Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #21 Skrevet 25. september 2006 Jo, har lest den. Er begrenset hvor mye man får brettet den likevel. ← Når jeg bretter min(minste str) så måler den 3 cm i diameter. Det krever nok bare litt øvelse, jeg har hvertall "fått inn" større saker enn det...
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #22 Skrevet 25. september 2006 3-4 ganger i døgnet holder. Du blør mindre enn du tror. Veldig overraskende å se hvor lite det er i begeret, jeg trodde jeg blødde flere dl om dagen da jeg brukte bind. ← Det kan holde å tømme den om morgenen og om kvelden for de fleste. Jeg blødde mer enn jeg trodde... da jeg klarer å fylle opp begeret på 2t den dagen jeg blør mest. Men det er ikke så vanlig. Det er ikke mer sølete å tømme begeret borte hos andre enn det er å skifte bind/ tampong, det er bare en vanesak. Jeg unngår å bruke det om jeg skal drikke alkohol, for da er jeg ikke sikker på om jeg får det ut uten søl og ordentlig inn igjen.
Gjest niomi Skrevet 25. september 2006 #23 Skrevet 25. september 2006 Jeg syns dette høres litt ut. Men når jeg tenker på det, så er jo ikke tamponger noe særlig mye bedre da. Skulle nok sikkert prøvd det selv dersom jeg hadde hatt kraftig mens, men jeg er en av de heldige, som blør i omtrent et og et halvt døgn i måneden, og som da også bruker av de minste tampongene, som jeg aldri klarer å blø igjennom...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå