Gjest ii Skrevet 24. september 2006 #1 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg kunne gjerne tenke meg å lære litt salsa. Bor i Bergen, og har funnet et par helgekurs for nybegynnere som kunne passe på sidene til Bergen salsaklubb. Noen som har deltatt på disse? Problemet for meg er at jeg er singel, og det står i beskrivelsen at det er best om en har partner med. Det står også at det går an uten, men jeg ønsker ikke å danse alene, eller bare med læreren... Noen som har meldt seg på slikt som singel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #2 Del Skrevet 24. september 2006 Ta med deg søstera di da vel Lipstick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 24. september 2006 #3 Del Skrevet 24. september 2006 Ta med deg søstera di da vel Lipstick ← Var det svaret til meg? Jeg har ingen søster, og er ikke Lipstick desverre, så det hjalp ikke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 24. september 2006 #4 Del Skrevet 24. september 2006 Ta med deg søstera di da vel Lipstick ← Herregud, hvem er det som gir meg skylda for ting jeg ikke har skrevet? Til trådstarter: Jeg har selv vært på salsakurs hos Raymi. Uten partner. Du er ikke nødt til å ha med deg en partner, selv om det absolutt er en fordel, og instruktørene til og med kan bli litt grinete når damer kommer alene på kurs. Har du noen mannlige venner du kan spørre, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå