy en for onkel kommer ikke hjem før om halvannen måned... Og jeg er litt for utålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 10. desember 2006 #400 Del Skrevet 10. desember 2006 Innom for å se hvordan det er med dere! Lenge siden jeg har vært innom nå... Så bra at minsten slappet av hos pappan sin i dag. Er så kjedelig hvis de blir skeptiske altså... Har heldigvis ikke vært noe problem her i gården! Og håper virkelig ikke det blir det heller... Lykke til på dåpsamtale i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå