Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 21. september 2006 #1 Del Skrevet 21. september 2006 Hei dere, jeg trenger en veldig fin kjole, ikke gallakjole, mer cocktailkjole i stilen. Har dere noen designere å foreslå? Jeg vil ha en kjole som er enkel, elegant, kanskje med noen litt eksklusive detaljer. Håpløst spørsmål, kanskje, men jeg blir takknemlig for designere jeg kan sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #2 Del Skrevet 21. september 2006 hva med norah farah eller cecilie melli? :-D norske flinke designere og ikke så gæren pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 22. september 2006 #3 Del Skrevet 22. september 2006 Takk, Gjest! Cecilie Melli skal jeg sjekke ut. Vet du hvor det selges Norah Farah-klær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 22. september 2006 #4 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg tenkte også umiddelbart på Nora Farah - vet det er en butikk ute på Skøyen som har en del av klærne hennes, i alle fall. Men du kan jo sjekke hjemmesida hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #5 Del Skrevet 22. september 2006 Masse lekkert fra mange designere. Sjekk ut Matthew williamson. Prisene er riktig ekslusive, men lekkert er det! Jeg har en i silke,chiffon med paljetter. Super men skikkelig dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #6 Del Skrevet 22. september 2006 Takk, Gjest! Cecilie Melli skal jeg sjekke ut. Vet du hvor det selges Norah Farah-klær? ← Mener Norah Farah har en butikk på briskeby (på hjørnet ved brunz bazar, eh sikkert skrevet feil) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #7 Del Skrevet 22. september 2006 Masse lekkert fra mange designere. Sjekk ut Matthew williamson. Prisene er riktig ekslusive, men lekkert er det! Jeg har en i silke,chiffon med paljetter. Super men skikkelig dyr! ← Pia Haraldsen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kristian_* Skrevet 31. oktober 2008 #8 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Det skrives Nora Farah (uten h i Nora) hennes mailadresse er xxx E-postadresse fjernet. Reglene. Arwen (mod) Endret 31. oktober 2008 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #9 Del Skrevet 31. oktober 2008 Du kan jo se på www.nexteve.com. De skreddersyr kjoler=) Har ikke erfaring med siden selv, men har hørt mye positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 31. oktober 2008 #10 Del Skrevet 31. oktober 2008 Maggie Wonka kan også være verdt å sjekke ut i tilegg til Nora Farah og Cecilie Melli. Sistnevnte lager virkelig nydelige kjoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beebee11 Skrevet 5. november 2008 #11 Del Skrevet 5. november 2008 Malene Birger el. Maje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå