Gå til innhold

Barbering eller hårfjerningsmiddel?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Glattbarbert

Ser at det skrives litt om barbering av pung, både jeg og kjæresten synes det er flott; penere, mer følsomt, bedre å ta på/suge på/slikke på ... (ikke "hår i maten"!). :)

For min del synes jeg også det er opphissende når jenta har lite hår i skrittet eller har fjernet alt, aldeles herlig å bruke tunga da!

Men, hvordan gjør dere dette? Har prøvd både høvel og maskin, men får det ikke helt til. Hårfjerningsmiddel ("Veet" f.eks.) er jo lettvint, men er det noen risiko ved å bruke det? For min egen del har jeg behov for å bruke det ca 1 gang i måneden, men jeg ser jo at huden blir litt rød og trenger godt med fuktighetskrem etterpå.

Råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Glattbarbert

:hoho:

Joda, jeg tenker nok på andre ting mesteparten av tida, men et praktisk råd er vel ikke av veien...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårfjerningskrem er svært sterkt og inneholder en del stoffer som ikke er bra for huden. Veet skal ikke brukes nedentil og siden du blir rød og sår ville jeg sluttet med det. På erotiske butikker får du kjøpt hårfjerningskremer som er spesiallaget til å bruke i kjønnsområdene. Jeg har ingen erfaring med dem selv, men det er jo verdt et forsøk, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med høvel, skum og goood tid?

Blir glattest og penest...

Ladyshaver går jo fort, men det holder ikke like lenge (men du slipper røde nupper hvis du er plaget med det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...