Gå til innhold

City_girl


City_girl

Anbefalte innlegg

:vinke:

hei hei alle sammen:)

Velkomen inn i min magiske lille verden:)

Nå er jeg rimlig stolt over at jeg endelig har kommet meg til å få opprettet en dagbok hvor jeg kan sammle alle tanker, følelser, og ting som gjør inntrykk på meg:)

Jeg ser også på dette som en enestående sjanse til å knytte vennskapsbånd rundt i landet:)

Jeg er ei jente på snart 24 år fra østkanten av Norge.

Sivilstatusen er satt til kjæreste. *med verdens beste gutt* :hjerter_rundt:

Kommer mer tilbake til dette litt senere;)

For tiden er jeg midtveis i 2 utdannelser, og hvis du nå spørr deg selv om det har vippa for meg så er det fullt forstålig, men hvis du henger med litt til så vil du snart skjønne at jeg bare føler meg en smule fortapt, å ikke helt klarer å avgjøre hva jeg vil med livet mitt. :ler:

Håper på mange besøk i dagboken min :):hjerter_rundt:

Endret av City_girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Hyggelig med første besøk i dagboken min:)

Kjenner ikke veldig mange her inne, så koselig at du tok turen innom; Clementine:)

I dag klarte jeg å forsove meg for første gang i år, så sliter litt med å komme igang i dag...

Noen som kan Forklare hvordan jaeg får laget signatur?... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Grattis med dagbok. Ønsker deg en fin dag!

Det med signatur tror jeg det står øverste i forumet her :)

Se her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=140030

Endret: satt inn link

Becca: Takk for hilsen i dagboka mi, og for hjelp med signatur:) Nå fikk jeg ordnet den også! :danse:

Ønsker deg en riktig fin dag videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt travelt nå så føler ikke at jeg har fått kommet helt igang med boka mi..

Som sagt er jeg 24 år og føler at jeg har havnet i en "blindgate". Jeg hadde en vannfast plan :ler: ... trodde jeg om hva jeg skulle bli, et bilde av hvordan jeg ville leve etc..

Men så har det vært et svært så begivenhetsrikt år på både godt å vondt, med en abort, dødsfall i familien og motgang på utdannelse nr.1.

Så begynnte tankene å svimmle rundt uten at jeg kom frem til noen ting. Følte meg plutselig så tom liksom..

Jeg våknet en dag og følte at jeg hadde "vokst" fra vennene mine.. :sjenert:

Var rart å møte de, for jeg hadde ingenting å si eller gi av meg selv. Å jeg skel love dere at jeg alltid har vært ei pratsom jente.. :ler:

Jeg har en trang til å tilfredstille alle andres behov før jeg tenker på meg selv, å det er ikke alltid like heldig for sånt sliter en ut..

Men må jobbe videre her jeg nå, kommer innom senere i dag:)

*city_girl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :) Høres kjent ut det der. Når alt ikke blir som en hadde forestilt seg omtrent hele livet. Gleder meg til å lese mer i dagboka di.

Nå er du satt på "spor emnet" ;) (abonnement på tråder)

Ha en fortsatt fin dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) Høres kjent ut det der. Når alt ikke blir som en hadde forestilt seg omtrent hele livet. Gleder meg til å lese mer i dagboka di.

Nå er du satt på "spor emnet" ;) (abonnement på tråder)

Ha en fortsatt fin dag.  :klem:

Takk for at du tok deg turen innom dageboken min igjen Clementine:) Ble glad for at du kommer til å følge meg i boken min videre. Jeg kommer også til å være fast gjest i boken din:) Håper så inderli alt ordner seg for deg snart :blomst:

Kjente du deg igjen i det jeg skrev?, det er godt å vite at man ikke er alene om å føle det sånn egentelig..For da får man jo muligheten til å diskutere det med noen som vet hva man prater om liksom..

Ønsker deg en kjempe fin kveld, og håper du får en kjempe fin helg:)

:klem:

Endelig helg!:) skal skrive mer etterpå, skal bare sove en time først for er så trøtt! :Gjesp:

*city_girl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Må nesten si i fra at linken din ikke funker helt... tror nok adressa du har satt inn ikke rikitg. Ta bare å kopier adressa som står oppe i adressefeltet når du er inne på dagboka di.

Ha en fin fredags kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titttei :)

Ja, jeg kjenner meg igjen. Nå vet jeg jo ikke mer enn det du ha skrevet her, men man kan vel si at jeg kjenner følelsen av at alt blir snudd oppned.

Ha en fin helg du også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med dagbok !!!!

Vil ønske deg velkommen og ønske deg en fin dag og en fin helg.

Skal følge med i boken din fremover  :)  :)

:klem:  :klem:

:vinke:

Takk skal du ha tutt:)

Koselig med hilsen i boken min.. hyggelig at du vil fortsette å følge med i min magiske lille verden:)

:klem:

Titttei :)

Ja, jeg kjenner meg igjen. Nå vet jeg jo ikke mer enn det du ha skrevet her, men man kan vel si at jeg kjenner følelsen av at alt blir snudd oppned.

Ha en fin helg du også.  :klem:

:vinke:

Hei igjen, clementine:).

Det er i hvertfall som om man må begynne helt fra scratch igjen syns jeg, man vet bare ikke hvilke ende man skal begynne i:)

:klem:

Internett ligger nede hjemme akkurat nå, så er ikke lett å få oppdatert dagboken sin. Det må jeg presse inn tiden til på skolen, å det er ikke alltid like lett..satser på å få nettet opp å gå igjen hjemme så snart som mulig, må bare komme meg til å få sendt maskinen på rep.. :sjenert:

I helgen har jeg tatt det med ro, å fått ryddet litt hjemme noe som virkelig trengtes:)

Sitter å har IT fag nå.. Ikke verdens mest intr, men må gjennom det å:)!

Ellers henger jeg egentelig etter med søknad å trening i forbindelse med utdannelse 1.. :sjenert: Nå må jeg gripe litt fatt i saker merker jeg, har nok vært for tiltaksløs ei stund..

Savner av å til tiden som barn, da den største bekymringen i livet var om hva slags farger man skulle fargelegge tegningene sine med .. :ler

må nesten ta en rask runde å kikke i noen dagbøker da jeg henger litt etter her.. :sjenert:

Endret av City_girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden som barn, da alle fargene dannet regnbuer og sola alltid skinte? :) Tror man kan gjenoppleve sånt, jeg. Som en mental tilstand... :pippi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :)

Var innom dagboka di jeg, og la igjen en liten hilsen:) Skal bli koselig å følge med her :)

:vinke:

Hei hei, Aylana:)

Så hyggelig at du var innom med hilsen i dagboken min:)!

Kjempe koselig at du vil følge med her i tiden fremover:)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden som barn, da alle fargene dannet regnbuer og sola alltid skinte? :) Tror man kan gjenoppleve sånt, jeg. Som en mental tilstand...  :pippi:

Ja, akkurat det jeg mener. Det var så bekymringsløst liv..I forhold til nå i allefall.. Tar meg selv i å bli mer innesluttet å har mer vansker med å åpne meg for folk face to face på privaten...

Jeg er lykkelig ut uttade, mens inni meg er jeg helt tom, føler at jeg ikke har noe å gi til de rundt meg. Skjønner virkelig ikke hva som foregår med meg.. Å jeg ønsker meg så utrolig nye venner som jeg kan dele alt med, som forstår meg å tar meg for den jeg er...

Takk for innlegg clemetine. Skriver mer i morgen:)

Sov godt alle sammen:)! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klem:

Gå ut og skaff deg nye venner :ler: det er aldrig forsent, husk å oppsøk de på arenaer som du trives best i.

Venner finnes overalt :) Jeg vil gjerne være din venn !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Gå ut og skaff deg nye venner  :ler:  det er aldrig forsent, husk å oppsøk de på arenaer som du trives best i.

Venner finnes overalt :) Jeg vil gjerne være din venn !!!!

Hei, tutt :vinke:

Takk for super koselig innlegg i dagboken min!:). Takk for at du bidratt til at verden ser litt ekstra lys å fin ut i dag:).

Jeg har prøvd, tro du meg.. men jeg blir så reservert å tilbakeholden.. eller rettere sagt jeg har blitt så reservert og tilbakeholden i løpet av de siste månedene.. før var jeg jo så utadvendt!.. Det er som om jeg rota bort meg selv i de mest "travle svingene i livet".. Jeg husker hvordan det var, men ikke når det forsvant.

Jeg vil finne tilbake til den jeg var en gang, og ser vel egentelig på denne dagboken som et "hjelp - til - selvhjelp" dagboken konsept..

Jeg spør stadig meg selv om det skal være sånn her å "bli voksen", om alt skal endres så drastisk og på så kort tid....

Jeg er i hvertfall motivert og innstillt på at jeg må gjøre noen endringer i livet mitt slik at jeg kanskje kan finne tilbake til følsen av lykke og glede seg over ting.. Må bare finne ut hva de endringen er.. :sjenert:

Er jo ikke det at jeg bare er ulykkelig nå, men det går i så bølgedaler at det begynner å bli direkte slitsomt.

Tar gjerne i mot ditt vennskap, tutt:). Det gleder meg å ha funnet en ny venn:)!

:klem:

*citygirl*

Endret av City_girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

argh.. midt mellom to mensperioder nå, og er litt hormonell! Jeg tror jeg med hånden på hjerte kan si at jeg er et STORT PMS troll..

Noen som har noen råd til disse plagene? følelsen av å være oppblåst, varm og klam i huden, irritabel (rettere sagt en tidsinnstilt bombe som kan gå av når som helst) og "letttere" overfølsomhet? :sjenert:

Syntes så synd på de rundt meg, for er jo ens nærmeste som opplever "helvetesuken".. og så kommer den dårlige samvittigheten krypende, å man ber om unnskyldning for n`te gang mens man er litt mer skamfull å illeberørt over at det gjentok seg nok engang, påtross av at man lovte å ta litt grep om seg selv slik at man kanskje kune unngå å "bite" til de rundt deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

En tur innom for å si god morgen.... pms er no dritt!!! :sur::sur::sur:

Vet ikke om noe som hjelper, så jeg får følge med her om det er noen som kommer med noen gode råd....

Nå: kantina og fylle opp tekoppen min...

Ha en strålende dag!!!!!!!!

:smile: :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...