Gå til innhold

Murmelmy prater videre...

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Hei på dere,

Murf: Det er Krakow jeg skal til denne gangen for å besøke lillesøs. Var i Warsawa i juni og likte byen veldig godt. Rimelig og masse god mat ;)

MissS: Det er deilig å komme i gang igjen. Formen er overraskende bra, men det har sikkert noe med at jeg gikk veldig mye helt til slutten av svangerskapet + at jeg har vært ute og gått med minsten og voff hver eneste dag siden vi kom hjem fra sykehuset (fartet forsåvidt rundt på sykehuset samme dag jeg føtte også ;)). Det er bare å kaste seg ut i det!

iss: God helg til deg også snuppa!

Xavia: Får håpe det :ler:. Mangler ennå fem kilo, men passer dem nok før den tid. Kiloene har liksom flyttet seg opp i brystene :ler:. Skal i bursdag i morgen og prøvde for moroskyld den ene dressbuksen min. Den passet!!! Var litt stor tidligere så satt den som et skudd. Da har jeg noe å ha på meg i morgen!

-----------------------------------------

Gikk hjemmefra klokken ett i dag for en hastetime hos kiropraktoren. Minsten har vært litt sutrete de siste par dagene så jeg ville ta en ekstra tur innom før jeg reiser på mandag. Mest sannsynlig er det fordi han er forkjølet, men ville innom for å være sikker.

Fikk en annen kiro i dag i.o.m. at jeg ringte dit i dagog han hadde en helt annen fremgangsmåte enn den faste vi går til. Han kjente fremdeles spenninger og presset på de. I tillegg så la han merke til at poden er stiv i ryggen. Han er jo en stor sterk baby, så når han gråter går han i bro og det er umulig å "rette" ham ut igjen. Fikk noen triks av han også.

Nå har jr. sovet mer ellermindre siden klokken 13 (utenom en halvtime hos kiron) og har ikke spist på fem timer. Merker det på mine to fordeler :ler:. Må inn å se til ham nå, forvisse meg om at han puster...

Lurer på om jeg slenger ut puppen litt for fort så han aldri rekker å bli skikkelig sulten. Likevel sover han bra da... Fikk mat da vi la oss klokken 22.30, deretter 02.30, 05.30 også sto vi opp rundt halv ti. Gled jeg sover godt :Nikke:

Nå driver jeg og baker kaker - det lukter nyyyyyydelig i hele leiligheten. Mannen ringte nettopp og sa han var på vei. Gleder meg til å ha en skikkelig fredagstvkveld med ham og de to små (Theo og voff). Middagen i dag er indrefilet av storfe, brokkoli, ovnstekte båtpoteter og hjemmelaget peppersaus. Får vann i munnen av mindre :ler:

GOD HELG :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sydde meg bæresjal i går og er superfornøyd :hoppe:. Har hittil kun prøvd med en bamse på Ts størrelse og da var sjalet perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LT: :kyss:

Tusen takk for msn-hjelp med bæresjalet i går, Grooo! :klem:

----------------------------------------------------

Jepp, det er offisielt. Mine gutter er best i verden :hjerter:. Jeg blir så forelsket i mannen min når han håndterer minime (altså mini-pappa). I går var vi i 80-års lag til mannens morfar og mannen var så stolt da han bar minsten inn for å vise frem. Stolt som en hane :ler:. Det at svigermor kom og kuppet barnebarnet med en gang var et skår i gleden hos far ;)

T sov seg gjennom tre retters middag i går og var helt eksemplarisk. I dag har han vært likeså. Vi var på Mecca og spiste lunsj. Han fikk mme på flaske av et vennepar av oss som skal ha en liten en i mars. Deretter lå han på puffen og så seg rundt til han sovnet :hjerte:

I morgen drar vi til Krakow. Har pakket ferdig og nå gleder jeg meg masse. Skal blir utrolig godt å komme seg vekk en liten stund. Kun tenk på den lille og meg selv, ikke bekymre meg for om voff får nok oppmerksomhet og om mannen kommer hjem rett etter jobb eller er nødt til å jobbe overtid - igjen. Han har jobbet mye de to siste ukene (pga statsbudsjettet og ringvirkningene av den).

Hmmm...må huske å pakke luer og Marius-genseren...

I dag er jeg mett og føler meg oppblåst. Spiste så sinnsykt mye kaker og jævelskap i går. Fikk med oss mye hjem og har spist en hel haug i dag også :riste: - ikke bra.

Regner med dere klarer dere bra uten meg en liten stund ;)

Her er i hvertfall noen bilder av lillemann dere kan kose dere med så lenge (blir fjernet på torsdag):

*bilder er slettet*

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur! Håper du får kost deg skikkelig, OG ikke minst shoppa masse! ;)

Han er fortsatt bare så søt han gutten deres! :hjerter: Den fleece dressen hann hadde så utrolig deilig ut. Hvor er den kjøpt? :sjenert: Og hva slags størrelse bruker han i klær nå? Vi har også tenkt å kjøpe noe ala den dressen, men jeg er så usikker på hva slags størrelse vi bør gå for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LT: Ja, han er en storing :hjerter:. :klem:

Xavia: Den dressen ble kjøpt i fjor av pappas sambo på KappAhl. Jeg låner den etter bittelillesøs, skjønner du. Pappas sambo likte den så godt at hun kjøpte ennå en i str 74. Theo bruker nå 62, men kan fint ha 68 i bodyer :Nikke:

Kverris: :kyss: og takk :)

Da stikker vi om en times tid. Søster savnet kun en ting fra Norge og det var deasent brød. Derfor drar minsten og jeg på Åpent Bakeri for å kjøpe med et til henne :ler:. Husker jeg fikk tilsendt Toro Bernaise saus i Australia ;).

Mannen skal på noe kursgreier på et hotell ved Oslo S så han tok med den store kofferten. Jeg drar bare innom for å hente den når jeg kommer ned til byen.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur! Og kos dere masse!

(Jeg fikk lakris i posten av mamma da jeg hadde et studieopphold i Polen, jeg fant aldri salt lakris der, et stort savn!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur! Og kos dere masse!

(Jeg fikk lakris i posten av mamma da jeg hadde et studieopphold i Polen, jeg fant aldri salt lakris der, et stort savn!)

Tihi. Lakris er et must. Kun i graviditeten jeg ikke var fysen på det... :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skytte: :kyss:

--------------------------------------------

Her var det folksomt *fnis*

Kom hjem fra Polen i dag etter masse shopping. Kjøpte overraskende lite til meg selv, men desto mer til mine menn, store som små.

Minsten var eksemplarisk på flyet ned, men ingen av babyene klarte å roe seg med en gang da vi skulle legge oss. De hylte i etapper til klokken var halv tolv, overtrøtte som de var. MEN, det var tydelig at det var noe som plagde min lille. På tirsdag så gråt han mer eller mindre hele dagen :grine: og jeg var så sliten. Ære være aleneforeldre! Skulle så ønske mannen var der for å bistå med et par armer til både meg og sønnen vår.

I går var han bedre og i dag enda bedre. Han ble puppet i søvn da vi skulle ta av med flyet (hylgrein på bussen fra hallen til flyet. Et sjakktrekk for vi fikk tre seter for oss selv :ler:). Han sov i de to timene flyet var i luften :hjerter:.

På flytoget la han en skikkelig bæsjebrøler. Skiftet på ham under rulletrappen på Oslo S på vei til T banen. Mannen hentet oss på en holdeplass og tror dere ikke han bæsjet ut ennå en bleie i bilstolen :ler:. Godgutten min :hjerte:

Kommer sterkere tilbake :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linkri :vinke:

Var på åpen helsestasjon med minsten i dag. I morgen er han ni uker og veier nå 6.620 gram og er 60.5 cm lang. Ikke rart han er i ferd med å vokse ut av str 62 :overrasket:

Har forresten trent i dag. Ble en time med Step og hundre sit ups. Har også kommet meg under 70 tallet, nærmere bestemt 69.9 kg :ler:. Men det er under 70!!!

Theo har de siste kveldene skreket av full hals. Vet ikke hva det er, men mistenker at han er trøtt. Det har vært full fart siden vi kom hjem fra Polen, så nå har vi bestemt oss for å roe ned.

Håper alle har det bra, jeg er innom i ny og ne :). Har forresten bestilt et hug-a-bub bæresjal og får det vel i posten i løpet av uken. Gleder meg masse :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er til å trene Murmel! Og 69,9 er så jaggu under 70, helt klart. Jeg veier nå 67.... det blir vel noen kilo til de neste månedene ja. :ler:

Du, kaller dere gutten for Theo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem fra tur!

Jeg var alene med Kveruliten første halvdel av forrige uke, og jeg tenkte som deg - ÆRE VÆRE ALENEFORELDRE! :forvirret: Det er slitsomt å måtte ta ALT alene - og særlig når de gråter. Man får jo ikke kobla ut et sekund...

Håper det står bra til - og det med å roe ned litt er nok ikke så dumt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...