Gå til innhold

Murmelmy prater videre...

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Så skjønne bilder du har lagt ut av Theodor :) Mariussettet ble jo bare dødsfint! Tror jeg må hinte litt til mammaen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så skjønne bilder du har lagt ut av Theodor  :) Mariussettet ble jo bare dødsfint! Tror jeg må hinte litt til mammaen min!

:kyss: Ja, genser og lue er kjempe fint! Veldig fornøyd :Nikke:

Vi får møtes snart, snuppa!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så utrolig fine bilder av prinsen din :hjerter:

Og så flink du er til å gå da! Imponert jeg!! (så får jeg litt dårlig samvittighet for at jeg ikke er like flink :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med neste uke. :) De bør vel inviteres som har vært med så langt? Grooo, MammaSarius, Imax, Murf, La Traviata... har jeg glemt noen da? :klø: Rognis er fortsatt langt borte. :grine:

*poff* (Er egentlig ikke her.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelige bilder av skjønn gutt :hjerte:

Er det ikke herlig når de smiler? Et babysmil - og senere barnelatter - kan blåse vekk de mørkeste skyer på få sekunder.

Kos deg masse med go'ingen din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo bare så skjønn! Og jammen har han vokst!

Godt at dagene fortoner seg hyggeligere for den lille pjokken. Det kan ikke være greit å ha vondt i magen.... Veldig bra at kiron gjorde underverker. Må du fortsette å gå dit med ham nå, eller er det nok med at du gjør de øvelsene du har beskrevet?

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En felles takk for sønneskryt. Verdens nuudeligste :hjerter: (sånn rent objektivt ;))

Linkri: Ikke ha dårlig samvete pga mindre gåing. Husk at jeg har en voff som også trenger en luftetur i løpet av dagen :Nikke:

miiip: synes du skal være her, jeg! Har fått PM fra en, men sender ut en PM om veibeskrivelse senere til alle de aktuelle. Er forresten superenkelt å komme seg hit kollektivt.

Monja: Smil er gull verdt selv om det fort kan skye over igjen :ler:. Gleder meg veldig til latteren...

Xavia: Han er blitt STOR ja :Nikke:. Skal bli spennende på 6 ukers kontrollen om en uke. Tror ikke de måler lengden da, men har målt selv og han ligger på 60 cm (født 51cm). Vekten ligger vel på rundt 6.5 kilo...

-------------------------------

I dag sto jeg opp 9.30 mens poden sover ennå. Han var matet ferdig sovnet sammen med oss kl 23 i går og ville ikke ha mat før 04.45. Nå venter jeg bare på at han skal brøle ut av sult.

Han lå på siden fram til halv syv, men da begynte han å stønne fælt og være urolig - masse luft sikkert. La ham på magen og nå har han sovet godt og lenge med langt færre stønninger. Vet det er :fyfy:, men her i heimen blir guttungen å sove på magen. Likevel kommer den dårlige samvittigheten snikende...

Har bestemt oss for takkekortbilde (barselsgaver) og det blir det han smilerpå med håret opp, men i farger. Skal bestille det nå... Så er det snart dåpsinvitasjonene som må lages.

Min farmor ringte i går og takket for sisst. Hun måtte bare si noe, og det var at vi måtte støtte hodet hans bedre :roll:. Hva sier du til det Murf? Hvorfor skal folk blande seg? Han har ALDRI fått knekk på nakken bakover - ALDRI! Merket at kanonene var ute med en gang... :rodme:

I dag skal jeg bare være hjemme. Gå en kort tur med barn og hund, men det er det. Lurer på om jeg skal vekke poden nå...han har jo sovet i over fem timer. Merker at det er to foran som trenger og tømmes :ler:

Ha en super dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings!

jeg må desverre fortelle at jeg ikke kan komme på neste treff, skal en tur til sørlandet og besøke mamma og noen venner, og nsb hadde bare plass til barnevogna mi på torsdagen :sur:

(Prøvde å si at jeg måtte komme tilbake på onsdagen, men da var jeg ikke garantert å få plass til barnevogna i nærheten av meg=tungvint når jeg skal reise alene. !"¤¤!#¤signaturtog!)

Har fundert på hva som skjer hvis hodet ikke holdes ordentlig opp; tror de at det skal falle av?

Nydelig gutt i Mariusgenser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en kjapp tur for å si fra at jeg veldig gjerne blir med den 12.! :hoppe:

Herlige bilder! Gutten din er så skjønn :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk - eeeeelskeeer sønneskryt :rodme:

Murf: Kjempe synd du ikke kan komme :(. Hodet faller ikke av, det ruller :overrasket:

LT: Supert at du kommer (dere)

Kverris: :kyss:

------------------------------------------

Vi kom hjem fra en times tur i skogen for en times tid siden. Etter det har tassen badet og nå ligger han og spiser på ammeputen. Kledde han nå i str 62 :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok! :blomst: Litt greit å skille klinten og hveten :Nikke: Meeeen, en sv.skaps dagbok på lur kan jo være kjekt det også - jeg har heller ikke slettet min, i håp om at det blir flere små her etterhvert og ;)

Høres ut som om du koser deg som mamma til godgutten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

º·.¸(¨*·.¸¸.·*¨)¸.-·º)

«.·°·.¤ Klem ¤.·°·.»

«.·°·.¤til deg¤.·°·.»

(¸.·º(¸.·¨* *¨·.¸)º·.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig gutt med så masse hår!!

Sondre har enda samme sveis som faren,men det er på tur! :ler:

Ha en fin dag og ei god helg med familien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frk Petra: Han er verdens beste godgutt (sånn rent objektivt selvfølgelig)

TT: Hei søta! Ja, greit å skille bøkene - men akkurat nå er det helt uvirkelig å skulle starte å skrive i en svangerskapsdagbok... Verdens søteste er gutten min :hjerter:

Monja: :klem:

Skytte: Han har masse hår, noe alle bemerker ;). Ikke har han mistet noe særlig heller. MEN, etter noen timer vannrett i vognen har han en skikkelig pulesveis :ler:

------------------------------------------------

I dag ble jeg vekket av brannalarmen ved nitiden. Dette er et helt nytt bygg så alarmen er felles og ljomer drithøyt i alle leilighetene. Jeg trodde først det var bygninsarbeid utenfor så jeg overså hele greia til jeg hørte naboene stå utenfor utgangsdøren og pratet. Da alarmen startet andre gang gikk jeg ut i oppgangen mens poden sov gjennom det hele :rodme:

Tanten til T kom i tolvtiden og ble et par timer. Jeg benyttet sjansen til å dusje, sette på en maskin og pusse tenner ;).

Vi kom oss endelig ut på tur klokka tre. Da skulle vi til kiropraktoren.

Nå begynner prison break. skriver mer senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...