Gå til innhold

Gråt etter orgasme

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Valentine

Lurer på om noen har opplevd det samme som meg, eller om jeg er helt spesi... :lol:

Da samboeren min og jeg hadde sex for et par uker siden, fikk jeg min sterkeste orgasme ever - og rett etterpå begynte jeg å gråte og le om hverandre. :o Stakkars sambo trodde først at jeg bare lo, og kikket spørrende på meg. Og da han så tårene mine, ble han nesten skremt. Jeg klarte ikke stoppe, så tårene bare trilla. Til slutt fikk jeg forklart at det ikke var noe galt - at det bare kom som en spontan reaksjon på orgasmen.

Noen som har opplevd lignende? Foreløpig har det blitt med den ene gangen for meg - heldigvis. :ler:

~Valentine~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tårene rant på meg en gang og... merkelig følelse, for jeg kan ikke forklare hvorfor. Mens jeg skalv begynte tårene å trille.... merkelig....

Har opplevd det et par ganger med ei jente også... hvorfor vet jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har opplevt det jeg også noen ganger etter noen kraftige orgasmer. Mister helt hemningene, og reagerer med tårer...ganske snodig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd. Flere ganger. Synes egentlig det er helt naturlig. Husk -sex er følelsesmessig sterke greier!

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P

Joda, dette har skjedd meg flere ganger..

En slags etterreaksjon. Men det er jo bare fordi man har hatt det godt og er glad. (med mindre man har hatt en dårlig stund, men det har man vel ikke etter en orgasme...)

Tårer kommer jo uten forvarsel og vanskelig å styre syns jeg da! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt normalt når man får en kraftig orgasme. Har skjedd meg flere ganger, og gjett om kroppen er skikkelig avslappet etterpå! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame jeg var sammen med, for en tid tilbake siden, gråt nesten hvergang etter sex. Hun gråt. Og jeg synes det var virkelig herlig. at hun kunne kjenne seg så fri sammen med meg at hun torde det. Når vi begynte å prate om det, hvorfor hun gjorde det, sa hun at det var fordi jeg var så god. ikke bare sånn seksuelt,men som person. og jeg må jo ærlig innrømme at det er det beste komplimanget jeg har fått. Den eneste tanken jeg hadde som var negativ angående dette er, " Lå hun å tenkte på hvordan jeg var under selve akten eller koste hun seg, også kom tankene etterpå? Fikk ikke noe svar fra henne om akkurat det.

Men! Bottom line er: -Ingenting er mere intimt ,en akkurat det øyeblikket etter et skikkelig godt pulan. Og når/om jenta begynner å gråte. ja da var jeg solgt. virkelig en fantastisk følelse! ikke si noe bare ligge der holde rundt henne. og trøste/vise at en er tilsvarende glad i henne.

MvH Spying

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å gråte etter orgasme flere ganger og for meg skjer det pga den sterke opplevelsen det er å ha god sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer noen ganger med meg også. De første par gangene ble kjæresten helt fortvila, hva var galt, liksom. Nå vet han at jeg bare har hatt en utrolig deilig orgasme og han kan være fornøyd med innsatsen, he he :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Orgasme er en "sterk greie", som gir masse inntrykk og setter alle følelser i sving, så det å gråte etterpå, kommer som en slags reaksjon på noe "sterkt" ...tror nå jeg da.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få "følelsesmessig" utløsning etter en kraftig orgasme er ikke unormalt nei!

Det er jo det som skjer da; en kraftig orgasme fører en til en ganske spesiell ekstase, som igjen trigger en følelsesmessig ekstase.

Du sier at du er heldig du bare har hatt det en gang.... ? Er du heldig, så får du denne orgasmen flere ganger! Det er jo bare helt fantastisk å miste alle hemningene på en god måte. Og la alle gode følelser få fritt utløp... ukontrollert! :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.......trodde det bare meg, jeg! :D

Men joda, har opplevd dette en gang, og det var bare etter helt vanlig sex. Gjorde ikke noe anderledes eller noe slikt, men da vi var ferdig så fikk jeg en følelse jeg aldri har hatt før. Ble på en måte overmanet av kjærlighet, ømhet og godhet. Da kom tårene på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Begynte å gråte når jeg leste dette jeg da, av den enkle grunn at jeg nok aldri kommer til å få oppleve noe sånt :cry:

Jeg får ikke orgasme ved "vanlig" samleie, og ved stimulering av klitoris bruker jeg så lang tid før jeg kommer, så det blir bare et pes..

Unner dere andre alt godt ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Hos meg er dette en helt vanlig reaksjon.

Men må legge til at det skjer "kun" etter en sterk orgasme... :oops:

Hele kroppen blir så utladet på en måte...

Men jeg trenger lang tid før jeg får orgasme, men det plager ikke min samboer... :wink:

Sex er den beste trimmen, "lykkepillen", "hodepinetabletten", osv en kan tenke seg...

Vi har et aktivt sexliv, og den følelsen som kommer, håper jeg mange opplever.

Min samboer hadde tidligere en kone som ikke brydde seg noe særlig om sex, så for ham er det en ny erfaring at vi begge nyter sex... :kul:

For meg er det viktig å kunne slappe 100% av sammen med min sex-partner, og først da nyter jeg en skikkelig orgasme.

One night- stands er ikke min greie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...