Gå til innhold

ETTER FØDSELEN...Hjelp

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Etter fødselen føler jeg meg så jævlig vid der nede, samboern min sier at det er ikke tilfelle, alt er faen meg helt ødelagt, mistet all selvtillit etter fødselen, før var jeg ganske vill og frigjordt, men nå føler jeg meg som ei gammel tante. Lysten er jo den samme som før og har egentlig lyst på rå sex, men klarer ikke og samboern min har også fått store problemer etter fødselen, han binder seg sier han. Alt er bare tull! Har faktisk vurdert å være utro, bare for å se om jeg er god som før og se om jeg klarer å slå meg løs... Men syns ikke det er helt riktig heller, så klart. Er jo veldig glad i gutten min :-) Glem knipe øvelsene, dem gjør jeg jo omtrent hele tiden, pluss at jeg rir(hest) det skal jo også være bra for oppstrammingen. Det må jo være noen her som har født og som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er bare og knipe i vei da, ingenting annet som hjelper. ikke prøv operasjon, tenk om det danner seg arrvev, så du mister mye av føligheten. knip og knip hele dagen lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Slapp av, og ta tida til hjelp.- Jeg trodde sjøl at jeg var ødelagt for livet...etter sying og diverse.........men det kom seg!!! Kroppen har en fantastisk evne til å bli seg sjøl igjen!

:lol::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest10

En graviditet er en påkjenning for kroppen og et parforhold , etter min fødselv av vår datter gikk det nesten ti mnd før jeg følte jeg var meg selv . Ikke gi opp bare ta tiden litt til hjelp . Og utforsk deg selv , mine erogene punkter har flyttet seg? Kan idag si, 2 år etter fødslen at jeg ikke har hatt et bedre sexliv .................men du må tørre å slippe deg løs , og det er det kun du som kan gjøre noe med . Det sitter i hodet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er nok helt riktig at det sitter i hodet, jeg føler meg ikke bra nok lenger. Men jeg kjenner jo selv at det er litt bedre plass enn før, kommer sikkert ikke til å bli noe særlig trangere, sønnen min er ett og ett halvt år, så kroppen har hatt god tid til å trekke seg i sammen. Men dette er jo psykisk så jeg må nok bare overbevise meg selv om att jeg er god sånn som før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gjest!

Jeg kan jo svare deg så godt jeg kan!

Trist å høre du har mistet selvtillit og troen på deg selv.

Men du skal vite det at du er ikke alene om å føle det slik... etter en fødsel.

Lysten er nok der og du kan hende du ønsker det "røffere" enn vanlig.

Dette er også helt normalt.

At du føler at du ikke er "like" god som vanlig vet du best selv. Ny idêr og nye steder skal tilfredstilles.

Det å forsøke noe nytt for å se om du duger.... kan du legge helt vekk.

Dette vil ikke hjelpe dere noe i det hele tatt. Bare tvert om helt sikkert.

At du er vid der nede vil etterhvert bli smalere igjen. Tenk du har hatt et menneskehode kommende ut derfra..... hva kan du forvente?

Vel..... det jeg prøver å si her.

Snakk ut med din samboer.. fortell hva du føler og si at det faktisk er et problem for deg. Dette er tungt for deg... noe han muligens ikke har latt merke til. Da du har tatt deg tid til å skrive her om dette er nok problemet større enn du tror.

Jeg sier ikke det at det er galt å skrive innlegg her....tvert i mot.....

Men som sagt, snakk ut med kjæresten din "gutten din".

Jeg ønsker deg lykke til.... tenk positivt og tørk støv av gammelt redskap.

Klem fra Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

TRO PÅ DET GUTTEN DIN SIER.Han er jo den som kjenner hvordan du er inni. Hvis han ikke har problemer med å"komme", så er du trang nok. Et tips er å knipe alt du kan når han holder på, så finner du fort ut om du har slappe muskler eller ikke. Har selv 4 barn (nr. 1 når jeg var 15 år, siste når jeg var 23 år, er 30 nå). Musklene mine er det ikke noe i veien med sier mannen min. Hvis musklene skulle bli slappe etter 1 barn, så var det ikke mange som hadde fått flere. Ta tiden til hjelp,slapp av og nyt hvert øyeblikk dere er sammen. Å være utro hjelper ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
..enda en god grunn til å ta keisersnitt!!!!!

Argumentasjonen som går ut på at man skal ha keisersnitt for å spare underlivet synes jeg høres skikkelig lavmål ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

nei, jeg mener det jeg

når jeg skal føde da skal jeg garantert ha keisersnitt.

å utsette underlivet på den måten er helt grusomt. i min familie har alle kvinnene raknet så mye opp at de har ikke kunnet sitte på nesten tre uker etter fødselen.

mor kunne ikke engang gå på toalettet, for det var så torturerende vondt med alle stingene.

nå i dag er de alle slitne og vide ikke minst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
nei, jeg mener det jeg

når jeg skal føde da skal jeg garantert ha keisersnitt.

å utsette underlivet på den måten er helt grusomt. i min familie har alle kvinnene raknet så mye opp at de har ikke kunnet sitte på nesten tre uker etter fødselen.

mor kunne ikke engang gå på toalettet, for det var så torturerende vondt med alle stingene.

nå i dag er de alle slitne og vide ikke minst!

Hørest ut som om at de har prøvd å skremme deg skikkelig å da. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Eit svangerskap med påfølgjande fødsel gjer nok noko med kroppen din og ikkje minst psyken. Også kona sleit/slit med dette. men......

"Om du er like god som før" - Har det berre med kor vid/trang du er? Det å vera god er vel mykje meir enn å vera eit passande hol? Din erfaring og evner til seksuell samvær forsvann ikkje ut av kroppen din saman med barnet. Bruk det du kan og høyr på partnaren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...