Gå til innhold

Yasmin

Fremhevede innlegg

Skrevet
Noen erfaringer i forhold til bivirkninger?

Takk for svar!

:)

Det heter ikke "noen erfaringer i forhold til bivirkninger"... I forhold til betyr sammenlignet med. Du kunne ha skrevet: Har noen erfaringer med bivirkninger av Yasmin, det er i alle fall bedre...

Videoannonse
Annonse
Gjest beekeeper
Skrevet

jeg tror alle reagerer forskjellig jeg, så du må bare prøve deg frem og ikke hør på andre historier da du kanskje ikke reagerer på dem i det hele tatt.

Jeg brukte de i 4 måneder, men måtte slutte fordi jeg ble helt koko... Skiftet personlighet totalt. Men nå har jeg ikke lyktes med noe prevensjonsmiddel som helst, så jeg tror nok ikke at alle har det sånn av yasmin.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg fikk de samme bivirkningene som mange her nevner, men jeg skjønte det ikke før det "var for sent" og jeg var virkelig langt nede. For det tok sin tid før jeg fikk dem.

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg bruker Yasmin og var lenge veldig fornøyd, men føler at det er noen bivirkninger som har sneket seg på. Blant annet har jeg vært mer plaget av soppinfeksjon enn før, jeg får en h*lvetes hodepine før/i mensuka, og jeg syns at sexlysten har dalt. Det har gått nesten umerkelig sakte, men nå føler jeg at sexlysten er kjedelig lav, og jeg har en anelse om at p-pillene har noe med saken å gjøre.

Heldigvis har jeg ikke hatt noe særlig humørsvingninger, men jeg syns at jeg har litt lettere for å ta til tårene enn jeg pleier.

Når det går så gradvis er det vanskelig å merke det rett og slett.

Jeg har snakket med legen om å bytte, og gjør det neste måned.

Av positive ting: ingen mellomblødninger, lett mens med lite smerter (utenom hodepinen), renere hud, jeg innbiller meg at jeg har litt mindre hårvekst også, og altså lite humørsvingninger.

Skrevet

Lav sexlyst og depresjon. Heldigvis skjønte jeg at det var pillene, så jeg fikk slutta ganske kjapt.

Skrevet

Har hatt en del mellomblødninger innimellom, har gått på Yasmin i nesten 5 år og håper jeg kan slutte snart.

Som mange andre mistenker jeg at p-pillene kan ha noe med ekstrem hodepine, høyt blodtrykk og lav sexlyst.

Skrevet

Yasmin er de p-pillene jeg har fått flest bivirkninger av. Store menssmerter (dog ikke så store som når jeg ikke bruker noe....), humørsvingninger og kvalme de første to timene etter at jeg tok en pille.... :forvirret: Følte meg også generelt "rar"..

Sikkert mer og, men det er noen år siden jeg gikk på dem, så jeg husker ikke alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...