Gå til innhold

Nesten gravid.


Trollmor

Anbefalte innlegg

Dersom du vil bytte navn så kan du bare sende en pm til marianne eller mette, så ordner de det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig tilbake! :hoppe:

Det vil si - skulle gjerne vært lenger hos min kjære bestemor! Det var så koselig!

Når vi reiste hjem i går var det tre par våte øyne.:tristbla:

Utrolig å se hvordan besøk og selskap kan påvirke helsen. Hun ble sprekere og sprekere for hver dag jeg var der. Moro! :danse:

Blir ikke for lenge til neste gang jeg besøker henne, selv om det er veldig langt.

I dag eller i morgen venter jeg EL. Tror jeg. Har aldri testet jeg da, og kommer nok ikke til å gjøre det heller. Her er det bare :humpe: og :humpe: og da blir jo trollfar veldig fornøyd...

Tror nesten jeg hadde EL på onsdag, da hadde jeg ganske vondt i LM. Håper det var feil. Eller at jeg kan ha to EL pr syklus. Har ei venninde som har det. Ca en uke mellom hver. Altså en EL fra hver side.

Man kan jo håpe...

Røyking... Må jeg skrive om det? Sprakk! Revna! Drit og møkk!

Begynner på boka igjen i morgen. Har lånt den bort til ei av mine gravide venninder - synes det var viktig at hun sluttet. Skal klare det jeg. Har ingen planer om å røyke med barn i magen!

Det som er skikkelig teit er at jeg ikke føler sug etter nikotin, men at jeg bare har lyst å røyke når jeg kjeder meg. Teit altså! :murvegg:

Fikk se en liten kalv komme til verden på torsdag. Stakkar kua! Hu fikk ikke lov å hilse på sønnen sin engang. :grine: De tok han fra henne med en gang, og la han inn i en binge med andre kalver. Helt barbarisk synes jeg! Glad det ikke er sånn i menneskenes verden! Hvis noen hadde tatt min sønn fra meg hadde jeg være død innvendig.

Nei, nå må jeg gi meg her. Har masse klær som skal vaskes, og en kropp som skriker etter :dusje:

Ønsker meg selv og andre en fantastiske og fruktbar søndag! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, godt å ha deg tilbake igjen. Fint at du hadde en bra tur!

Synd med røykinga. Men bra du skal prøve igjen! Ganske dumt å røyke av kjedsomhet og gammel vane, men jeg vet åssen det er! Jeg er helt sikker på at du klarer å slutte. Og når frøet er planta hos deg så skal det jo uansett være full stopp, eller hva?

Ha en fin dag, Trollmor! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og leser litt jeg :sjenert: Gratulerer som prøver, håper det kommer til å klaffe fort for dere :)

Håper du får en koselig kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir kanskje ting mer spennende enn jeg har godt av.

Vi måtte jo :humpe: i går, siden jeg venter EL i disse dager.

Pleier alltid å ha litt vondt i ryggen og livmora når jeg har EL..

Og i natt våknet jeg pga vondt i ryggen!!!! :hoppe: Det har jeg aldri gjort før.

Så må krysser jeg fingre og tær, og håper det ikke var noe jeg innbilte meg.

Håper så inderlig vi får det til nå! Det blir mer :humpe: i kveld. Tør ikke annet... :sjenert:

Men Trollfar er da bare glad for det... :legrine:

Har sagt jeg ikke skal driv å teste før jeg er ganske sikker, men det blir nok testing nå når det nærmer seg IKM. Den dumme tanta trenger ikke komme hit. :frustrert:

Da får jeg avslutte. Det blir en lang dag med jobb, naprapat, fotpleier og kafebesøk sammen med mamma. Det blir jo mest kos og fornøyelse.

Nå blir det ikke mer røyking!!!! :no_smoking:

:babygutt::babyjente::babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KYLLING:Takk for det.

I dag er det tirsdag, og nydelig høstvær. Men Trollmor skal snart på jobb.

Ville nok heller vært hjemme med Trollfar, han har friuke nå.

Er så spent på om vi har klart å treffe blink disse dagene. Vi har virkelig gjort vært i alle fall. Trollfar, som for et lite år siden ikke var klar for å få barn, er superklar nå. Han blir nok mer skuffet enn meg hvis vi ikke har greid det nå.

Og jeg da, som fant den kjempefine barnevogna på finn.no... Men kan jo ikke kjøpe vogn før jeg er gravid... Men fy som det frister. Vogna var brukt i 3 mnd, og skulle selges for 3300,- Men Trollfar vil kjøpe alt nytt han da. Greit det, men den vogna var så fin.

Tror vi kommer til å satse på to tette. Trollgutten er enebarn, og det er kjedelig. Hvis vi nå bare får en til blir det liksom 2 enebarn. De vil jo alltid ha hverandre, men ikke som jevnaldrene lekekamerater.

Men hvis vi får to til blir liksom Trollgutten alene fortsatt, mens de to andre har hverandre. Vet ikke jeg - litt vanskelig.

Uff, er klokken så mye! Begynner på jobb kl 10, og må :dusje: først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo hallo :vinke:

Her er jeg :hoppe: Endelig på nett igjen.

Og all respekt for røykingen altså. Legger meg langflat jeg altså. Min bok ligger ennå på bordet... :sjenert: Skal, skal, skal slutte jeg og. Men det jæ... nikotinsuget altså :frustrert:

EL ja!! Hvordan står det til med det??

Min EL kom i går.. tror jeg, for jeg kjenner tydelig noe skjer. Så nå har vi gjort vårt :sjarmor: så krysser vi fingrer og tær videre. Bare 14 dager til IKM ;):ler:

Ha en strålende onsdag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LILJEN:Godt å se du er på plass igjen! :vinke:

EL ja...

I følge kalenderen var det 8. Vi har ikke gjort stort annet enn :humpe:

Så får vi bare vente å se. Hvordan går det med deg da?

Det ække muli! Jeg er kvalm! Skikkelig kvalm i dag. Var også litt kvalm i går.

Det går over når jeg er rolig. Hang opp klær i sta. Måtte gi meg pga kvalme og svettebyger.

Synes symtomer 4 dager etter EL er litt tidlig, men man har jo lov å håpe. :hoppe:

Da Trollgutten meldte sin ankomst hadde jeg :kvalm: mange ganger før IKM.

Har ikke sagt noe til Trollfar enda. Han er helt i 100. Trodde ikke det var mulig at har skulle bli mer ivrig enn meg.

Eller kanskje har bruker det for å få seg litt... Tulla!

Skal på hotell i helga, men det blir ikke noe alkohol på meg nei.

Håper bare jeg ikke skal være kvalm mens jeg er der.

Men hvis jeg er så heldig at jeg er kvalm fordi jeg har tidlige symtomer, er jeg bare glad for å :kvalm:

Husker med blandede følelsen mitt forrige svangerskap, da jeg spydde hver morgen de 4 første mnd.

Gleder (og gruer) meg til 25 oktober. Da skal jeg teste hvis ikke den fordømte tanta kommer å ødelegger alt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi :kose:

Får håpe dere har truffet EL nå da. Blir spennende frem mot IKM ihvertfall.

Og håper kvalmen er tidlige symptomer. Kjedelig å være kvalm til ingen nytte.. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du var mye plaget med kvalme i ditt forrige svangerskap, så er det vel ikke umulig at kvalmen du føler nå er et (veldig) tidlig symptom. Skal iallfall krysse fingrene for deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPRICORN:Du får sagt det og du da... Kvalm til ingen nytte... :ler: Men sant nok.

:klem:

KYLLING:Takk for det. Krysser og håper! Men det er veldig tidlig...

:klem:

Er ikke kvalm nå, men blir uvel av kaffe. Og jeg drikker gjerne to liter i løpet av dagen. I dag har jeg drukket en liten kopp.

Trollfar har vært på apoteket og kjøpt tester i dag. Nesten så jeg er fristet til å ta en nå, men det er jo ingen vits før IKM.

Har veldig vondt for å tro jeg kan ha symtomer så tidlig.

Den som lever får se hva som hender... Og jeg håper inderlig vi alle lever!

Null røyk. Bare jern, c-vitamin, folat, grønn te, energitilskudd og sunn mar. Det var vist ikke bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe:

Du er kjempeflink! Røyk er noe fy altså. Jeg slutta selv i august (dagen jeg testet positivt var det full stopp), og jeg er så overraska over hvor lett det har vært. Da slutta jeg jo pga. at jeg var gravid, men da jeg mistet fristet det ikke å begynne igjen! Merkelig nok.. Nå tenker jeg sjelden på at jeg i det hele tatt har vært en røyker. (men jeg tar meg jo en røyk eller seks når jeg er på fest da... ingen vits egentlig, for jeg blir jo bare kvalm, men det er vel noe med vanen)

Ha en fin dag, Trollmor! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...