Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2006 #1 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Jeg prøver nå på et sunnere liv. Jeg har kuttet ut allt som har med brus, snop, chips osv. Jeg har erstattet det med frukt. Spiser samme middag som vanlig, men tar mere grønnsaker og mindre poteter/saus. Porsjonene er også mindre... Etter å ha gjort dette i en uke gikk jeg forvenntningsfull på vekten. Jeg har ikke gått ned et gram. Jeg har ikke trent ( begynner snart) . Vil mitt nye kosthold bare holde vekten stabil ? Må det trening til også ? Endret 21. september 2006 av slurry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agbre Skrevet 21. september 2006 #2 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg kan ikke svare deg på alt, men i den dietten jeg går på nå, skal jeg kun ha 200gr frukt om dagen. (2 middelstore epler f. eks). Det er jo mye sukker i frukt også. Drikk bøttevis med vann og spis ofte. Da går du ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #3 Del Skrevet 21. september 2006 Husk og at du kan ha vektsvingninger i forhold til menstruasjonssyklusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #4 Del Skrevet 21. september 2006 Hvis du spiser for lite, vil kroppen sette ned forbrenningen, ergo vil du ikke gå ned.. Ikke lurt å spise for lite! Spis så du blir mett, av sunne ting, vel og merke. Og Tren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 22. september 2006 #5 Del Skrevet 22. september 2006 Tenk heller på hva som hadde skjedd dersom du ikke justerte matinntaket Pass på at du får i deg nok kalorier pr dag så du ikke går på sparebluss. Dessuten betyr ikke det at du ikke har gått ned i løpet av en uke har ingenting å si, svært mange faktorer spiller inn, som syklusen, magefyll etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå