Gå til innhold

Hjelp til kjolevalg


Gjest anonym

Hvilken kjole??  

  1. 1. Hvilken kjole??

    • Venus 8333
      14
    • Maggi Sottero Cassandra
      27


Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

HJELP!!!

Jeg står helt fast når det gjelder kjolevalget. Jeg har prøvd sikkert nærmere 30 kjoler nå, og har klart å redusere det til 2 stykker.

Begge to er nydelige, men på hver sin måte. Er det noen som kan hjelpe meg, og gjerne komme med kommentarer på hvilke som er best?

Jeg er selv 1.65 høy, slank og har rødlig/kastanje brunt hår.

Kjolene kan sees her: http://kjole.moo.no

Kom gjerne med dine anbefalinger, og annet som kan hjelpe meg :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venus sin kjole syntest jeg var den peneste...

Har du ikke prøvd noen av de? Det er litt lurt om du har mulighet til det!

Bilder lyver ofte vet du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...stemte på Maggi Sottero, Cassandra. Må si jeg likte de små detaljene i stoffet godt. Men den har litt "eventyrprinsesse-ballkjole" preg over seg, og så er det opp til deg om du liker akkurat det.

Men begge er fine altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en Maggie Sottero kjole selv når jeg giftet meg, og jeg syns MS her kjolen var finere enn venus sin! De har så mange lekre detaljer når man ser nærmere på kjolen (enn på bildet) også er de veldig dyre..

lykketil

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Jeg hadde også MS sin kjole når vi giftet oss. Synes Maggie sine kjoler er så nydelige og de sitter så fint på :)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Dette ser jo riktig så bra ut. TAkker for alle innspill så langt. Jeg har prøvd begge kjolene, og de sitter perfekt på begge to.

Og vet dere hva? Min kommende mann er en kløpper på internett, så han har klart å få pris på begge kjolene til meg ferdig levert til Norge. Venus koster 11 000,- og han får den til 5500,-, mens MS koster 13000 og han får den til 5500,- også. Er ikke det helt utrolig? Det gjør valget enklere for meg, men jeg må bestemme meg innen mandag så bare kom med flere kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke godt å si ut fra bildene, egentlig... Syns begge var flotte - den fra Maggi Sottero litt mer sånn 'askepott-aktig' kanskje, mens den fra Venus var litt røffere i stilen...

Det jeg kan si, er at jeg har valgt en Venus-kjole selv. Ikke at den ligner på 'din', men ekspeditøren i butikken sa at akkurat disse kjolene har et utrolig godt snitt - sitter nydelig på, og har en fin fasong!

Lykke til med valget - du blir nok nydelig uansett! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Venus-kjolen var den flotteste jeg, kanskje fordi jeg er litt usikker på om jeg likte snittet i MS-kjolen. Den var flott den også, men jeg fikk liksom mer følelsen av at det var en ”mamma-kjole”, p.g.a. den høye skjæringen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig?

Jeg er gutt.Jeg stemte på Maggi sin,en skikkelig Askepott-kjole.Det som trakk opp var også de flotte hanskene,eller hva dere kaller det.

Venus var kul,men ser ut som en julebord-kjole for meg,litt sånn a la røkejakke-opplegg.Jeg er glad i funkis-style,men det klassiske vinner her.

Vel,tvi tvi og god helg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes så absolutt Venus kjolen var finest. MS kjolen har jeg sett så mange ganger før. Jeg giftet meg 17. august 2002 og var ganske aktiv her inne da, og da hadde jeg på følelsen at mange skulle ha slik MS kjole.

Gled deg, du blir fin uansett hvilken kjole du velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte best Venus kjolen.

Det første jeg tenkte på når jeg så MS kjolen var at den ligner litt på en "mammakjole". :oops:

Lykke til med kjolevalg, bryllup og selvfølgelig ekteskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...