Gå til innhold

Hjelp til kjolevalg


Gjest anonym

Hvilken kjole??  

  1. 1. Hvilken kjole??

    • Venus 8333
      14
    • Maggi Sottero Cassandra
      27


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er så veldig mange som har MS kjole, så hvis du vil skille deg litt ut passer den andre kjolen best. Syns Venus kjolen var fin jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det kjoler i andre farger?Jeg kan ikke altfor mye om dette...hvis jeg skulle skille meg ut,hadde jeg virkelig gått en annen vei,valgt noe skikkelig funky!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Morgan, du hadde nok skilt deg ut hvis du hadde dukket opp med brudekjole på bryllupsdagen din, uannset med funky farger elller ei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Da var valget tatt. Kjole skal jo komme frem til mai, så jeg måtte bestemme meg nå.

Valget falt på Maggi Sottero. Hvorfor?

1. Klassisk og fin kjole

2. Kan bli enklere å selge etterpå

3. Prøvde begge kjolene en gang til, og syntes MS var nydelig.

Venus kjolen var også fin, men den blir litt mer "røff" i stilen. Jeg tror min kommende mann vil like MS best, eller jeg VET at han vil gjøre det. Og siden jeg føler meg fin i begge to, så hvorfor ikke velge en kjole som min kommende mann også vil falle for? Ikke det at jeg tror at han ikke ville likt Venus, men MS er nok mer i hans stil.

At så mange stemte på MS var også positivt. Viser at jeg velger en kjole som vil falle i smak.

Takk skal dere ha for synspunkt og hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Perser*

Kjempe bra! Maggie sottero er det ikke så mange som går med! kanskje 10-20bruder i året her i norge! Så du har gjordt bra valg nå :)

Gratulerer med kjolevalget og lykke til videre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Maggie Sotterso kjolen var den nydeligste.

Skulle gjerne gått med den selv jeg :)

Ser ut som folk har forskjellig smak, så du får gå etter hva magefølelsen din sier. Hvem kjole du føler deg mest vel i.

Du kommer til å bli en flott brud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er klart at du selv liker den, (men hun likte jo begge da Wiwi! og klarte liksom ikke helt å bestemme seg! Var vel derfor hun spurte her ?)

men jeg synes også Maggie Sottero kjolen var flottest og den var ganske spesiell og samtidig nydelig og forseggjort.

Tror du blir en kjempeflott brud :D

Lykke til :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...