Posh Skrevet 17. januar 2003 #1 Del Skrevet 17. januar 2003 Hei. Jeg har sett at du har bruker Dermalogica produkter. Det jeg lurer på er hvor du går og kjøper de? Har du fått en analyse av huden din og deretter fått anbefalinger om hva slags kremer som er bra? Jeg har skikkelig problem hud og er lei av å gå til forskjellige hudpleiere og hudleger. Har hørt mye bra om Dermalogica produkter og tenkte jeg skulle prøve de. Trenger bare å vite hvor jeg skal gå og kjøpe de.. hvor jeg får ordentlig hjelp. Hvor de har greie på tingene sine! Har du noen anbefalinger? Posh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. januar 2003 #2 Del Skrevet 17. januar 2003 Dermalogica kjøper jeg hos min hudpleier. De analyserer huden din og hjelper deg med å sette opp ett komplett rens- og pleieprogram. Gå til www.dermalogica.no der finner du en liste over alle salonger som fører disse produktene og du kan finne den som ligger nærmest deg. Anbefales på det varmeste. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Posh Skrevet 17. januar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 17. januar 2003 Hei og takk for svar. Jeg har vært inne på sidene deres og sett... bor midt i Oslo. Har du noen anbefalinger til hvor jeg bør gå. Er lei hudpleiere som tydeligvis ikke har peiling på hva de snakker om. Posh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. januar 2003 #4 Del Skrevet 17. januar 2003 Når jeg skal til hudpleie går jeg til Cosmopolitana i Skovv. 11. Jeg har ikke lov til å legge ut tlf. nr. men det finner du på www.gulesider.no Jeg har også brukt Beth's Beauty Center (www.bethsbeautycenter.no) endel men det er ikke en Dermalogica Salong. De er skikkelig flinke på Cosmopolitana og de steller pent med deg. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå