Gå til innhold

Nesten gravid.

Trollmor

Anbefalte innlegg

Hei hei, vennen.

Han har ett godt poeng legen din. Tror ikke det skader å drikke litt før EL, men etter er det lurt å prøve å la være..

Gjett hvem som har IKM på din bursdag da :sjarmor::sjarmor: Jeg :hoppe: :hoppe: Så da glemmer jeg ikke den tror jeg. ;)

Og :klappe::klappe::klappe::klappe: for røykingen. Veldig bra. Hvor lenge har du holdt deg?? Jeg har nemli kjøpt boka nå, og har les forordsiden ett par ganger nå. :ler: tørr liksom ikke fortsette. Hmm :klø: teite teite meg.

Ha en strålende lørdagskveld

Og ja, pp7 og oktober håper jeg virkeli blir full klaff for deg. Hvilken bursdagsgave da. Krysser fingrer for det.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil::hoppe::hoppe: For røykeslutt!! Utrolig bra!!

Da får dere bare gå inn i en ny "kosemåned", også ønske deg noe spesielt ;) til bursdagen..krysser fingre!!

helge :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LILJEN: Moro at du åpnet side 2 for meg!

Det er ikke farlig å lese boken! Jeg åpnet den bare for å se hvilke virkemidler han brukte, og se hva det førte til. I dag har jeg holdt oppe i 2 hele uker. Føler ikke nikotinsug, men det hender jeg har lyst å røyke pga kosen. Men det går veldig bra!

Jeg kommer nok ikke til å glemme din IKM, og min er to dager etter din. Så min bursdagsgave er at vi begge flytter til en annen adresse.

Håper du får en fin lørdagskveld!

Stor :klem: til deg og.

CASHEW: Koselig og se deg her og!

Jeg beundrer alle som stumper søyken, også meg selv!

Ønsker deg en super lørdagskveld og en lat og bedagelig søndag.

Stor :klem: til deg og.

Begynner å føle avhengighet til KG og dagbøkene. Men det er grei erstattning for røyken det. Bare det at på tirsdag reiser jeg bort og blir uten nett ei hel uke. Det blir kjedelig å ikke få følge med, men sikkert spennende og oppdatere meg når jeg kommer hjem.

Ønsker alle en fin kveld!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 2 uker røykeslutt :hoppe:

Jeg må bare si det som det er. Jeg er full av beundring. Min bok ligger fortsatt på bordet her :ler: ja, ja jeg skal lese den.. snart ;)

Det hadde virkeli vært bursdagsgave det *drømmer* Jeg krysser fingrene og håper vi begge har ny addresse om en måned :)

Ha en aldeles strålende søndag

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det søndag og trollfar har reist på jobb. :tristbla: Vanligvis gjør det ikke noe at han reiser, er jo så vant til det, men i dag var det ikke noe gøy. Nesten så jeg er litt trist og deppa. :grine: Sikkert fordi han har vært hjemme ei uke mer enn vanlig, så har jeg liksom vendt meg til å ha han her på en annen måte enn ellers.

Har hatt litt lyst på røyk i dag. Sikkert fordi jeg er litt trist. Også har jeg hatt besøk av ei venninde som røyker, men hun luktet vondt. Sånn luktet nok jeg også før... :sprettoy: :no_smoking:

Trollgutten min ligger til bløt i badekaret. Etterpå skal han legges til lading, og det skal jeg og.

Trollfar kommer hjem igjen på fredag, jeg kommer hjem på lørdag - trollgutten og jeg skal på høstferie. Og på søndag eller mandag er det EL.

Tenkte å skaffe "barnevakt" tiltrollgutten, for her skal :humpe:

Hadde vært så koselig om vi fikk det til!

Da trollgutten slo seg til i magen min fortalte vi det i jula. Det har jeg lyst å gjøre i år også. Men jeg hadde vel ikke klart holde meg, hadde nok måtte fortelle til mamma med en gang.

Nå er kvelden snart slutt. Jeg ønsker dere alle en god natt. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Bare en liten klem som motivasjon til å holde deg unna røyken

Dette klarer du!!! :hoppe::hoppe:

Du får prøve å kose deg uten trollfar, og heller "lade opp" ;) til han kommer hjem!!

Ha en fin dag!

Endret av Cashew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fysj, bort med røyken! (selv om jeg vet hvor vanskelig det kan være... :sjenert: )

Ha en fin dag, Cashew! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Og takk for oppmuntringene, Cashew og Kylling.

Det skal nok gå bra uten røyk i dag. :ironi:

I dag er dagen for velvære. Først skal jeg til fotpleier, så til naprapat og til sist skal jeg til frisør. Bare kose meg i dag! :legrine:

I morgen reiser trollgutten og jeg ca 50 mil for å besøke min gamle bestemor, hun er 94 år.

Hun er klar som et egg, men har vært en del syk det siste året. Når hun er så gammel vet man jo aldri. Veldig glad for åt jeg får besøke henne nå, man vet jo aldri. Og i og med at vi bor så langt fra hverandre også.

Skal bli kos!

:kose:

Blir trist å ikke få flge med her helt frem til lørdag, men jeg stikker nok innom i kveld for å ta en siste sjekk.

Ha en fin dag slle sammen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:smilyblomst:

SE! Jeg har fått TO blå firkanter og ny status.

Det skal jammen feires med en kaffe uten røyk... OK, så har jeg litt lyst på da, men skal ikke. :no_smoking:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så utrolig flink så klarer å holde deg. Jeg er full av beundring altså :Nikke:

:klappe::klappe::klappe::klappe::klappe:

Du klarer dette, det er jeg sikker på :)

Så koseli å reise på besøk, selv om det er langt. Flyr dere eller??

Må ønske dere riktig god tur med en gang i tilfelle ;)

Ha en strålende røykfri dag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida Liljen, vi skal kjøre bil. :reise:

Regner med 7-8 timer bak rattet i morgen. Og 3 fjelloverganger. Litt spennende siden vi er i oktober, da kan det godt snø over valdresflya. Sommerdekk enda!

Men det går sikkert bra.

Kommer til å savne dere mens jeg er borte.

Det er så spennende her. Stakkar lille Kylling!

Stor :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, trollemor!

Så du har liksom bare tenkt å reise fra oss nå du? :frustrert:

Hehe.. :ler: Det er deg vel unt! Det er viktig å kunne ha tid sammen med gamle bestemødre, det er som du sier ikke lett å vite hvor lenge de har igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kylling. Der var du jo...

Går det bra med deg? Tenker masse på deg.

:kose:

:)

Går bedre nå som jeg er borte fra arbeidsplassen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der sier du noe. Skulle vel heller kalt meg Trollmor.

Tro om det er mulig å bytte?

Litt teit at en trollunge sliter og strir for å få seg en unge liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOT!!! :hoho:

Men to søte små :babysmokk::babysmokk: hadde jo vært koselig, i tillegg til han jeg har allerede altså. Skal ikke starte hverken barnehage eller fotball lag.

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...