Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #1 Del Skrevet 19. september 2006 Noen som har en skritteller å anbefale meg, som ikke reagerer på hver minste bevegelse? Jeg kan sitte stille med den jeg har nå, og reise meg opp og da har jeg liksom gått ti skritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. september 2006 #2 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg har en av merket Silva som har et "filter" lagt inn. Den reagerer ikke før jeg har gått minst 6 skritt sammenhengende. (Litt kjedelig når jeg tar 5 skritt mellom kjøkkenbengk og kjøleskap, men....den registrerer i allfall ikke for mye.) Er veldig godt fornøyd. Bruker den både i løpet av arbeidsdagen og ellers mens jeg er i aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. september 2006 #3 Del Skrevet 19. september 2006 Denne er faktisk ganske så bra: Silva pedometer plus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #4 Del Skrevet 19. september 2006 Denne ønsker jeg meg, skal gå an å ha andre steder enn på hofta. Min skritteller gikk i gulvet i dag og nå virkar den ikke mer, det var en sånn sak en fester i bukselinninga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2006 #5 Del Skrevet 19. september 2006 Denne er faktisk ganske så bra: Silva pedometer plus ← Denne har jeg og jeg er kjempe fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 19. september 2006 #6 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg har en fra Clas Ohlson, den er dum, for den reagerer ikke før man har tatt tusenvis av skritt eller noe sånt. Gikk opp og ned fire etasjer her om dagen - da jeg kom opp sto det fortsatt null på skrittelleren. Skuffende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 20. september 2006 #7 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg har OMRON sin, den er jeg veldig happy med. Har 7 dagers minne, km. teller, skritteller m.m og kan ligge i bukselommen, jakkelommen, vesken eller bag'en, eller henge innunder skjørtet. Den er slim og ikke veldig synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 21. september 2006 #8 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har en av merket Silva som har et "filter" lagt inn. Den reagerer ikke før jeg har gått minst 6 skritt sammenhengende. (Litt kjedelig når jeg tar 5 skritt mellom kjøkkenbengk og kjøleskap, men....den registrerer i allfall ikke for mye.) Er veldig godt fornøyd. Bruker den både i løpet av arbeidsdagen og ellers mens jeg er i aktivitet. ← Jeg har også en Silva, som heller ikke reagerer før jeg har tatt 6 skritt sammenhengende. Kjedelig ja, når man tar 5 skritt mellom kjøkkenbenk og kjøleskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 21. september 2006 #9 Del Skrevet 21. september 2006 Denne har jeg og jeg er kjempe fornøyd. ← Jeg og! Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #10 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg har OMRON sin, den er jeg veldig happy med. Har 7 dagers minne, km. teller, skritteller m.m og kan ligge i bukselommen, jakkelommen, vesken eller bag'en, eller henge innunder skjørtet. Den er slim og ikke veldig synlig. ← Denne har jeg lyst på Den kom i dag best ut i test på Tv2 hjelper deg også Hvor kan jeg få tak i den? Kan den bestilles på nettet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #11 Del Skrevet 9. november 2006 Denne har jeg lyst på Den kom i dag best ut i test på Tv2 hjelper deg også Hvor kan jeg få tak i den? Kan den bestilles på nettet ? ← Du kan kjøpe den på G-sport http://www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=10405 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #12 Del Skrevet 9. november 2006 Denne har jeg lyst på Den kom i dag best ut i test på Tv2 hjelper deg også Hvor kan jeg få tak i den? Kan den bestilles på nettet ? ← Og noen apotek har den. Den kan kjøpes på nett fra Grete Roedes sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Anne*** Skrevet 9. november 2006 #13 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg har en fra Silva som jeg er veldig fornøyd med. Riktignok må du ta 6 sammenhengende skritt før den registrerer det. Men, den har 7 dagers minne. Viser hvor mange skritt du går, hvor mange kilometer (må legge inn ca skrittlengde), hvor mange kalorier (gjennomsnitt) du har forbrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 10. november 2006 #14 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Jeg har OMRON sin, den er jeg veldig happy med. Har 7 dagers minne, km. teller, skritteller m.m og kan ligge i bukselommen, jakkelommen, vesken eller bag'en, eller henge innunder skjørtet. Den er slim og ikke veldig synlig. ← Anbefaler denne jeg også, og den har kommet godt ut alle testene jeg har sett. Men ikke stol på kaloriutregningene på skrittellerene. Endret 10. november 2006 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 10. november 2006 #15 Del Skrevet 10. november 2006 *følger med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda1 Skrevet 10. november 2006 #16 Del Skrevet 10. november 2006 Omron, den koster 398 kr, jeg kjøpte enn slik i sportsbutikk og den vant på tv 2 hjelper deg i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 10. november 2006 #17 Del Skrevet 10. november 2006 Har Nordic jeg Fikk den på jobb i dag. Den virka veldig grei, men så datt den i do da jeg skulle sette meg på skåla.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 11. november 2006 #18 Del Skrevet 11. november 2006 Noen som vet om en litt billigere (200-300?) som fungerer ok likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 11. november 2006 #19 Del Skrevet 11. november 2006 Har Nordic jeg Fikk den på jobb i dag. Den virka veldig grei, men så datt den i do da jeg skulle sette meg på skåla.. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 11. november 2006 #20 Del Skrevet 11. november 2006 pedometer, Silva Plus Skal visst være veldig bra. Lest om flere anbefalinger av den på forumet her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå